peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
59201 Jäsentä
164076 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Tietoturvan asennus ei onnistu

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎15-10-2016
Kirjoituksia: 1
1/18

Tietoturvan asennus ei onnistu

Tilasin eilen Soneran tietoturvan, mutta asennus ei onnistu. Sain sähköpostilinkin ja sillä pääsen asennuksessa niin pitkälle että ohjelma kysyy oman sivun tunnuksia joilla pääsen omille sivuille. Sivulla näkyy tilatut liittymät sekä Sonera turvapakettikuva, mutta tähän asennus sitten jääkin enkä pääse eteenpäin. Ohjelma ei siis kysy mitään vaan jää tähän kohtaan. Pitääkö minun odottaa tässä tuntikausia (kantava tietokone jossa tikku) tai miksi en pääse eteenpäin ? Olen sammuttanut koneen välillä ja avattua sen ohjelma kysyi jos haluan jatkaa asennusta tai jotain sinne päin ja jatkoin tottakai. Voisiko joku auttaa...
0 tykkäystä
17 vastausta
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 145
2/18

Vs: Tietoturvan asennus ei onnistu

Hei Nina44 ja tervetuloa Klaaniin!

Tuossa videossa on selkeät ohjeet turvapaketin asentamiseen, jos ei onnistu tuon ohjeen mukaan niin ota yhteyttä Asiakaspalveluun : https://www.sonera.fi/asiakastuki/Ota-yhteytta

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎19-10-2016
Kirjoituksia: 2
3/18

Sama ongelma kuin Ninalla.

Asennus etenee niin pitkälle että kysyy tunnuksia Omille Sivuille. Niiden syöttämisen jälkeen asennusikkunaan aukeaa Omat Sivut, kun ohjevideon (~2:38) mukaan pitäisi tapahtua ihan muuta. 

Onkohan palvelun puolella jotain vikaa?

0 tykkäystä
Konkari ☆
Rekisteröitynyt: ‎11-09-2012
Kirjoituksia: 1 234
4/18

@MikkoTi kirjoitti:

Asennus etenee niin pitkälle että kysyy tunnuksia Omille Sivuille. Niiden syöttämisen jälkeen asennusikkunaan aukeaa Omat Sivut, kun ohjevideon (~2:38) mukaan pitäisi tapahtua ihan muuta. 

Asensin maanantaina Turvapaketin yhteen win10-PC:hen ja kyllä asennus onnistui, en kyllä muista menikö se ihan tuon videon mukaisesti. Omilla sivuillahan on Turvapaketin hallinta. Jossain vaiheessahan se pyytää nimeämään sen laitteen, johon asennusta ollaan tekemässä.

0 tykkäystä
Velho
Velho
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 2 170
5/18

@PasiS kirjoitti:

@MikkoTi kirjoitti:

Asensin maanantaina Turvapaketin yhteen win10-PC:hen ja kyllä asennus onnistui, en kyllä muista menikö se ihan tuon videon mukaisesti. Omilla sivuillahan on Turvapaketin hallinta. Jossain vaiheessahan se pyytää nimeämään sen laitteen, johon asennusta ollaan tekemässä.

Eilen Omille Sivuille kirjautumisessa ainakin oli ongelmaa. Ties vaikka heijasti myös tuohon. Vikatiedotteiden mukaan ongelma pitäisi olla korjaantunut. Vieläkö epäonnistuu tuo asennus?

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎19-10-2016
Kirjoituksia: 2
6/18

Turvapaketin hallinta näyttää minulla ainostaan tyhjää valkoista sivua. Testasin parilla koneella ja eri selaimilla. 

Edit:

Nyt antaa virheilmoitusta

Käyttöoikeuksien hallinnan toiminto epäonnistui

Hyvä Soneran asiakas,

Omat Sivut -palvelussa on tilapäinen käyttökatkos. Yritä hetken kuluttua uudelleen.

Mikäli ongelma jatkuu, ota yhteyttä asiakaspalveluumme 0200 17000 (mpm/pvm).

0 tykkäystä
Konkari ☆
Rekisteröitynyt: ‎11-09-2012
Kirjoituksia: 1 234
7/18

Joo, kokeilin nyt mennä Turvapaketin hallintaan ja sivu ollut jo usemman minuutin valkoisena.

Näyttökuva (47).png

Ja lopuksi tuli:

Näyttökuva (48).png

Ei toimi.

0 tykkäystä
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 908
8/18

@PasiS kirjoitti:

Joo, kokeilin nyt mennä Turvapaketin hallintaan ja sivu ollut jo usemman minuutin valkoisena.

Näyttökuva (47).png

Ja lopuksi tuli:

Näyttökuva (48).png

Ei toimi.

Kannattaa laittaa Soneralla vikailmoitus Hymiö Onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⚒ Omat Sivut | ♲ Mobiilivarmenne | ⚝ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚈ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎21-10-2016
Kirjoituksia: 4
9/18

Minulla on myös ongelmia. Siinä vaiheessa kun pitäisi kirjautua Omien Sivujen tunnuksella sisään, saan ilmoituksen, että Internet-yhteydessä on ongelmia (ks. liite-kuva). Vaikka juuri parhaillaan netissä tätäkin viestiä kirjoitan.

Olen yrittänyt myös ottaa Windows Defenderin pois päältä, jos se jotenkin estäisi asennusohjelmaa, mutta tuloksetta. Asennusohjelma myös poisti itse edellisen virustorjuntaohjelman (vanha Sonera Tietoturva).

0 tykkäystä
Velho
Velho
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 2 170
10/18

@miunsa kirjoitti:

Minulla on myös ongelmia. Siinä vaiheessa kun pitäisi kirjautua Omien Sivujen tunnuksella sisään, saan ilmoituksen, että Internet-yhteydessä on ongelmia (ks. liite-kuva). Vaikka juuri parhaillaan netissä tätäkin viestiä kirjoitan.

Olen yrittänyt myös ottaa Windows Defenderin pois päältä, jos se jotenkin estäisi asennusohjelmaa, mutta tuloksetta. Asennusohjelma myös poisti itse edellisen virustorjuntaohjelman (vanha Sonera Tietoturva).

Pääsetkö muuten kirjautumaan omille sivuille?

0 tykkäystä