Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
jarkko35
Konkari
  • 352 custom-general.kudos
  • 615 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

V Film-kirjasto uudella Telia tv digiboksilla

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Telialla ei mene vahvasti tällä kirjasto puolella. Nyt on seuraava ongelma: Kyseessä V Film-kirjasto uudella Telia tv digiboksilla, aina kun kyseisessä kirjastossa olevissa elokuvissa puhutaan puhelimessa tai elokuvassa on ns. kertojan ääni, niin tekstitys puuttuu! Eli sen ihmisen jota ei kuvassa näy, niin hänen puhettaan ei ole tekstitetty. Todella ärsyttävää! Voisitteko korjata tämän! Kyseessä on kuitenkin, huom, kuitenkin MAKSULLINEN palvelu! Tai antakaa asiakkaillenne pääsy Viaplayhin!

40 vastausta
Jamo06
Uusi keskustelija
  • 4 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Samasta asiasta valitin asiakaspalveluun jo pari viikkoa sitten... en saanut apua, ennemminkin pitivät minua outona kun tuollaisia höpötän. Onneksi muutkin on huomanneet saman ongelman🙂

 

jarkko35
Konkari
  • 352 custom-general.kudos
  • 615 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kummasti alkaa Elisa Viihde houkuttelemaan.

jarkko35
Konkari
  • 352 custom-general.kudos
  • 615 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Huomasin ikävä kyllä seuraavan asian: Jos katsoo V Filmin sisältöjä selaimella, niin tekstitykset toimii kuten pitääkin, mutta puhelimella tai digiboksilla tekstitykset puuttuvat jos puhuja ei ole kuvassa - eli jos keskustelu tulee puhelimesta tai ns. kertojan äänenä. Joten jotain on pielessä puhelimen ja digiboksin sovelluksissa, kun kerran selaimella katsoessa kaikki on ok.

jarkko35
Konkari
  • 352 custom-general.kudos
  • 615 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Voisitteko selvittää tämän ja tehdä korjauksen, että myös puhelimella ja digiboksilla katsoessa tekstitykset näkyisivät vaikka puhuja ei kuvassa olisi, vaan puhe tulee puhelimesta tai ns. kertojan äänenä. Vika siis tämä: Huomasin ikävä kyllä seuraavan asian: Jos katsoo V Filmin sisältöjä selaimella, niin tekstitykset toimii kuten pitääkin, mutta puhelimella tai digiboksilla tekstitykset puuttuvat jos puhuja ei ole kuvassa - eli jos keskustelu tulee puhelimesta tai ns. kertojan äänenä. Joten jotain on pielessä puhelimen ja digiboksin sovelluksissa, kun kerran selaimella katsoessa kaikki on ok.

 

Vai eikö Teliaa kiinnosta korjata palveluitaan?

SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 459 custom-general.kudos
  • 855 custom-general.replies
  • 86 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@jarkko35  kirjoitti:

Voisitteko selvittää tämän ja tehdä korjauksen, että myös puhelimella ja digiboksilla katsoessa tekstitykset näkyisivät vaikka puhuja ei kuvassa olisi, vaan puhe tulee puhelimesta tai ns. kertojan äänenä. Vika siis tämä: Huomasin ikävä kyllä seuraavan asian: Jos katsoo V Filmin sisältöjä selaimella, niin tekstitykset toimii kuten pitääkin, mutta puhelimella tai digiboksilla tekstitykset puuttuvat jos puhuja ei ole kuvassa - eli jos keskustelu tulee puhelimesta tai ns. kertojan äänenä. Joten jotain on pielessä puhelimen ja digiboksin sovelluksissa, kun kerran selaimella katsoessa kaikki on ok.

 

Vai eikö Teliaa kiinnosta korjata palveluitaan?


Viasat Filmin sisältöjen tekstityksen ei tietenkään pitäisi toimia näin, eli jotakin häikkää siellä selkeästi on! Ilman muuta korjaamme mahdolliset havaitut häiriöt aina mahdollisimman pian, ei ole kenenkään etujen mukaista jos palvelut eivät toimi kuten pitäisi. Laitoin tästä viestiä eteenpäin ja asia otetaan selvitykseen ja korjaukseen! Kiitos vielä kovasti ilmoituksesta ja pahoittelut häiriöstä! 

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Venu 2S | Lukutoukka | TV-sarjat

jarkko35
Konkari
  • 352 custom-general.kudos
  • 615 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Eipä ole kahteen viikkoon Telia laittanut tikkua ristiin tämän asian parissa! Ettekö te välitä mistään?! Hävetkää!!

LaTe_Show
Kommentaattori
  • 12 custom-general.kudos
  • 51 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Saa korjata jos olen väärässä, mutta ymmärrän näiden VFlim ynnämuiden kirjastojen olevan jokin Telian oma "viaplay-lite" viritelmä. En edelleenkään ymmärrä miksi Telia ei aikuisten oikeasti halua tarjota asiakkailleen täyttä Viaplay-palvelua. Tai no syitä on kaksi: joko Telia ei saa täyttä "full" Viaplay-palvelua itselleen ja/tai Telia katsoo, että tämä oma viritelmä on taloudellisesti kannattavampi heille (kun asiakkaat kiltisti maksavat tästä).

 

Mutta tosiaan muut operaattorit pystyvät tarjomaan: täyden Viaplay-kirjaston, Viaplay:n UHD-kanavat yms yms niin kyllä tässä kieltämättä suht petetty olo asiakkaana. Kokonaan toinen asia olisi se, jos tämä lite-palvelu olisi halvempi kuin kilpailijoiden full-palvelu.

VeraEk
Telialainen
Telialainen
  • 11 custom-general.kudos
  • 52 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@jarkko35  kirjoitti:

Voisitteko selvittää tämän ja tehdä korjauksen, että myös puhelimella ja digiboksilla katsoessa tekstitykset näkyisivät vaikka puhuja ei kuvassa olisi, vaan puhe tulee puhelimesta tai ns. kertojan äänenä. Vika siis tämä: Huomasin ikävä kyllä seuraavan asian: Jos katsoo V Filmin sisältöjä selaimella, niin tekstitykset toimii kuten pitääkin, mutta puhelimella tai digiboksilla tekstitykset puuttuvat jos puhuja ei ole kuvassa - eli jos keskustelu tulee puhelimesta tai ns. kertojan äänenä. Joten jotain on pielessä puhelimen ja digiboksin sovelluksissa, kun kerran selaimella katsoessa kaikki on ok.

 

Vai eikö Teliaa kiinnosta korjata palveluitaan?


Kuulostaa kieltämättä siltä että osa tekstityksestä jää virheellisesti uupumaan. Kiitos nostosta @jarkko35! Pystytkö tarkentamaan esimerkkejä, mitä katsottaessa ja missä kohtaa ohjelmaa/elokuvaa tekstitys puuttuu? Tarkemmilla tiedoilla saan vietyä häiriön viankorjaukseen. 

jarkko35
Konkari
  • 352 custom-general.kudos
  • 615 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Esimerkkinä The Post- elokuva V Film- kirjastossa, kohdassa 41,44 käytävä puhelinkeskustelu. Se henkilö joka ei kuvassa ole, niin hänen puheensa ei ole tekstitetty! Ja tämä vika on kaikissa V Film- kirjaston elokuvissa. Tekstitys kyllä näkyy jos sisältöä katsoo selaimelle, mutta tekstitys EI näy jos katsoo uudella digiboksilla tai puhelimella. Korjatkaa tämä tai antakaa pääsy Viaplayhin!!