Skip to main content

Hei, haluan jättää kirjallisen reklamaation. Missä tämä onnistuu?

Hei @SatuJS ja tervetuloa tänne Yhteisöön! Sen lisäksi, että saat vastauksen esittämääsi kysymykseen reklamaatiosta, niin toivon sinun viihtyvän täällä muutenkin ja saavan vinkkejä erilaisiin asiakkuuteen, teknisiin tilanteisiin kuin vaikka TV-ohjelmiin liittyen. 

 

Mitä reklamaatioon tosiaan tulee, niin voit laittaa meille yhteydenottopyynnön. Kun kirjaat sen ollessasi kirjautuneena Minun Teliassa, saamme siten pääsyn asiakastietoihisi, ja asia lähtee sitä myöten eteenpäin. 

 

 

__
Muokkaus AaTanja: jälkikäteen korjattu linkitystä.


Mitä reklamaatioon tosiaan tulee, niin voit laittaa meille yhteydenottopyynnön. Kun kirjaat sen ollessasi kirjautuneena Minun Teliassa, saamme siten pääsyn asiakastietoihisi, ja asia lähtee sitä myöten eteenpäin. 

Näyttäisi tuo yllä oleva linkki johtavan ihan muualle kuin yhteydennottopyyntöön.

https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto


No johan nyt on markkinat tuon linkityksen kanssa! Laittamani linkitys tosiaan ei johda mihinkään ja @kustaa1967 laittama vie kirjautumissivulle siinä tapauksessa, jos ei ole jo valmiiksi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kokeillaanpa vielä kerran ja korjataan myös aloitukseen. Tästä seuraavasta linkistä ainakin tulisi päästä meidän yhteydenottolomakkeelle, laitetaan varmuudeksi vielä tähän:
Yhteydenottopyyntö | Asiakastuki | Telia 


No johan nyt on markkinat tuon linkityksen kanssa! Laittamani linkitys tosiaan ei johda mihinkään ja @kustaa1967 laittama vie kirjautumissivulle siinä tapauksessa, jos ei ole jo valmiiksi kirjautuneena Minun Teliaan.

Ymmärsin , että sinä @AaTanja nimenomaan toivoit , että aloittaja kirjautuisi yhteydenottoon , että asiakastiedot tulisi mukana. Siksi laitoin linkin sinne  sivulle , mikä edellyttää kirjautumista.

Kyllä se antamani linkki vie oikeaan paikkaan kirjautumisen jälkeen. 😊


Laittamani linkitys tosiaan ei johda mihinkään

Kyllä se väärä linkki johti jonnekin, nimittäin takaisin tähän keskusteluun.


Kiitokset teille kaikille! Alkuperäinen linkki johti tähän keskusteluun, @kustaa1967 'n laittaman linkin avulla sain reklamaation laitettua eteenpäin. Kiitos vielä avusta 👍


Hei!

Olen ostanut telialta iphone 14pro max alle kuukausi sitten ja noin pariviikko oston jälkeen puhelimessä näkyy vika, joka silloin toin puhelin takaisin ja vietettiin huoltoon, vaikka ensimäinen kuukausi on ilmainen takuu koko puhelimelle jouduin maksa 18e, koska ei ole löydetty mitään vika.

Nyt puhelin on alkanu näytä sama vikat ja muista vikoja, joka on otettu video todistuksena.

Menimme telialle takaisin ilmoittaa, että puhelimen pitää vaihtaa kokona, mutta minulle sanottu tämä ei kuulu telialle ja ne vie vain huoltoon.

Jos tämä asia jatkuu edelleen näin joko haluan peruutta koko kaupan tai ilmoittaan eteenpäin kuluttaja asiamiehelle.


Hei!

Olen ostanut telialta iphone 14pro max alle kuukausi sitten ja noin pariviikko oston jälkeen puhelimessä näkyy vika, joka silloin toin puhelin takaisin ja vietettiin huoltoon, vaikka ensimäinen kuukausi on ilmainen takuu koko puhelimelle jouduin maksa 18e, koska ei ole löydetty mitään vika.

Nyt puhelin on alkanu näytä sama vikat ja muista vikoja, joka on otettu video todistuksena.

Menimme telialle takaisin ilmoittaa, että puhelimen pitää vaihtaa kokona, mutta minulle sanottu tämä ei kuulu telialle ja ne vie vain huoltoon.

Jos tämä asia jatkuu edelleen näin joko haluan peruutta koko kaupan tai ilmoittaan eteenpäin kuluttaja asiamiehelle.

Tervetuloa Yhteisöön @AssuJan ! Ymmärsinkö oikein, että ensimmäisellä kerralla laitteen mennessä huoltoon siitä ei löydetty vikaa? Laite lähetetään Telia kaupasta aina ensin huoltoon, ja huollossa todetaan voidaanko vika korjata. Jos huolto toteaa korjaamisen olevan mahdotonta, asiakkaalle annetaan vioittuneen laitteen tilalle uusi laite. 


Kyllä, ensimäinen kerta kun laite lähetetty huoltoon. Minulle sanottu ei löytyny vika, mutta kun sain puhelin takaisin, heti seuraava päivänä näkyivät sama vikat uudestaan ja on videoita niistä vikoja.
Silloin minulle sanottu myös, jos tule sama vikat uudestaan, meille maksetaan se 18e takaisin ja viette uudelleen huoltoon ilman mitään maksua. Ja puhelin on nyt huoltossa uudestaan ja ei ole tietoja, että näkykö huoltossa ne vikat niille vai ei.


Voit tehdä reklamaation asiakaspalveluumme. Löydät yhteystiedot reklamaatiota varten sivuiltamme.


Voit tehdä reklamaation asiakaspalveluumme. Löydät yhteystiedot reklamaatiota varten sivuiltamme.

Kannattaa huomioida, että linkki yhteydenottolomakkeeseen ei näy mikäli on kirjautunut sisään Telia-tunnuksella. Nurinkurista, koska jos yhteydenottolomakkeella lähettää viestin kirjautumatta sisään tulee vastaukseksi, että emme voi auttaa koska et ollut kirjautunut sisälle viestiä lähettäessä 🙃

 

Linkki lomakkeeseen näkyy

 

Linkki lomakkeeseen kadonnut kun kirjaudut sisään

 


Voit tehdä reklamaation asiakaspalveluumme. Löydät yhteystiedot reklamaatiota varten sivuiltamme.

Kannattaa huomioida, että linkki yhteydenottolomakkeeseen ei näy mikäli on kirjautunut sisään Telia-tunnuksella. Nurinkurista, koska jos yhteydenottolomakkeella lähettää viestin kirjautumatta sisään tulee vastaukseksi, että emme voi auttaa koska et ollut kirjautunut sisälle viestiä lähettäessä 🙃

 

Linkki lomakkeeseen näkyy

 

Linkki lomakkeeseen kadonnut kun kirjaudut sisään

 

No niinpäs näkyy 🤭


Voit tehdä reklamaation asiakaspalveluumme. Löydät yhteystiedot reklamaatiota varten sivuiltamme.

Kannattaa huomioida, että linkki yhteydenottolomakkeeseen ei näy mikäli on kirjautunut sisään Telia-tunnuksella. Nurinkurista, koska jos yhteydenottolomakkeella lähettää viestin kirjautumatta sisään tulee vastaukseksi, että emme voi auttaa koska et ollut kirjautunut sisälle viestiä lähettäessä 🙃

 

Linkki lomakkeeseen näkyy

 

Linkki lomakkeeseen kadonnut kun kirjaudut sisään

 

Hyvä huomio. Noinhan tuo näköjään toimii. 😃

Tällä suoralla linkillä pääsee myös kirjautuneena täyttämään yhteydenottolomakkeen: https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto