laskutus/suljettu liittymä

  • 20 June 2016
  • 1 kommentti
  • 37 katselukertaa

Avautuuko suljetut liittymät milloin vai onko joku ongelma avauksessa, vielä joku lasku maksamatta yms?

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei sarppa1234 ja tervetuloa Klaaniin!


 


 


Suljetun liittymän avaaminen Matkapuhelin, Liikkuva Netti, Kodin Netti ja Sonera Viihde. Ennen kuin otat yhteyttä asiakaspalveluun käynnistä matkapuhelin, nettitikku, modeemi tai tietokone uudelleen. Jos liittymäsi ei toimi uudelleenkäynnistämisestä huolimatta, tarkasta että erääntyneet laskusi on maksettu. Kätevimmin saat tarkastettua laskujesi tilanteen Omien Sivujen Laskuarkiston kautta. Huomioi, että suoritukset näkyvät laskuarkistossa 1–3 päivän viiveellä pankista riippuen, eli kuluvana päivänä maksetut laskut näkyvät vielä avoimina. Jos liittymäsi on suljettu erääntyneiden laskujen takia, aukeaa liittymäsi automaattisesti 1-3 päivän kuluessa kaikkien erääntyneiden laskujen maksamisesta. Jos haluat liittymäsi heti auki, maksa erääntyneet laskut ja ota yhteyttä asiakaspalveluun jossa liittymällesi tehdään pika-avaus. Voit myös avata matkapuhelin- tai Liikkuva Netti -liittymän itsepalveluna numerossa 0200 17000. Valitse ensin numero 1 ja sitten numero 1. Liittymän avaamiseen liittyvät toimenpidemaksut löydät hinnastosta. Pika-avaus on aika hinnakasta esim. Matkapuhelinpalvelut : https://www.sonera.fi/asiakastuki/hinnastot/matkapuhelin?pricelist=2859

Vastaa