Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
halousttelia
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

netti alkanut hidastelemaan

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

mikäs on kun netti on tätä ennen toiminut hyvin mutta nyt kun tää vaihtu tähä teliaa se on alkanut jynttäämään. Tätä on ollut jo noin 3-4vk. muuten netti toimii downloadi on 10 ja uppi 5-10 mutta esim jos pelaa cs tai muuta peliä missä tarvitsee nettiä ja pingin tarvis olla hyvä se on 200 tai isompi ja kaverilla kuka asuu parin kilsan päässä on sama juttu downloadi ja uppi hyvä mutta pingi on iso pelatessa. Missä vika? asun siis keski-suomessa jkl lähellä. yöllä netti toimii hyvin ja pingi on hyvä.

1 vastaus
Purnipsi
Kunniajäsen
  • 1961 custom-general.kudos
  • 2970 custom-general.replies
  • 131 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@halousttelia kirjoitti:

mikäs on kun netti on tätä ennen toiminut hyvin mutta nyt kun tää vaihtu tähä teliaa se on alkanut jynttäämään. Tätä on ollut jo noin 3-4vk. muuten netti toimii downloadi on 10 ja uppi 5-10 mutta esim jos pelaa cs tai muuta peliä missä tarvitsee nettiä ja pingin tarvis olla hyvä se on 200 tai isompi ja kaverilla kuka asuu parin kilsan päässä on sama juttu downloadi ja uppi hyvä mutta pingi on iso pelatessa. Missä vika? asun siis keski-suomessa jkl lähellä. yöllä netti toimii hyvin ja pingi on hyvä.


Moikka ja tervetuloa Telia Yhteisöön!

 

Ilmeisesti on mobiilinetistä kyse? Olethan tarkistanut, että https://www.telia.fi/asiakastuki/verkko/verkko/hairiokartta ei ole aktiivisia häiriöitä alueella. 

 

Millainen on vekkolaitteesi? Nettitikku, reititin, kännykkä? Millä olet yhdistänyt nettiin? Kerrothan toki, niin voisi yrittää päätellä jotain laitteen ilmoittamista signaaliarvoista.

 

Kellonaikaan sidottu hidastelu voisi olla verkon ruuhkautumisesta peräisin olevaa. Suosittelisin olemaan yhteydessä Telian asiakaspalveluun, jotta voisivat tarkistaa liittymän toiminnan mahdollisen hidastelun syyn.