Postilaatikko lähes täysi -herjan logiikka on hauska

  • 17 September 2017
  • 2 kommenttia
  • 6 katselukertaa

Kunniamerkki +4

Minulla on mail.inet.fi - laatikko ollut jo muutaman vuoden, ja ne isot jutut niitä en välitä sähköpostin kautta. Aika nopeasti tämä kuitenkin tule aina täyteen tämä sähköposti. Google ei maistu ihan periaatteellisista syistä. Se mikä minua kuitenkin huvittaa, on, että ostin 500 megatavua lisää postilaatikkotilaa, ja koska olen laiska poistamaan niitä vähemmän tärkeitä (joista ei kuitenkaan koskaan tiedä...) niin pidän postilaatikkoani sitten aika täynnä (noin 800-900 megatavua). Joo, pidän, eikä siinä mitään, kun maksan postin säilytyksestä. Se vain, kun nyt tyhjensin postilaatikkoani, niin näemmä se hälyttelijä "postilaatikkosi on lähes täysi" on tuossa 720 megatavun kohdalla. Suhteellisen huvittavaa pitää postilaatikkoaan piripinnassa ja sitten saada herjoja koko ajan nyt, kun postilaatikko ei edes ole kuin 3/4 täynnä. Voisiko joku tsekata logiikkaa että alkaisi kirkua aina kun joku sataluku tulee täyteen, 800, 900 megatavua eikä aina samassa kohdassa 720 megatavua???

 

// Eija

 


2 kommenttia

Heippa.

 

Täyden laatikon ilmoituksen rajaa voidaan nostaa vikailmoituksella 70%->90% kohdalle jos haluat ilmoituksen myöhemmin :smileyhappy:

Kunniamerkki +4

Pakko kommentoida 🙂 Miten tätä voisi itse säätää tätä hälyttelijää? Vikailmoituksen teko tuntuu vähän työläältä.

Vastaa