Uutinen

C More vaihtuu MTV Katsomoksi

  • 6 September 2023
  • 64 kommenttia
  • 4484 katselukertaa
C More vaihtuu MTV Katsomoksi

Näytä ensimmäinen kirjoitus

64 kommenttia

Kunniamerkki

"nykyinen c more suoratoistopalvelu toimii rinnalla joten et jää mistään paitsi" Paitsi että kaikki sarjat eivät enää näykään C moressa, vaan ovat siirtyneet Katsomoon, ja kun katsomoon ei ole aktivointiohjeita tullut niin todellakin jää paitsi! Mitenkähän pitkään täytyy odotella..? hintahan rullaa kuitenkin jokaiselta päivältä

Kertoisitko mitkä sisällöt ovat kadonneet palvelusta? Voin sitten laittaa kyselyä tätä koskien eteenpäin! 😊

Ainakin Million little things sarja on hävinnyt CMoren puolelta, oli kesken katsomisen niin pisti heti silmään.

Kunniamerkki +1

Nämä tietyt hinnat joista puhuin ovat teidän kautta kalliimpia eikä halvempia. Pointtini oli että eihän se ole mikään etuhinta jos tuote joka maksaa teillä 6,95 €/kk maksaa normaalistikin 6,95 €/kk MTV:n sivuilla, mutta jos ei ole Telian asiakas niin se maksaakin 9,95 €/kk. Muut etuhinnat ovat teillä halvempia, mutta niistä en edes puhunut. Toisen paketin josta puhuin normaalihinta on teillä 44,95 €/kk ja MTV:llä 42,95 €/kk.

Kuten @Merja_J  mainitsikin tuossa aiemmin, niin meidän ja MTV:n hinnasto hieman poikkeaa toisistaan ainakin toistaiseksi. Tarkastelin hintaeroja ja esimerkiksi meidän kauttamme liittymäasiakkaamme saavat niin MTV Katsomo + Urheilu -paketin että MTV Katsomo + Urheilu mainoksilla -paketin halvemmalla Telialta kuin suoraan MTV:ltä. Esimerkiksi meidän mainoksilla tuleva yhteispaketti on liittymäasiakkaille saatavilla 31,95e/kk, ja puolestaan MTV:ltä vastaava paketti maksaa 36,95e/kk.

Puhutte @Merja_J  & @SakuMik  täysin asian vierestä ja muista etuhinnoista joista en alunperinkään puhunut. Luulen edelleen että teillä on virheellinen hinta paketissa jonka normaalihinta on 44,95 € ja sen pitäisi olla 42,95 €. Tuo 6,95 € maksava paketti on ollut ennen nimeltään C More TV jota sai tilattua vain teidän kautta ja joskus myös Telia Dotin kylkeen. Sitä ei siis saanut tilattua C Morelta erikseen. Tällöin tämä on ollut ihan hyvä tarjous. Nyt uudessa MTV Katsomossa on samanlainen paketti uudella nimellä ja luulen että teille on jäänyt vanhan paketin tiedot uuteen pakettiin. Eihän se ole enää mikään etuhinta jos tuote maksaa muutenkin saman verran ja vielä bonuksena teillä enemmän jos ei ole liittymäasiakas. Epäilen että ette ole tarkistaneet asiaa mistään. Edelleen haluan painottaa että en ole puhunut mistään muista etuhinnoista ja normaalihinnoista joista teidän viestinne lähes kokonaan koostuvat.

 

--

Muokkaus SonjaMelina: korjattu tägäykset

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Pitää rauhassa odotella aktivointikoodia jota vaaditaan MTV Katsomossa kun kirjaudutaan operaattorin koodin kautta. Sitten pitäisi entisen C Moren toimia Katsomossa ja pääsee katsomaan ilman mainoksia ☺️

Sähköpostissa joka tuli jonkin aikaa sitten luki:

Tilaamasi C More -suoratoistopalvelun nimi vaihtuu ja on 10.10.2023 alkaen MTV Katsomo+. Asiakkaiden siirtoa uuteen MTV Katsomo -palveluun tehdään porrastetusti lokakuun ajan ja C More -palvelu toimii normaalisti vaihtoon asti.

Kun muutos astuu voimaan kohdallasi,

  • lähetämme tarkat ohjeet aktivoinnista, kun sinun tunnuksesi on valmis siirrettäväksi ja voit tehdä aktivoinnin.
  • sinun tarvitsee asentaa täysin uudistunut MTV Katsomo -sovellus.
  • aktivoitua uuden MTV Katsomo -palvelun käyttäjäksi henkilökohtaisen linkin kautta, mikä tulee ohjeissa.
  • hyväksyä MTV Katsomo -palveluun sovellettavia MTV:n käyttöehtoja sekä tietosuojakäytäntöä.

Muuten tilauksesi pysyy ennallaan.

Voit lukea lisää muutoksesta sivuiltamme

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +11

Minulla on tällä hetkellä MTV Katsomo+ ja kanavapaketti viihde ja urheilu, jota käytän DV8919-digiboksilla. Olen käyttänyt C More-sovellusta kirjautumalla Telian tunnuksilla. Miten uudella MTV Katsomo-sovelluksella pystyy kirjautumaan Telian tunnuksilla ? Haluaisin jatkossakin katsoa ohjelmia ennakkoon ja ilman mainoksia.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +13

Minulla on tällä hetkellä MTV Katsomo+ ja kanavapaketti viihde ja urheilu, jota käytän DV8919-digiboksilla. Olen käyttänyt C More-sovellusta kirjautumalla Telian tunnuksilla. Miten uudella MTV Katsomo-sovelluksella pystyy kirjautumaan Telian tunnuksilla ? Haluaisin jatkossakin katsoa ohjelmia ennakkoon ja ilman mainoksia.

Voit tosiaan yhä katsoa sisältöjä C Moren kautta Telian tunnareilla, ja tunnukset uuteen MTV Katsomo -suoratoistopalveluun pääset luomaan myöhemmin tämän syksyn aikana. Tästä saat ohjeistuksen lähempänä vielä erikseen.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +11

Minulla on tällä hetkellä MTV Katsomo+ ja kanavapaketti viihde ja urheilu, jota käytän DV8919-digiboksilla. Olen käyttänyt C More-sovellusta kirjautumalla Telian tunnuksilla. Miten uudella MTV Katsomo-sovelluksella pystyy kirjautumaan Telian tunnuksilla ? Haluaisin jatkossakin katsoa ohjelmia ennakkoon ja ilman mainoksia.

Voit tosiaan yhä katsoa sisältöjä C Moren kautta Telian tunnareilla, ja tunnukset uuteen MTV Katsomo -suoratoistopalveluun pääset luomaan myöhemmin tämän syksyn aikana. Tästä saat ohjeistuksen lähempänä vielä erikseen.

Sähköpostiin tulevan aktivointilinkin lisäksi MTV:n sivulla lukee:

Löydät aktivointilinkin myös kirjautumalla Minun Teliaan. Liittymäni ja palveluni -sivulla valitse MTV Katsomo -tuotteen kohdalla ”Ota käyttöön”.

Klikkasin nykyisen aktiivisen MTV Katsomo+ ja kanavapaketti viihde ja urheilu kohtaa,  mutten löydä tätä aktivointilinkkiä. Milloin se lisätään ?

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +13

Sähköpostiin tulevan aktivointilinkin lisäksi MTV:n sivulla lukee:

Löydät aktivointilinkin myös kirjautumalla Minun Teliaan. Liittymäni ja palveluni -sivulla valitse MTV Katsomo -tuotteen kohdalla ”Ota käyttöön”.

Klikkasin nykyisen aktiivisen MTV Katsomo+ ja kanavapaketti viihde ja urheilu kohtaa,  mutten löydä tätä aktivointilinkkiä. Milloin se lisätään ?

Siirtyminen Katsomoon tapahtuu tosiaan porrastetusti, ja kaikille C More -asiakkaillemme lähetetään sähköpostiin henkilökohtainen aktivointiviesti ohjeineen. Jos tätä viestiä ei ole sinulle vielä tullut, niin siinä tapauksessa joudut vielä hiukan odottelemaan. 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +11

Sähköpostiin tulevan aktivointilinkin lisäksi MTV:n sivulla lukee:

Löydät aktivointilinkin myös kirjautumalla Minun Teliaan. Liittymäni ja palveluni -sivulla valitse MTV Katsomo -tuotteen kohdalla ”Ota käyttöön”.

Klikkasin nykyisen aktiivisen MTV Katsomo+ ja kanavapaketti viihde ja urheilu kohtaa,  mutten löydä tätä aktivointilinkkiä. Milloin se lisätään ?

Siirtyminen Katsomoon tapahtuu tosiaan porrastetusti, ja kaikille C More -asiakkaillemme lähetetään sähköpostiin henkilökohtainen aktivointiviesti ohjeineen. Jos tätä viestiä ei ole sinulle vielä tullut, niin siinä tapauksessa joudut vielä hiukan odottelemaan. 

En saanut vastausta kysymykseeni. Aktivointilinkki pitäisi löytyä myös Minun Teliasta. Tuleeko sekin porrastetusti ?

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Tuo MTV KATSOMO- kirjasto Telia Play-digiboksilla sekä sovelluksella on kyllä ihan vitsi! Miksi siellä ei ole lainkaan MTV:n alkuperäissarjoja kuten Aallonmurtaja, Poromafia, Roba… eikä kotimaisia leffoja joita oikeasta Mtv Katsomosta löytyy? Tuleeko tuonne huomenna Estonia-sarjakaan? Miksi tätä ei hoideta asianmukaisesti? Ja miksi asiakkaat joutuvat odottamaan tuota aktivointilinkkiä jolla oikean MTV KATSOMON saa käyttöön?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Juu ei vielä pääse Minun Teliassa aktivoimaan tuota oikein. Muutaman kerran yritin, mutta aina tuli vain maksuton versio mainoksilla 🤪

Välillä väittää että on aktivoitu mutta Minun Telia sovelluksessa näyttää aktivoimaton.

Sitten kummastuttaa että pitää kirjautua sinne niin kummilla tunnuksilla sinne sitten mennään: C Moren vai MTV Katsomon? Minulla kun on molemmat.

Pitää vissiin odotella sitä sähköpostia kärsivällisesti 🤷🏻

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

 Miksi tätä ei hoideta asianmukaisesti? Ja miksi asiakkaat joutuvat odottamaan tuota aktivointilinkkiä jolla oikean MTV KATSOMON saa käyttöön?


Tämä nimenomaan hoidetaan asianmukaisesti. Nykyinen palvelu on koko ajan käytettävissä ja sitten kun asiakas on siirretty uudelle palvelualustalle niin hän saa siitä viestin, ja voi ottaa palvelun käyttöön aktivointilinkin kautta.

Kunniamerkki +1

Milloinkahan kaapeli-tv asiakaat saavat uuden laajennetun urheilusisällön käyttöönsä. Ohjeistukset ovat Telian puolelta kovin epämääräisiä asian suhteen eikä mitään tarkentavaa infoa  ole tullut sähköpostiin. Asiakaspalvelu-chat ei tiennyt asiasta mitään, heitti vaan ei mihinkään faktaan perustuvaa mututietoa, ja aspaneiti yritti vaan myydä uutta tuotetta vaikka itseltä löytyy jo valmiiksi urheilupaketit ja Telian sivuilla lukee, että 10.10. kyseisen paketin nimi muuttuu ja sisältö vielä laajenee…

 

Mitään lisäinfoa ei vaan asian suhteen ole kuulunut...

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Juu ei vielä pääse Minun Teliassa aktivoimaan tuota oikein. Muutaman kerran yritin, mutta aina tuli vain maksuton versio mainoksilla 🤪

Välillä väittää että on aktivoitu mutta Minun Telia sovelluksessa näyttää aktivoimaton.

Sitten kummastuttaa että pitää kirjautua sinne niin kummilla tunnuksilla sinne sitten mennään: C Moren vai MTV Katsomon? Minulla kun on molemmat.

Pitää vissiin odotella sitä sähköpostia kärsivällisesti 🤷🏻

Minulle tuli sähköposti jossa sanottiin, että voin kirjautua MTV Katsomo sivulle meiliosoitteellani ja oli osoite mainittu. C More  tunnuksilla. Minulla on myös kahdet tunnukset enkä tiedä tuon enempää asiasta. Mutta en ole mennyt Katsomoon, koska voin katsoa minulla kesken olevaa sarjaa vielä ilman mainoksia C Morella. Siis ei Katsomon sivulla.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Milloinkahan kaapeli-tv asiakaat saavat uuden laajennetun urheilusisällön käyttöönsä. Ohjeistukset ovat Telian puolelta kovin epämääräisiä asian suhteen eikä mitään tarkentavaa infoa  ole tullut sähköpostiin. Asiakaspalvelu-chat ei tiennyt asiasta mitään, heitti vaan ei mihinkään faktaan perustuvaa mututietoa, ja aspaneiti yritti vaan myydä uutta tuotetta vaikka itseltä löytyy jo valmiiksi urheilupaketit ja Telian sivuilla lukee, että 10.10. kyseisen paketin nimi muuttuu ja sisältö vielä laajenee…

 

Mitään lisäinfoa ei vaan asian suhteen ole kuulunut...



Laajennettu urheilusisältö pitäisi olla jo katsottavissa sillä lisäykset on tehty. Suosittelen tekemään kanavahaun uudelleen josko se toisi nuo kanavat katsottavaksi.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Juu ei vielä pääse Minun Teliassa aktivoimaan tuota oikein. Muutaman kerran yritin, mutta aina tuli vain maksuton versio mainoksilla 🤪

Välillä väittää että on aktivoitu mutta Minun Telia sovelluksessa näyttää aktivoimaton.

Sitten kummastuttaa että pitää kirjautua sinne niin kummilla tunnuksilla sinne sitten mennään: C Moren vai MTV Katsomon? Minulla kun on molemmat.

Pitää vissiin odotella sitä sähköpostia kärsivällisesti 🤷🏻

Minulle tuli sähköposti jossa sanottiin, että voin kirjautua MTV Katsomo sivulle meiliosoitteellani ja oli osoite mainittu. C More  tunnuksilla. Minulla on myös kahdet tunnukset enkä tiedä tuon enempää asiasta. Mutta en ole mennyt Katsomoon, koska voin katsoa minulla kesken olevaa sarjaa vielä ilman mainoksia C Morella. Siis ei Katsomon sivulla.

Minulla näyttää nyt Minun Teliassa että on aktivoitu MTV Katsomo+ mutta kun kirjaudun sinne C Moren tunnuksilla niin se on edelleen pelkkä Katsomo mainosten kanssa 😬 muuttuukohan se tuohon + versioon jos ja kun se sähköposti tulee vai pitääkö koko juttu aktivoida uusiksi?

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +4

Moi.

 

Olen ollut telian aspaan yhteydessä aina 10.10 alkaen kun mtv katsomo uudistus alkoi. Siitä alkaen ei myöskään katsomo ole toiminut. Kyselin tunnuksien perään.

 

Tuli katsomolta meili,uudistuksesta jossa sanottiin että saan meilin josta pääsee kirjautumaan ja on tunnukset. Lisäksi omateliasta löytyy kuulemma tunnukset. Olen nyt kysellyt tosiaan pari päivää näitä ja vika Telian päässä koska on niin iso uudistus. On luvattu olla yhteydessä kun asia on kunnossa. Minulla on siis telia kautta voimassa 

Tilaus 

MTV Katsomo+ Urheilu ja kanavapaketti + V premium 

 

1. Koska saan tunnukset ? Ja puhun nimenomaan mobile app Android katsomo +. 

 

 

 

2. Mitä kautta Reklamaatio hyvityksestä tehdään koska oma teliassa ei ole viestipalvelu toiminut enää aikoihin uusien viestien kirjoitukseen?

 

Tässä ei ole kyse esim että pian on 3/30 pvää ollut palvelu pois käytöstä vaan esim mestispeli jää näkemättä.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

Olen ollut telian aspaan yhteydessä aina 10.10 alkaen kun mtv katsomo uudistus alkoi. Siitä alkaen ei myöskään katsomo ole toiminut. Kyselin tunnuksien perään.

 

Tuli katsomolta meili,uudistuksesta jossa sanottiin että saan meilin josta pääsee kirjautumaan ja on tunnukset. Lisäksi omateliasta löytyy kuulemma tunnukset. Olen nyt kysellyt tosiaan pari päivää näitä ja vika Telian päässä koska on niin iso uudistus. On luvattu olla yhteydessä kun asia on kunnossa. Minulla on siis telia kautta voimassa 

Tilaus 

MTV Katsomo+ Urheilu ja kanavapaketti + V premium 

 

1. Koska saan tunnukset ? Ja puhun nimenomaan mobile app Android katsomo +. 

Varmistaisin, että onko kyseessä sopimus, jonka olet vasta tehnyt vai onko entinen C More kanavapaketti vaihdettu tuohon uuteen?

 

2. Mitä kautta Reklamaatio hyvityksestä tehdään koska oma teliassa ei ole viestipalvelu toiminut enää aikoihin uusien viestien kirjoitukseen?

 

Tässä ei ole kyse esim että pian on 3/30 pvää ollut palvelu pois käytöstä vaan esim mestispeli jää näkemättä.

Pahoittelut tuon pelin vuoksi, jos se on jäänyt näkemättä. Reklamaation voit tehdä asiakaspalvelussamme, hyvitykset katsotaan siellä tapauskohtaisesti. Olemme myös tässä ketjussa keskustelleet kirjallisen reklamaation jättämisestä.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +4

Varmistaisin, että onko kyseessä sopimus, jonka olet vasta tehnyt vai onko entinen C More kanavapaketti vaihdettu tuohon uuteen?

 

Vastaus: entinen c more vaihtuu uuteen. Nyt ei toimi vanhakaan mtv katsomo tunnus tavalliseen mtv katsomoon...mutten ala nyt resetoimaan sitä kun kerta kaikki siellä päässä on kesken.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

Varmistaisin, että onko kyseessä sopimus, jonka olet vasta tehnyt vai onko entinen C More kanavapaketti vaihdettu tuohon uuteen?

 

Vastaus: entinen c more vaihtuu uuteen. Nyt ei toimi vanhakaan mtv katsomo tunnus tavalliseen mtv katsomoon...mutten ala nyt resetoimaan sitä kun kerta kaikki siellä päässä on kesken.

Okei, oletko saanut vielä sähköpostiisi ohjeistuksen siirtymää koskien? Nämä lähetetään porrastetusti asiakkaille ja sillä aikaa aikaisemmat tunnukset pitäisi toimia vanhoissa kanavapaketeissa siihen asti, että teet siirtymän uuteen MTV Katsomoon. Jos näin ei kuitenkaan ole, niin suosittelen ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta asiaa voidaan tutkia tarkemmin.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +4

En ole saanut sähköpostia telialla uuden palvelun käyttöönotosta ja sitä odottelen.

 

Ja siis olen ollut kolme krt yhteydessä Omatelian kautta aspaan. Kaikkien viesti on sama. Vika Telian päässä ja pitää odotella ja että tilaus on kunnossa ja pitää odotella.

 

En ala maksamaan kallista puhelua aspaan maksullisen palvelun asian selvittämisestä pienistä rahoistani ja kun vika on tunnustetusti teidän päässä.  Aikoinaan telia vielä soitti pyynnöstä asiakkaalle. Palvelun hinnat kasvaa ja asiakkaan palvelu huononee. Tämä ei kohdistu yhteenkään asiakaspalvelija an. Olen saanut ihan hyvää palvelua. Ongelma on ylemmällä tasolla organisaatiossa ja kulujen leikkauksissa. 

Miten voi olla,että joka krt kun on iso tai pieni,uudistus niin se menee pieleen. Ja,tiedotus on tasolla 1 skaalalla 1-5. Telialla en ole saanut mitään tiedotetta asiasta meiliini niin muutoksesta kuin käyttöönotosta  kaikki info on tullut suoraan mtv/ katsomolta.

 

Syysloma alkaa ja palvelu ei toimi.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +4

Juu ei vielä pääse Minun Teliassa aktivoimaan tuota oikein. Muutaman kerran yritin, mutta aina tuli vain maksuton versio mainoksilla 🤪

Välillä väittää että on aktivoitu mutta Minun Telia sovelluksessa näyttää aktivoimaton.

Sitten kummastuttaa että pitää kirjautua sinne niin kummilla tunnuksilla sinne sitten mennään: C Moren vai MTV Katsomon? Minulla kun on molemmat.

Pitää vissiin odotella sitä sähköpostia kärsivällisesti 🤷🏻

Minulle tuli sähköposti jossa sanottiin, että voin kirjautua MTV Katsomo sivulle meiliosoitteellani ja oli osoite mainittu. C More  tunnuksilla. Minulla on myös kahdet tunnukset enkä tiedä tuon enempää asiasta. Mutta en ole mennyt Katsomoon, koska voin katsoa minulla kesken olevaa sarjaa vielä ilman mainoksia C Morella. Siis ei Katsomon sivulla.

Minulla näyttää nyt Minun Teliassa että on aktivoitu MTV Katsomo+ mutta kun kirjaudun sinne C Moren tunnuksilla niin se on edelleen pelkkä Katsomo mainosten kanssa 😬 muuttuukohan se tuohon + versioon jos ja kun se sähköposti tulee vai pitääkö koko juttu aktivoida uusiksi?

Aika samallalailla meni täällä asia. En kerennyt tosin saamaan mitään mailia, vaan kävin Minun Teliassa ja siellä oli mahdollisuus aktivoida Cmoren tilalle -> MTV Katsomo+, sen tehtyäni kirjauduin MTV Katsomoon ja siellä lukee asetukset kohdassa “Tilaus: MTV Katsomo MAINOKSILLA” (Minun Teliassa lukee siis MTV Katsomo+ tilauksessa.)

No mutta, Katsomo toimii kuitenkin ilman mainoksia ja entinen siirtynyt C-moren sisältö on katsottavissa, joten ainoa virhe on enää tuo teksti mainoksista, se ei siis pidä paikkaansa, vaan homma toimii kuten kuuluukin...

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +4

Mulla täsmälleen samoja "ominaisuuksia". Kuuluu vissiin tämän vuoden malliin kuten autoista sanotaan…

 

Paitsi etten ole saanut mitään Telian mailia tunnuksista ja oma teliassa ei näy muuta kuin,että tilaus on voimassa. Ja että maksuttomankin mtv katsomon tunnus ja salasana lakkasi toimimasta. Puhelin applikaatiolla tarvisi saada tunnus 1 ja 2 että voi kirjautua telia operaattorin,kautta . Miten voi olla näin sekavaa touhua ja että asiakas itse tekee työn. Yhtään yhteydenottoa ei ole telialla asiasta. 

 

Ps. Ymmärsin että pitää kirjautua samalla käyttäjätunnuksella kuin c moreen. Mutta puhelin appissa ei voi. Pitää olla email tuli tai sitten kuvakaappauksen mukaan tunnus 1 ja 2. 

 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

Mulla täsmälleen samoja "ominaisuuksia". Kuuluu vissiin tämän vuoden malliin kuten autoista sanotaan…

 

Paitsi etten ole saanut mitään Telian mailia tunnuksista ja oma teliassa ei näy muuta kuin,että tilaus on voimassa. Ja että maksuttomankin mtv katsomon tunnus ja salasana lakkasi toimimasta. Puhelin applikaatiolla tarvisi saada tunnus 1 ja 2 että voi kirjautua telia operaattorin,kautta . Miten voi olla näin sekavaa touhua ja että asiakas itse tekee työn. Yhtään yhteydenottoa ei ole telialla asiasta. 

 

Ps. Ymmärsin että pitää kirjautua samalla käyttäjätunnuksella kuin c moreen. Mutta puhelin appissa ei voi. Pitää olla email tuli tai sitten kuvakaappauksen mukaan tunnus 1 ja 2. 

 

Päättelen viesteistäsi, että olet Telia Playn C More -kanavapakettitilaaja. Tästä johtuen sinulla tulisi yhä olla pääsy C Moren suoratoistopalveluun Telia Play -sovelluksen tunnuksilla. Kanavapakettitilausten osalta MTV Katsomo -suoratoistopalveluun siirto tulee tapahtumaan myöhemmin loppuvuoden kuluessa, ja siitä lähetämme infoa erikseen. Toisin sanoen tässä vaiheessa kaikki tilaukseesi kuuluvat sisällöt ovat sinulla katsottavissa kanavilla ja C More -sovelluksesta Telia Play -tunnuksilla. 

Kysymys siis kuuluukin, että pääsethän yhä C Moreen niinkuin tähänkin asti? 

Mitä MTV Katsomoon pääsyyn tulee, niin auttaisiko sinne salasanan vaihto tässä vaiheessa?

Löydät lisää infoa tästä muutoksesta meidän sivuiltamme. Alla vielä tärkeitä pointteja sieltä poimittuna:
 


 

MTV Katsomo+ Urheilu ja kanavapaketti + V premium

Viihdekanavat:

  • MTV Aitio (ent. C More First)
  • MTV Viihde (ent. C More Series)
  • MTV Juniori (ent. C More Juniori)
  • SF-Kanalen
  • V film premiere HD*
  • V film action HD*
  • V film hits HD*
  • V film family
  • Viasat Nature HD*
  • Viasat Explore HD*
  • Viasat History HD*
  • Nat Geo WILD HD*
  • Disney Channel
  • Disney Junior
  • Cartoon Network
  • Cartoonito
  • CNN International

Urheilukanavat:

  • MTV Urheilu 1 (ent. C More Sport 1)
  • MTV Urheilu 2 (ent. C More Sport 2)
  • MTV Urheilu 3 (ent. C More Max 2)
  • MTV Max (ent. C More Max)
  • MTV Liiga 1 (ent. Liiga 1)
  • MTV Liiga 2 (ent. Liiga 2)
  • MTV Liiga 3 (ent. Liiga 3)
  • MTV Liiga 4 (ent. Liiga 4)
  • MTV Liiga 5 (ent. Liiga 5)
  • MTV Liiga 6 (ent. Liiga 6)
  • MTV Liiga 7 (ent. Liiga 7)
  • MTV Liiga UHD (ent. Liiga UHD)
  • V sport+ Suomi
  • V sport 1 Suomi
  • V sport 2 Suomi
  • V sport 1 HD*
  • V sport vinter
  • V sport football HD*
  • V sport golf HD*
  • V sport premium HD*
  • V sport live 1–5

Voit katsoa MTV:n urheilu- ja viihdesisältöjä myös C Moren oman suoratoistopalvelun kautta Telia Play -sovelluksen tunnuksilla. Saat pääsyn uuteen MTV Katsomo -suoratoistopalveluun myöhemmin vuoden 2023 aikana, josta ilmoitamme erikseen.

Tilaukseen sisältyy MTV:n (Liiga, muu urheilu, viihde) ja V premiumin (V sport ja V film) ohjelmakirjastot Telia Play -palvelussa.

Kunniamerkki +1

Milloinkahan kaapeli-tv asiakaat saavat uuden laajennetun urheilusisällön käyttöönsä. Ohjeistukset ovat Telian puolelta kovin epämääräisiä asian suhteen eikä mitään tarkentavaa infoa  ole tullut sähköpostiin. Asiakaspalvelu-chat ei tiennyt asiasta mitään, heitti vaan ei mihinkään faktaan perustuvaa mututietoa, ja aspaneiti yritti vaan myydä uutta tuotetta vaikka itseltä löytyy jo valmiiksi urheilupaketit ja Telian sivuilla lukee, että 10.10. kyseisen paketin nimi muuttuu ja sisältö vielä laajenee…

 

Mitään lisäinfoa ei vaan asian suhteen ole kuulunut...



Laajennettu urheilusisältö pitäisi olla jo katsottavissa sillä lisäykset on tehty. Suosittelen tekemään kanavahaun uudelleen josko se toisi nuo kanavat katsottavaksi.

 

Nyt näkyy kaapeli-tv:n kautta, mutta ei TeliaPlay -sovelluksen kautta laajennettu sisältö vaikka pitäisi. Muut kanavat näkyvät kyllä...

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +4

Moi @AaTanja .

 

Kiitos vastauksesta. 

 

Tämä oli ensimmäinen viesti joka toi apua. Tässä siis mukaan lukien yhteydenotot suoraan asiakaspalveluun Omatelian chatissa jossa näkivät voimassa olevan tilaukseni. En tosiaan ollut huomannut, että telia playssa puhelimen applikaatiossa on mtvn palvelut. Olen sillä katsonut ainoastaan nhl pelejä .

Odotellaan siis Telian mailia asiasta. Sen verran annan tässä rakentavaa kritiikkiä,että oma kokemukseni muutoksesta on kaiken jälkeen se että niin Telian talon sisällä ei ole riittävää tietoa uudistuksen implementaatiosta, asiakkaalle ei ole tullut Telialta mitään tiedotetta. Ainoastaan MTV katsomolta ja se sotki tilannetta . Tuntuu siis ettää dialogi mtvn ja Telian välilläkin on ollut katki. Mtv olisi voinut omaan tiedotteeseen laittaa pienen huomautuksen telian/operaattoreiden kautta tilatuista palveluista.

Tuntuu kuitenkin että tämä keskustelufoorumi on toimiva yhteisö ja täällä saa vastauksia. Kiitos siis ylläpidosta.

Vastaa