Hei, haluan jättää kirjallisen reklamaation. Missä tämä onnistuu?
Hei
Mitä reklamaatioon tosiaan tulee, niin voit laittaa meille yhteydenottopyynnön. Kun kirjaat sen ollessasi kirjautuneena Minun Teliassa, saamme siten pääsyn asiakastietoihisi, ja asia lähtee sitä myöten eteenpäin.
__
Muokkaus AaTanja: jälkikäteen korjattu linkitystä.
Mitä reklamaatioon tosiaan tulee, niin voit laittaa meille yhteydenottopyynnön. Kun kirjaat sen ollessasi kirjautuneena Minun Teliassa, saamme siten pääsyn asiakastietoihisi, ja asia lähtee sitä myöten eteenpäin.
Näyttäisi tuo yllä oleva linkki johtavan ihan muualle kuin yhteydennottopyyntöön.
https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto
No johan nyt on markkinat tuon linkityksen kanssa! Laittamani linkitys tosiaan ei johda mihinkään ja
Kokeillaanpa vielä kerran ja korjataan myös aloitukseen. Tästä seuraavasta linkistä ainakin tulisi päästä meidän yhteydenottolomakkeelle, laitetaan varmuudeksi vielä tähän:
Yhteydenottopyyntö | Asiakastuki | Telia
No johan nyt on markkinat tuon linkityksen kanssa! Laittamani linkitys tosiaan ei johda mihinkään ja
Ymmärsin , että sinä
Kyllä se antamani linkki vie oikeaan paikkaan kirjautumisen jälkeen.
Laittamani linkitys tosiaan ei johda mihinkään
Kyllä se väärä linkki johti jonnekin, nimittäin takaisin tähän keskusteluun.
Kiitokset teille kaikille! Alkuperäinen linkki johti tähän keskusteluun,
Hei!
Olen ostanut telialta iphone 14pro max alle kuukausi sitten ja noin pariviikko oston jälkeen puhelimessä näkyy vika, joka silloin toin puhelin takaisin ja vietettiin huoltoon, vaikka ensimäinen kuukausi on ilmainen takuu koko puhelimelle jouduin maksa 18e, koska ei ole löydetty mitään vika.
Nyt puhelin on alkanu näytä sama vikat ja muista vikoja, joka on otettu video todistuksena.
Menimme telialle takaisin ilmoittaa, että puhelimen pitää vaihtaa kokona, mutta minulle sanottu tämä ei kuulu telialle ja ne vie vain huoltoon.
Jos tämä asia jatkuu edelleen näin joko haluan peruutta koko kaupan tai ilmoittaan eteenpäin kuluttaja asiamiehelle.
Hei!
Olen ostanut telialta iphone 14pro max alle kuukausi sitten ja noin pariviikko oston jälkeen puhelimessä näkyy vika, joka silloin toin puhelin takaisin ja vietettiin huoltoon, vaikka ensimäinen kuukausi on ilmainen takuu koko puhelimelle jouduin maksa 18e, koska ei ole löydetty mitään vika.
Nyt puhelin on alkanu näytä sama vikat ja muista vikoja, joka on otettu video todistuksena.
Menimme telialle takaisin ilmoittaa, että puhelimen pitää vaihtaa kokona, mutta minulle sanottu tämä ei kuulu telialle ja ne vie vain huoltoon.
Jos tämä asia jatkuu edelleen näin joko haluan peruutta koko kaupan tai ilmoittaan eteenpäin kuluttaja asiamiehelle.
Tervetuloa Yhteisöön
Kyllä, ensimäinen kerta kun laite lähetetty huoltoon. Minulle sanottu ei löytyny vika, mutta kun sain puhelin takaisin, heti seuraava päivänä näkyivät sama vikat uudestaan ja on videoita niistä vikoja.
Silloin minulle sanottu myös, jos tule sama vikat uudestaan, meille maksetaan se 18e takaisin ja viette uudelleen huoltoon ilman mitään maksua. Ja puhelin on nyt huoltossa uudestaan ja ei ole tietoja, että näkykö huoltossa ne vikat niille vai ei.
Voit tehdä reklamaation asiakaspalveluumme. Löydät yhteystiedot reklamaatiota varten sivuiltamme.
Voit tehdä reklamaation asiakaspalveluumme. Löydät yhteystiedot reklamaatiota varten sivuiltamme.
Kannattaa huomioida, että linkki yhteydenottolomakkeeseen ei näy mikäli on kirjautunut sisään Telia-tunnuksella. Nurinkurista, koska jos yhteydenottolomakkeella lähettää viestin kirjautumatta sisään tulee vastaukseksi, että emme voi auttaa koska et ollut kirjautunut sisälle viestiä lähettäessä
Voit tehdä reklamaation asiakaspalveluumme. Löydät yhteystiedot reklamaatiota varten sivuiltamme.
Kannattaa huomioida, että linkki yhteydenottolomakkeeseen ei näy mikäli on kirjautunut sisään Telia-tunnuksella. Nurinkurista, koska jos yhteydenottolomakkeella lähettää viestin kirjautumatta sisään tulee vastaukseksi, että emme voi auttaa koska et ollut kirjautunut sisälle viestiä lähettäessä
No niinpäs näkyy 🤭
Voit tehdä reklamaation asiakaspalveluumme. Löydät yhteystiedot reklamaatiota varten sivuiltamme.
Kannattaa huomioida, että linkki yhteydenottolomakkeeseen ei näy mikäli on kirjautunut sisään Telia-tunnuksella. Nurinkurista, koska jos yhteydenottolomakkeella lähettää viestin kirjautumatta sisään tulee vastaukseksi, että emme voi auttaa koska et ollut kirjautunut sisälle viestiä lähettäessä
Hyvä huomio. Noinhan tuo näköjään toimii.
Tällä suoralla linkillä pääsee myös kirjautuneena täyttämään yhteydenottolomakkeen: https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.