peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
54048 Jäsentä
154447 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

Palvelinidentiteettiä ei voida varmistaa



Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎06-02-2019
Kirjoituksia: 1
1/2

Palvelinidentiteettiä ei voida varmistaa

Mail antaa iPhonessa ilmoituksen "palvelinidentiteettiä ei voida varmistaa. Mail ei voi varmistaa varmenteen "mbox-4.inet.fi" identiteettiä."

Ilmoitus pomppaa näyttöön jatkuvasti, siitä ei pääse eroon eikä Mailia voi käyttää.

Mitä voi tehdä?

0 tykkäystä
1 vastaus
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎22-01-2019
Kirjoituksia: 79
2/2

Vs: Palvelinidentiteettiä ei voida varmistaa


@Badamam  kirjoitti:

Mail antaa iPhonessa ilmoituksen "palvelinidentiteettiä ei voida varmistaa. Mail ei voi varmistaa varmenteen "mbox-4.inet.fi" identiteettiä."

Ilmoitus pomppaa näyttöön jatkuvasti, siitä ei pääse eroon eikä Mailia voi käyttää.

Mitä voi tehdä?


Hei @Badamam ja tervetuloa Telia yhteisöön!

 

Olitko jo kerennyt kokeilla tilin poistamista ja uudelleen luontia laitteelle?

Tarkista myös että sähköpostisi asetukset ovat laitteellasi oikein. Linkin ohjesivulle löydät tästä

https://www.telia.fi/asiakastuki/palvelut/telia-sahkoposti/asetukset-matkapuhelimeen-sahkoposti