Hei!
Kiitos kommentistasi!
Voit olla varma, etten kiireiltäni viitsisi varata aikaa kirjoittaakseni ongelmasta,
mikäli ongelma ei olisi jokapäiväinen riesa!
Lähettäjäkentän perässä on tyhjää tilaa, koska lähettäjän nimi on yleensä noin 15-25 merkkiä!
Sen sijaan otsikot ovat pitkiä ja ne vaativat enemmän tilaa!
Sähköposteja tulee 5 laatikkooni reilusti yli 300/päivä.
Enkä todellakaan ehdi avata jokaista!
Siksi on olennaisen tärkeää, että otsikko on ilman avaamista kokonaisuudessaan luettavissa!
Kenen etu on pihisttellä otsikko-kentän mitassa,
kun lähettäjä-kentässä on aina turhaan noin 30 merkin paikka vähintään!
Kun ongelma on oikeasti järkevällä koodaamisella poistettavissa,
en ymmärrä miksi siitä pitää joka päivä kärsiä!?
Siksi tein asiallisen aloitteen!
Suomalainen tapa harmittaa, että dissaaminen on vastaus tai vaihtoehtoisesti vaikeneminen.
Odotan sitä päivää, jolloin suomalaisessa yrityskulttuurissa ja asiakaspalvelussa
suhtaudutaan maksavan asiakkaan kertomaan kehitystarpeeseen kiittäen
ja ongelman korjaten! Sen sijaan, että aletaan kautta rantain esittää,
että ongelman esiinnostaja onkin väärässä. Vai mikä mahtoi olla idea kommentissasi?
Innovatiivista ja iloista ja aktiivisen ratkaisukeskeistä uutta työviikkoa toivottaen!