soneralla kyllä varaa parantaa 3g ja 4g verkkoa

  • 27 December 2015
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

ja siihen ette pysty vetoaan ettei ole varaa parantaa sitä sonera on iso yritys ja se saa ihmisiltä paljon  rahaa rikas ja varakas yritys ja kun sonera vielä lupaa että sonera parantaa verkkoaan jatkuvasti kaikkialla koko suomessa niin pitää sitä sitten parantaa ja pitää sen verkon sitten myös olla hyvin toimiva hspa+ tai 4g verkko eli ei muuta kun tänne rovaniemen maalaiskuntaan ja sonka kylään ja riekonlento hoitokotiin jossa olen niin kunnon yhteytet olen täällä hoitossa koska olen henkisesti sairastunut psykoosiin niin en voi olla kotona kun pelkään että teen toisille pahaa niin tämä on keskellä korpea tämä paikka lähin tukiasema 6 kilometrin päässä niin teidän  täytyy tehtä uusi tukiasema lähemmäs jotta koko hoitokoti on tyytyväinen tai sitten teidän täytyy parantaa nykyistä tukiasemaa lisätä osia ja muuta jotta signaali voimistuu ja riittää tänne asti ja yhteys pelaa niinkuin pitää


2 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

sonera on sitä paitsi luvannut tänne alueelle 4g verkon koko rovaniemeen joten kyllä sen silloin pitäisi kunnolla 4g yhteyksien pelata vai onko ne asennus työt vieläkin kesken koska toisinaan toimii 4g ja toisinaan ei

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +16

Operaattorit eivät ole hyväntekeväisyys yrityksiä vaan voittoa tavoittelevia yrityksiä. 


 


Sonka, Rovanniemi on tukiasema kyllä Möötikkärannantien varrella joka on ainut masto alueella. Tämä tarkoittaa sitä ettei tukiasemia voi noin vain laittaa pystyyn. Lisäksi loppukädessä maksaa aina asiakas.


 


Totuus on että verkkoja parannetaan sielä missä on kysyntää. Yhteisverkko mikä on Rovanniemelläkin päivittää vanhoihin mastoihin uudet laitteet 2G/3G/4G tuella. Korpi ei ole sellainen paikka jossa olisi kysyntää tarpeeksi. 


 


Voit itse parantaa yhteyttäsi hankkimalla lisäantenni käyttöpaikkaasi jolla vastaanottaa. Ei auta lisäämällä lähetystehoja jos vastaanotto ei pysty vastaanottamaan. Kirjoituksestasi päätellen et ole ymmärtäväinen radiotekniikasta ja tukiasemien rakentamisesta. 

Vastaa