15-10-2016 08:21
15-10-2016 09:50
Hei Nina44 ja tervetuloa Klaaniin!
Tuossa videossa on selkeät ohjeet turvapaketin asentamiseen, jos ei onnistu tuon ohjeen mukaan niin ota yhteyttä Asiakaspalveluun : https://www.sonera.fi/asiakastuki/Ota-yhteytta
19-10-2016 11:55
Sama ongelma kuin Ninalla.
Asennus etenee niin pitkälle että kysyy tunnuksia Omille Sivuille. Niiden syöttämisen jälkeen asennusikkunaan aukeaa Omat Sivut, kun ohjevideon (~2:38) mukaan pitäisi tapahtua ihan muuta.
Onkohan palvelun puolella jotain vikaa?
19-10-2016 12:15 — muokattu 19-10-2016 12:16
@MikkoTi kirjoitti:
Asennus etenee niin pitkälle että kysyy tunnuksia Omille Sivuille. Niiden syöttämisen jälkeen asennusikkunaan aukeaa Omat Sivut, kun ohjevideon (~2:38) mukaan pitäisi tapahtua ihan muuta.
Asensin maanantaina Turvapaketin yhteen win10-PC:hen ja kyllä asennus onnistui, en kyllä muista menikö se ihan tuon videon mukaisesti. Omilla sivuillahan on Turvapaketin hallinta. Jossain vaiheessahan se pyytää nimeämään sen laitteen, johon asennusta ollaan tekemässä.
19-10-2016 12:19
@PasiS kirjoitti:
@MikkoTi kirjoitti:
Asensin maanantaina Turvapaketin yhteen win10-PC:hen ja kyllä asennus onnistui, en kyllä muista menikö se ihan tuon videon mukaisesti. Omilla sivuillahan on Turvapaketin hallinta. Jossain vaiheessahan se pyytää nimeämään sen laitteen, johon asennusta ollaan tekemässä.
Eilen Omille Sivuille kirjautumisessa ainakin oli ongelmaa. Ties vaikka heijasti myös tuohon. Vikatiedotteiden mukaan ongelma pitäisi olla korjaantunut. Vieläkö epäonnistuu tuo asennus?
19-10-2016 12:23 — muokattu 19-10-2016 12:24
Turvapaketin hallinta näyttää minulla ainostaan tyhjää valkoista sivua. Testasin parilla koneella ja eri selaimilla.
Edit:
Nyt antaa virheilmoitusta
Käyttöoikeuksien hallinnan toiminto epäonnistui
Hyvä Soneran asiakas,
Omat Sivut -palvelussa on tilapäinen käyttökatkos. Yritä hetken kuluttua uudelleen.
Mikäli ongelma jatkuu, ota yhteyttä asiakaspalveluumme 0200 17000 (mpm/pvm).
19-10-2016 12:41 — muokattu 19-10-2016 12:46
Joo, kokeilin nyt mennä Turvapaketin hallintaan ja sivu ollut jo usemman minuutin valkoisena.
Ja lopuksi tuli:
Ei toimi.
19-10-2016 13:04
@PasiS kirjoitti:
Joo, kokeilin nyt mennä Turvapaketin hallintaan ja sivu ollut jo usemman minuutin valkoisena.
Ja lopuksi tuli:
Ei toimi.
Kannattaa laittaa Soneralla vikailmoitus
21-10-2016 22:15
Minulla on myös ongelmia. Siinä vaiheessa kun pitäisi kirjautua Omien Sivujen tunnuksella sisään, saan ilmoituksen, että Internet-yhteydessä on ongelmia (ks. liite-kuva). Vaikka juuri parhaillaan netissä tätäkin viestiä kirjoitan.
Olen yrittänyt myös ottaa Windows Defenderin pois päältä, jos se jotenkin estäisi asennusohjelmaa, mutta tuloksetta. Asennusohjelma myös poisti itse edellisen virustorjuntaohjelman (vanha Sonera Tietoturva).
21-10-2016 22:46
@miunsa kirjoitti:
Minulla on myös ongelmia. Siinä vaiheessa kun pitäisi kirjautua Omien Sivujen tunnuksella sisään, saan ilmoituksen, että Internet-yhteydessä on ongelmia (ks. liite-kuva). Vaikka juuri parhaillaan netissä tätäkin viestiä kirjoitan.
Olen yrittänyt myös ottaa Windows Defenderin pois päältä, jos se jotenkin estäisi asennusohjelmaa, mutta tuloksetta. Asennusohjelma myös poisti itse edellisen virustorjuntaohjelman (vanha Sonera Tietoturva).
Pääsetkö muuten kirjautumaan omille sivuille?
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit sivun yläreunasta.