Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Badamam
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Palvelinidentiteettiä ei voida varmistaa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mail antaa iPhonessa ilmoituksen "palvelinidentiteettiä ei voida varmistaa. Mail ei voi varmistaa varmenteen "mbox-4.inet.fi" identiteettiä."

Ilmoitus pomppaa näyttöön jatkuvasti, siitä ei pääse eroon eikä Mailia voi käyttää.

Mitä voi tehdä?

1 vastaus
KaPetri
Telialainen
Telialainen
  • 104 custom-general.kudos
  • 592 custom-general.replies
  • 51 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Badamam@  kirjoitti:

Mail antaa iPhonessa ilmoituksen "palvelinidentiteettiä ei voida varmistaa. Mail ei voi varmistaa varmenteen "mbox-4.inet.fi" identiteettiä."

Ilmoitus pomppaa näyttöön jatkuvasti, siitä ei pääse eroon eikä Mailia voi käyttää.

Mitä voi tehdä?


Hei @Badamam ja tervetuloa Telia yhteisöön!

 

Olitko jo kerennyt kokeilla tilin poistamista ja uudelleen luontia laitteelle?

Tarkista myös että sähköpostisi asetukset ovat laitteellasi oikein. Linkin ohjesivulle löydät tästä

https://www.telia.fi/asiakastuki/palvelut/telia-sahkoposti/asetukset-matkapuhelimeen-sahkoposti