Sähköpostit ei lähde, Telia blokkaa?

  • 22 August 2018
  • 1 kommentti
  • 8 katselukertaa

Hei


Asiakkaan puolesta, tällainen virheviesti tulee kun postia yrittää lähettää.


Kyseessä on mail.inet.fi ja teidän automatiikka nyt blokkaa posteja.


Kyseistä solteqin ip-osoitetta ja -avaruutta käyttää varmasti sadat yritykset joten sähköpostien yhteismäärä on iso, vaikkei kukaan spämmiä lähetäkkään.


Korjatkaa siis pliis.


 


Virheviesti:


 


Postia lähetettäessä tapahtui virhe. Postipalvelin vastasi:
Connection refused due to exceeded message sending limits (by IP).
Internal rate limit: preventing high volume sending (your mail will be sent automatically
again when limits allow, you don't need to send it again) - 195.156.91.101
sender=xxx@xxxx.xxx rcpt=<xxx@xxx.xxxx>
country=FI emails_sent=430 emails_sent_from_this_ip_1hr=430.
Tarkista viesti ja yritä uudelleen

Noin klo 11:49 22.8.2018


 


Edit: NikoNo: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi


 


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei!


 


Lähestyisin tässä Telian Yritysasiakaspalvelua, johon olisi firman IT-osaston hyvä olla yhteyksissä. Ymmärtääkseni jossain tilanteissa lähetysrajoja on Telialla saatettu "virittää" korkeammalle, jos ja kun on perusteltua lähettää suuria määriä ASIALLISIA viestejä. Nykyään on valitettavan yleistä, että verkoissa on murrettuja modeemeja, tietokoneita yms. jotka salamannopeasti lähettävät tuhansittain spämmiä. Kiusaksi ei rajoituksia ole tehty vaan sitä varten, että spämmi on oikea ongelma.


 


Täällä julkisella foorumilla ei valitettavasti voida asiaa enempää eteenpäin viedä, en minä asiakkaana taikka sitten Telian moderaattorit. Joten ottaisin siten yhteyttä aspaan ja sen kautta yrittäisin saada homman kuntoon. :smileyhappy:

Vastaa