Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 65861
Kirjoituksia 178475

Acerin läppäri ja Win7 uudelleenasennus. Ongelmia wlanin kanssa

Yhteisömanageri
Viestejä 4 058 kpl

1/12
Olen asentanut Acerin vähän vanhempaan mutta ihan ok sotaratsuun Aspire 4820T -läppäriin käyttiksen uudelleen.

Kaikki ok mutta wlanin ajureita en saa asennettua, herjaa "laitetta ei voi käynnistää". FN + F3 käynnistää Bluetoothin ja sen pitäisi käynnistää myöa wlanin mutta tuolla näppäinyhdistelmällä ei ole tähän probleemaan merkitystä. BIOS:sta en löytänyt mitään millä wlan-kortin saisi päälle/pois.

Olen ladannut Acerin sivuilta eri ajuripaketit, mm. Broadcomin ajuripaketin wlania varten ja asentanutkin sen. Asennuksen yhteydessä ei tule mitään herjaa.

Ehdotuksia?
Vastaa
0 tykkäystä
11 vastausta

Kunniajäsen
Viestejä 4 420 kpl

11/12

Todennäköisesti siis Broadcomin ajuri pitää asentaa... Vaikea silti sanoa suoraan ratkaisua... 

Minä ainakin  kokeilisin  asentaa ajureita manuaalisesti laitehallinnasta... sieltä pystyy vielä asentaa ajureitakin... 

Vastaa
0 tykkäystä

Yhteisömanageri
Viestejä 4 058 kpl

12/12

Manuaalisesti olen kokeillutkin, vaikka kuinka usein ja eri ajureita. Jos ei tänä iltana ratkea uusimmilla Broadcomin ajureilla niin pitää rimpauttaa Acerille ja kysyä neuvoa.

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.