Pitäskö nuo neljä kynyä lahjaleffaa hyvittää viikkojen ongelmat? Olis enemmin antanut ilmaisia vuokrauksia videovuokraamoon niin olis edes jotain hyvitystä.
Sonera Viihteen verkkotallennushäiriöiden vuoksi tarjoamme hyvityksenä 4 vuokraelokuvaa Sonera Viihde -asiakkaille 30.4.–3.5.2015.
Elokuvat löytyvät Viihde-palvelusi videovuokraamosta kohdasta "Lahjaleffat".
Tein juuri uuden tunnuksen viihde palveluun, mutta en vaan keksi, missä kyseinen kohta "Lahjaleffat" löytyy.
joo aika heikkoa kyllä! suoraan sanottuna 4 p***aa leffaa, olis ny tosiaa antanu ees ite valita mitä kattoo.
Sonera arvostaa asiakkaitaan, jotka tämän jälkeen kyllä siirtyy muualle. monen viikon ongelmista, mitkä edelleen jatkuu. saa potaskaa hyvityksenä ja jolla 4 päivä aikavälillä pitäs sit kattoo vielä...
PIN-koodi(toimitus)sekoilut tähän päälle ovat kruunanneet hyvitykset; pakkoko sitä koodia on näiden osalta vaatia. Toinen vitsi on säästössä olleiden vuokrauskertojen kuuluminen näihin, heh.
Joten PIN-koodi kannattaa tilata vaikka nyt heti, mutta vinkiksi että se löytyy myös puhelimestasi jos et ole poistanut viesteistä numerosta 14000 tullutta viestiä jossa on kerrottu tunnuksesi Sonera Viihteeseen. Se on toimitettu silloin kun Viihde on sinulle tilattu.
"Ei osaa erotella" tarkoittaa, että kukaan ei jaksanut koodata ko. osiota toimimaan siten - tai osannut.
@TeroRe kirjoitti:
En ole ihan varma tästä mutta veikkaisin että prio 1 on tällä hetkellä tallennuksien ja muiden korjaaminen jotta Viihde toimii kuten sen pitää. Joten resurssit on todennäköisesti sen kimpussa parhaillaan.
kyseessä taitaa olla kuitenkin "resurssi" epäilen, että teillä siellä on 1 tekijä joka yrittää korjata asiaa ja loput nauraa *******asesti siellä ja heittelee seteleitä ilmaa
Ei kai hyvitysten tarkoitus ollut kuitenkaan aiheuttaa lisäharmia, kuten osalle asiakkaita on nyt käynyt - varmasti ärsyttänyt koodien tilailu, turha odottelu jne. Jos edes jonkun asian miettisitte ja testaisitte kunnolla ennen lanseerausta.
Monta yhteensattumaa, not good.
Itse en ole koodeja joutunut tilailemaan; käsitykseni on, ettei tuosta viestien yörajoituksesta kerrota selkeästi > ja taas jälleen kerran turhaudutaan ihan vain sen vuoksi, ettei ole tietoa.
Tekstiviesti siitä taisi tulla. Mutta tosiaan onneton hyvitys, neljä leffaa kuulosti hyvälle kunnes selvisi että ne ovat jotain jämäleffoja joita kukaan ei enää taida katsella.
Seuraavaksi varmaan muoviämpäri sadalle nopeimmalle.
Tekstarina tuli tosiaan tiedote ja Sonera Viihteen puolella infolaatikossa tuosta kerrotaan myös.
Mikähän mahtaa olla syynä, että nämä hyvitysleffat on aina vain muutaman päivän voimassa ja aina viikonloppuna?
Edellisellä kerralla jäi kokonaan hyväksikäyttämättä, kun olin reissussa viikonlopun.
Nyt ehdin yhden leffan katsoa, ja senkin illalla myöhään.
Eikö näille voisi laittaa vaikka kuukauden katseluajan tai edes muutaman viikon?
Ihmisillä on viikonloppuisin yleensä aika paljon muutakin tekemistä, kuin istua telkkarin ääressä.
Palautteenne on toki huomioitu ja välitetty eteenpäin. Sain tuotepäälliköltä samalla myös tiedon, että näitä hyvitysleffoja oli katsottu useita kymmeniätuhansia kertoja neljän päivän aikana. Ovat siis joillekin kelvanneet, vähintäänkin paremman puutteessa. Ymmärrän kyllä täysin, että tuo rajallinen aika ja valmiiksi valitut leffat ei kaikkia miellytä.
No suomalainenhan hamstraa vaikka ämpäreitä, jos niitä ilmaiseksi saa. Saitko tuotepäälliköltä tietoa, kuinka moni katselukerta eteni loppuun saakka?
Eikä muuten tullut tekstarilla ilmoitusta leffoista, laskuilmoitukset jne kyllä tulee perille, eli yhteystiedot on kyllä kunnossa. Kenen idea siellä on ollut tämä "hyvitys" : valitaan satunnaiset leffat, kyllä ne tyhmiin suomalaisiin uppoaa, ei ne kuitenkaan uskalla oikeuksiaan vaatia ?!!? Ongelmat kestäneet jo pariviikkoa (?) ja hyvitysleffoihin naurettava muutaman päivän katseluaika. Taas kerran hienosti hoidettu soneralta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.