sähköpostit tabletilla

  • 14 March 2016
  • 3 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Tablettikoneella pääsee kyllä sähköpostiin, mutta miksi ei sitten osoitteeseen mikä on viestissä?

Läppärillä asia hoituu hiiren kakkospainikkeella. Tabletilla pystyy kyllä vaikesti kopioimaan osoitteen, mutta sitä ei löydy sitten netistä. Osoite on oikeaksi kopioitu. 


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei!


 


Yhtään pahitteeksi ei olisi kertoa, minkälainen tuo tablettikone on? Jos se on Android, menetkö selaimella webmailiin vai käytätkö jotain laitevalmistajan/googlen sovellusta (esimerkiksi Gmail tai Samsung Sähköposti?


 


Minulla ei ainakaan Gmailissa näy mikään linkki ns. aktiivisena. En tiedä, mistä se johtuu, en ole viitsinyt selvitellä. Uskoisin, että se on jokin turvallisuusasetus, ettei linkit ole vahingossa klikattavissa. Joku muu varmaan tietää asiasta paremmin?


 


Pääseekö sitten jollain muulla laitteella tuossa kyseisessä viestissä olevan linkin sivustoon?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Vähän lisää informaatiota kaivattaisiin. Minulla on Samsungin tabletti, jossa on mm. Gmail sähköposti sovellus.


Pystyn klikkaamaan lähettäjän osoitteen -> Näytä tiedot -> jolloin lähettäjän osoite linkki on aktiivinen (väriltään sininen) esim.


klaani-fi@sonera.com


Kun klikkaan tuota osoitetta niin voin lähettää sähköpostia eli avautuu suoraan kirjoita sähköposti ks. osoitteeseen. Eli minun ei tarvitse kopioida osoitetta.

Minun  tabletissa on Samsungin oma sähköposti sovellus,  jonka nimeä en tiedä. Hyvin toimii Hotmail ja Elisa.Yhden kirjaimen  kun kirjoittaa avautuu nimilista. 

 

Aiemmin ostin GooglePlay sivulta erään sähköposti sovelluksen,  mutta jossain vaiheessa tuli uusi päivitys ja sillä ei enää voinut lähettää viestiä eteenpäin. Pistin palautetta heille, mutta eivät koskaan vastanneet minulle eivätkä korjanneet vikaa. Poistin sovelluksen ja aloin käyttämään tabletin omaa sovellusta. Toimii! 

Vastaa