peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
58094 Jäsentä
161790 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

MAIL50 ja salananan vaihto



Vakiokalustoa ☆
Rekisteröitynyt: ‎30-06-2010
Kirjoituksia: 224
11/13

Re: MAIL50 ja salananan vaihto

Moi Kalle,
Tiedoksi:

Aamulla sain tekstiv. että "vikailmoitus on siirtynyt asiantuntijamme käsittelyyn"
Klo 15.43 sain toisen viestin että "vikailmoitus on käsitelty" Ongelman jatkuessa lähetä tekstiviesti "Häiriö 9943271 + lisätiedot numeroon 18100 niin jatkamme vian käsittelyä.
Nyt en tiedä mistä viasta on teidän toimesta tehty vikailmoitus.
1. Salasanan vaihto, MAIL50
2. Vikailmoituksen teko MAIL50, joka ei toimi.

Muutoksia parempaan ei ole tullut. Molemmat ongelmat jatkuu. Sain tilaamatta uuden salasanan tekstiviestillä joten taas pärjään, kiitos.
0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎21-11-2014
Kirjoituksia: 1
12/13

Re: MAIL50 ja salananan vaihto

heips

tapellut saman kanssa jo pidemmän aikaa, paitsi kääntäen. Kun vaihdan salasanan lisäpostilaatikkoon niin eipä enää toimi vanha eikä uusi, kaikki menee ok kun lukee vastusket mutta ei mitään... alkaa tuntuun jo pikkusen ..........., mutta
0 tykkäystä
Vanhan Palstan telialainen
Vanhan Palstan telialainen
Rekisteröitynyt: ‎08-09-2014
Kirjoituksia: 96
13/13

Re: MAIL50 ja salananan vaihto

Moi kaikille,

wheeler, mikäli ongelma jatkuu, vastaa siinä tapauksessa tuohon saamaasi tekstiviestiin ohjeiden mukaisesti, niin vikaselvitys jatkuu.

ersue, kannattaa jättää vikailmoitus joko Omilta Sivuilta tai ihan soittamalla vikapalvelun numeroon 0206 90101 (mpm/pvm). Näin päästään katsomaan asiaa tarkemmin.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/ Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy -palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
0 tykkäystä