Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
tomchnyholm
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

sim kortin aktivointi ei onnistu

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

olen yrittänyt saada uutta simiä aktivoitua viestillä muttei onnistu mikä avuksi?

3 vastausta
PasiS
Konkari ☆
  • 492 custom-general.kudos
  • 1234 custom-general.replies
  • 60 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Sim-kortin voi aktivoida myös Omilla sivuilla. Tai pyytää asiakaspalvelua aktivoimaan, mutta silloin kannattaa sanoa, ettei viestillä aktivointi toiminut, ettei mene maksua.

 

Tuolla sama kysymys: https://klaani.sonera.fi/t5/Puhelinliittymat-ja-mobiilinetti/sim-kortin-aktivointi/m-p/139872

tomchnyholm
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

kyseessä siis yrityksen liittymä joten tuokaan ei varmaankaan onnistu?

kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2533 custom-general.kudos
  • 3890 custom-general.replies
  • 334 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @tomchnyholm ja tervetuloa Klaaniin!

Vastaan nyt tännekkin eli yritysliittymän sim-kortin aktivointi hoituu näin : https://www.sonera.fi/yrityksille/asiakastuki/ohjeet+ja+oppaat/matkapuhelinpalvelut/sim+kortin+aktiv...

Ja täältä löytyy yhteystietoja asiakaspalveluun yrityksille : https://www.sonera.fi/yrityksille/asiakastuki/ota+yhteytta/yhteydenottolomakkeet?intcmp=b2b-footer-y... 🙂

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump