Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63807
Kirjoituksia 173771

Facebookin kaksivaiheinen tunnistautuminen

Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 51 kpl

1/4

En tiedä onko tämä oikea alue tällaisen ongelman kysymiseen....eniwei.

Facebookissa otin vuoden alussa käyttöön kaksivaiheisen tunnistautumisen, joka on yleensä toiminut ja toiminut. Puhelinnumeroni on Telia Finland liittymä johon tulee Facebookilta tekstari.

Kirjaannun sisään facebookiin antamalla käyttäjätunnuksen (sähköpostiosoite) ja salasanan.

Tämän jälkeen tulee uusi sivu, johon pitää antaa kuusi numeroinen koodi eli puhelimeeni tulee (yleensä) tekstiviestinä Facebookilta tuo kyseinen koodi. Jonka sitten syötän.

Yleensä numerokoodi tekstiviestinä ON tullunna melko nopeasti puhelimeeni.

Mutta nyt EI jostain syystä tule kirveelläkään tuota tekstiviestiä jossa on 6 numeroinen koodi vaikka olen pyytänyt sitä useita kertoja.

Vai onko Telia blokannut KAIKKI Facebookilta tulevat tekstiviestit?!?

Sillä yleensä Telian kanssa on ollunna useimmiten sellaisia ongelmia, että tekstiviestiä ei ole tullunna ja olen joutunut pyytämään sen uudestaan, jolloin se on yleensä sitten tullunna. Ja  olen päässyt kirjaantumaan sisään Facebookiin.

MItä pitäisi tehdä, että pääsen kirjaantumaan sisään Facebookiin?

Edit SaJoonas: muokattu otsikkoa

0 tykkäystä
3 vastausta
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 462 kpl

2/4

Yleensä tekstiviestikoodilla kirjautuessa ilmoitetaan, että sinulle on lähetetty tekstiviesti ja pyydetään sinua syöttämään viestitse lähetetty koodi sille varattuun kenttään. Testasin tuota itse ja minun tulee myös syöttää 6-numeroinen koodi, mutta omalla kohdallani tuota koodia ei lähetetä viestillä. 

Tuleeko sinulle vastaavanlainen ikkuna tunnusten syöttämisen jälkeen?

fb ohje 1.PNG

Kokeilitko jo kirjautua tämän ohjeen mukaan, joka aukeaa popup-ikkunaan?

fb ohje.PNG

0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 51 kpl

3/4

Käytän Facebookia tietokoneella ja Firefox selaimella ja näkymä vahvistuskoodista on tällainen

Image1.jpg

Ja puhelimeen tulee ihan tekstiviestinä se vahvistuskoodi.

0 tykkäystä
Highlighted

Ex-telialainen
Viestejä 83 kpl

4/4

Toimiiko kaikki muut tekstarit normaalisti kuitenkin? Palvelunumeroihin jne? Voit kokeilla laittaa "Saldo" numeroon 15400 ja katsoa, tuleeko saldotiedot tekstarilla. 

Jos tekstarit toimii moitteettomasti, sitten kävisin tarkistamassa varmuudeksi, että numerosi on  Facebookin tiedoissa oikein. 

0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.