Skip to main content

Arris VIP4302W Digiboxi ei tallenna kovalevylle

  • 4. syyskuuta 2018
  • 6 kommenttia
  • 15 katselukertaa

  • Savumerkittäjä
  • 11 kommenttia

Kovalevytallennus lakkasi toimimasta yhtäkkiä. Olin kyllä vaihtanut reitittimen hybridiksi,mutta ei kai se voi vaikuttaa asiaan? Levy näkyy kyllä ja pystyy toistamaan jo tallennettuja ohjelmia.

Levylle ei voi tallentaa mitään, eikä anna vaihtoehtoa minne tallentaa. Virtakatko ei auta. Muilla samaa ongelmaa?

 

 

 

6 kommenttia

  • Telialainen
  • 76 kommenttia
  • 4. syyskuuta 2018

Hei @Hybridi! Suosittelen tuossa tilanteessa olemaan meidän häiriöilmoituksiin yhteydessä, he kirjaavat tästä vikailmoituksen tutkintaan. Omilla sivuilla chat palvelee 24/7 tai vaihtoehtoisesti voit soittaa 020 690 400 ma-pe 8-20, la 9-1630 (mpm/pvm)


  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • 11 kommenttia
  • 4. syyskuuta 2018

Vikailmoitus on jo tehty. Ei vaan ole tullut tapausnumeroa. Vaihdoin kokeeksi vanhaan reitittimeen eikä ongelma poistunut. Joku softabugi lienee.

 


  • Ex-telialainen
  • 565 kommenttia
  • 5. syyskuuta 2018

@Hybridi, hyvä että olet jo tehnyt vikailmoituksen. Jotain palvelussa itsessään on varmastikin muuttunut, kun tuo kovalevytallennus on pudonnut pois. Mutta selvitämme asiaa kyllä.


  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • 11 kommenttia
  • 7. syyskuuta 2018

Sitä mä vaan ihmettelen miksi kukaan muu ei ole huomanut vikaa. Korjaus kestänee kuukausia?

 


  • Savumerkittäjä
  • 15 kommenttia
  • 9. syyskuuta 2018

Moi. Mulla oli sama ongelma ja korjaantui soitolla helppariin joka yhdisti tekniseen tukeen.

Johtui muutoksista jotka tehtiin perjantaina. Nimittäin postissa lienee jo maanantaina se hybridiboksi. Oli jokin asetusongelma.

 

Huomasin hyvän muutoksen vaikka ei vielä hybridiä. Mobiililaitteella tehnyt tallennukset näkyy digiboksissa. Myös ajastukset näkyy.


  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • 11 kommenttia
  • 9. syyskuuta 2018

Telia teki jotain ja nyt toimii tallennukset.

 


Vastaa