@Sekunti kirjoitti:
@jeeeep kirjoitti:
No eräpäivällähän ei o mitään väliä. Mutta se ihmetyttä jos liittymä aukee 18.1 niin eikö laskutuskin pitäis siitä alkaa eikä 4.1. Nyt kuitenkin 2 viikosta täys lasku. Vaikuttaa vähän *******ukselta...
Yleensä oon tottunu että tyhjästä ei tarvi maksaa. Luulis siellä onnistuvan ajanmukainen laskutus. Kuitenkin luulen että laskun myöhästyessä viivästysmaksut tulee heti eli kartalla ollaan...
Hei @jeeeep,
Sepäs ikävää! 
Sinulla on avattu liittymä 18.1 niin siihen sisältyy tuon tammikuun kk-maksu. Suosittelen olemaan yhteydessä Soneran asiakaspalveluun. Sitä kautta sinulla saattaa olla mahdollisuus saada pieni hyvitys seuraavassa laskutuksessa tammikuun osalta ja kuten @kiisseli67 mainitsi niin sinulla on oikeus muokata itsellesi sopivaksi eräpäivä laskutusryhmästä 🙂
PS. voit hakea maksuaikaa laskullesi Omilla Sivuilla, jossa voit siirtää laskun summan kahteen erään tai siirtää koko laskun summan maksupäivää (5€ / maksusopimus)
Tuossa pohdin, että eikö sinulle tullut kirjettä kotiin tai annettu Sonera Kaupassa mukaan sopimuksia SIM-kortteineen? Lisäksi käytön mukaan laskututettavaa Soneralla (ja muilla teleoperaattoreilla) ei ole, vaan ainoastaan tuo Sonera Prepaid (nyt 4,90€, norm. 5,90€) ja pienin kk-paketti on Sonera Simppeli alk. 6 kk 4,90€, mutta tähän pakettiin muuttaminen vaatii Soneran asiakaspalvelua 🙂