Onko muilla vastaavaa ongelmaa:
Sähköpostin lähetys ei onnistu mistään muualta kuin webmailista. Aikaisemmin sähköpostin lähetys onnistui vuosikausia ongelmitta iphonesta ja ipadista (IOS natiivi mailisovellus) sekä windows 10 & MS outlook .Laitteiden asetuksiin ei ole tehty muutoksia, eli jokin on muuttunut Telian päässä.? Viestiasetukset on tarkistettu moneen kertaan kaikilla em. laitteilla ja on kokeiltu myös ilman SSL salausta, eri portteja ja kaikkia asetuksia mitä Telian sivuilla on ohjeistettu sähköpostiasetuksiin.Mitään vikailmoitusta ei tule, viestit menevät lähetetyt- kansiooon, mutta eivät koskaan päädy vastaanottajille. Viestin sisällöllä ei ole merkitystä. Iphonessa on telian 4g ja ipad & win10 MS outlook käyttäää Telian 4G mobiililaajakaistaa.
Vika alkanut helmikuussa 2021. Ongelma poistui itsekseen muuutaman päivän ajaksi, mutta palasi jälleen.
Tein tästä vikailmoituksen Telialle, josta sain vastauksen ettei heitä kiinnosta tutkia asiaa, koska webmail toimii...