Skip to main content

Arris boksi, tarkkaa mallia en pysty nyt tarkistamaan koska hassusti en voi samaan aikaan kirjautua yhteisöön ja omille sivuille. Esimerkkinä Kova Laki - Erikoisyksikkö, joka on mulla jatkuvassa tallennuksessa Friiltä. Yhden jakson sain katsottua normaalisti. Yritin katsoa toisen, ei lähtenyt käyntiin vaan vaihtoi vain kanavan Friille. Sammutin ja käynnistin boksin, nyt onnistui tämä toinen jakso. Kolmas jakso ei enää onnistunut vippaskonsteillakaan. Aikaa sitten päättynyt tallennus, mutta aina kun yritän käynnistää katselun, vaihtaa vain kanavan Friille. 

 

Muokkauksena vielä tarkemmin, niinkuin otsikkokin kertoo. Eilen toimi ok, tänään tuli päivitys ja sen jälkeen alkoi tuo ongelma.

Arris boksi, tarkkaa mallia en pysty nyt tarkistamaan koska hassusti en voi samaan aikaan kirjautua yhteisöön ja omille sivuille. Esimerkkinä Kova Laki - Erikoisyksikkö, joka on mulla jatkuvassa tallennuksessa Friiltä. Yhden jakson sain katsottua normaalisti. Yritin katsoa toisen, ei lähtenyt käyntiin vaan vaihtoi vain kanavan Friille. Sammutin ja käynnistin boksin, nyt onnistui tämä toinen jakso. Kolmas jakso ei enää onnistunut vippaskonsteillakaan. Aikaa sitten päättynyt tallennus, mutta aina kun yritän käynnistää katselun, vaihtaa vain kanavan Friille. 

 

Muokkauksena vielä tarkemmin, niinkuin otsikkokin kertoo. Eilen toimi ok, tänään tuli päivitys ja sen jälkeen alkoi tuo ongelma.

 

Hei @shamrock ja kiitos tarkasta ongelmankuvauksesta. Boksin tarkemman mallin voit tarkistaa laitteen pohjatarrasta. Tarkempi tieto boksin mallista auttaa minua raportoimaan ongelmaa eteenpäin.  

Tarkentaisitko vielä, että oletko muissa tallenteissa havainnut samanlaista ongelmaa ja lähtevätkö kyseiset tallenteen käyntiin esimerkiksi puhelimen Telia Play -sovelluksen kautta? 


Boksi on VIP5305W. Kovin monia tallennuksia mulla ei ole meneillään, enkä näin työpäivinä ole ehtinyt sen enempää kokeilemaan. Täytyy viikonlopun aikana testailla enemmän. Ohimennen huomasin muuten myös sen, että kun avasin tallennukset, ensimmäinen näkymä näytti että minulla ei ole lainkaan tallennuksia, ehdin jo vähän säikähtää. Kuitenkin kun siirryin toistuviin tallennuksiin, niin olihan ne kuitenkin siellä. 

Muissa laitteissa en pahemmin Telia Playta käytä, joskus reissussa läppärillä selaimen kautta. Jos ongelma jatkuu niin täytyy kokeilla onko tuossa eroa. Palataan asiaan kun ehdin kokeilla enemmän 😊


Eilen illalla sain katsottua tuon, joka toissapäivänä ei onnistunut. Siitä eteenpäin olevat, eilen tallentuneet jaksot eivät toimineet eilen, eikä toimi tänäänkään. Boottasin boksin irroittamalla virtajohdon, odotin 30 sekuntia ja johto kiinni, ei vaikuta asiaan. 

 

Esim eilen 11.10 klo 22:00 ja 23:05 tallentuneet jaksot eivät toimi boksilla vielä tänäänkään, tallenteen sijaan valitsee vain Friin kanavaksi. Torstaina 10.10 klo 22:00 tallennettu toimii ainakin. Muut tallenteet mitä olen kokeillut, toimii, tosin muissa ei taida olla ihan noi tuoreita. Selaimen kautta Telia Playssä nuo toimii, eli ongelma on vain boksin kanssa. 


Mulla on sama boxi ja ihan hyvin on toiminut ja mikä tärkeintä boxissa niin helkutin näppärä käyttöinen.👍


Eilen illalla sain katsottua tuon, joka toissapäivänä ei onnistunut. Siitä eteenpäin olevat, eilen tallentuneet jaksot eivät toimineet eilen, eikä toimi tänäänkään. Boottasin boksin irroittamalla virtajohdon, odotin 30 sekuntia ja johto kiinni, ei vaikuta asiaan. 

 

Esim eilen 11.10 klo 22:00 ja 23:05 tallentuneet jaksot eivät toimi boksilla vielä tänäänkään, tallenteen sijaan valitsee vain Friin kanavaksi. Torstaina 10.10 klo 22:00 tallennettu toimii ainakin. Muut tallenteet mitä olen kokeillut, toimii, tosin muissa ei taida olla ihan noi tuoreita. Selaimen kautta Telia Playssä nuo toimii, eli ongelma on vain boksin kanssa. 

Hyvä kun sait testattua myös selaimen puolelta tämän eli joku juttu tuon boksin kanssa on. Laitoin tästä meillä kyselyä, että mikä juttu kyseessä. Palaamme tähän, kun vastausta tulee ensi viikon alussa. 


Mulla on sama boxi ja ihan hyvin on toiminut ja mikä tärkeintä boxissa niin helkutin näppärä käyttöinen.👍

 

No, tavallaan joo 😊 Itse alan olla sitä ikäluokkaa, että ennen kaikki oli paremmin 🤣 Pääosin hyvin tuo on toiminut, ja oon jonkin sortin it-ammattilainenkin, mutta trendi menee eri suuntaan mitä itse haluan. Alunperin mielestäni UI oli selkeämpi, kun käynnistyi valikkoon. Nykyään kaikissa laitteissa ja palveluissa oletuksena on tuo “sinulle suositeltua” etusivu, joka taas ei kiinnosta pätkääkään. Eihän se ole kuin yksi näppäimen painallus, palata tuosta siihen valikkoon, joka on se josta minä haluan aloittaa. Mutta silti. Kun näitä uudistuksia tulee, niin aina olisi kiva että asetuksissa olisi käyttäjän valittavissa se aloitusnäkymä. Mulla on kaksi asiaa joihin haluan päästä, joko tallennukset tai ohjelmaopas, enkä halua mitään suosituksia. Toki ymmärrän sen kaupallisen puolen, palvelun hinta voidaan pitää kenties alempana mainostamalla tuossa etusivulla sellaistakin mitä et ole edes tilannut. 


Saimme @shamrock  varmistuksen nyt tälle tallenteiden katselun aloitus ongelmalle. Ongelmaa näyttää esiintyvän Arriksen bokseilla sellaisten ohjelmien tallenteiden kohdalla, joista on tulossa uusinta lähipäivinä. 

Häiriöstä löytyy nyt tiedote telia.fi -sivustolla. Tilaa sen kautta tiedote niin saat ilmoituksen, kun häiriö on korjattu. 


Saimme @shamrock  varmistuksen nyt tälle tallenteiden katselun aloitus ongelmalle. Ongelmaa näyttää esiintyvän Arriksen bokseilla sellaisten ohjelmien tallenteiden kohdalla, joista on tulossa uusinta lähipäivinä. 

Häiriöstä löytyy nyt tiedote telia.fi -sivustolla. Tilaa sen kautta tiedote niin saat ilmoituksen, kun häiriö on korjattu. 

Tämähän on vanha, palannut ongelma.. Mikä ihme vaivaa siellä järjestelmäkehityksen puolella kun ei versionhallinta toimi???


Saimme @shamrock  varmistuksen nyt tälle tallenteiden katselun aloitus ongelmalle. Ongelmaa näyttää esiintyvän Arriksen bokseilla sellaisten ohjelmien tallenteiden kohdalla, joista on tulossa uusinta lähipäivinä. 

Häiriöstä löytyy nyt tiedote telia.fi -sivustolla. Tilaa sen kautta tiedote niin saat ilmoituksen, kun häiriö on korjattu. 

Tämähän on vanha, palannut ongelma.. Mikä ihme vaivaa siellä järjestelmäkehityksen puolella kun ei versionhallinta toimi???

 

Itseasiassa tää taitaa olla erilainen. Joskus aiemmin näin jaksoja, joissa näkyi “Tuleva jakso”, mutta silti myös tieto että oli tallennettu vaikkapa kuukausi sitten. Näistä tajusin kyllä että nämä ei nyt toimi, näkyvät sitten kun se uusinta tulee. Alkaa tuntua, että tämä liittyy samaan ongelmaan, se vaan nyt näkyy eri tavalla.


Ja muuten, kun tämä ongelma nyt liittyy Arriksen boksiin … olen kolme kertaa yrittänyt päivittää tuon Android-boksiin. Ensin rahalla. Sitten ihmettelin kun mitään ei tapahdu, otin chatin kautta yhteyttä aspaan ja tuo Android-boksi luvattiin ilmaiseksi, varmisti vielä kollegalta että kyllä, saan sen ilmaiseksi. Sitten vielä kerran rahalla. Joka kerta olen saanut sähköpostiin vahvistuksen, mutta sen jälkeen asia ei ole edennyt.

 


Ja muuten, kun tämä ongelma nyt liittyy Arriksen boksiin … olen kolme kertaa yrittänyt päivittää tuon Android-boksiin. Ensin rahalla. Sitten ihmettelin kun mitään ei tapahdu, otin chatin kautta yhteyttä aspaan ja tuo Android-boksi luvattiin ilmaiseksi, varmisti vielä kollegalta että kyllä, saan sen ilmaiseksi. Sitten vielä kerran rahalla. Joka kerta olen saanut sähköpostiin vahvistuksen, mutta sen jälkeen asia ei ole edennyt.

 

Jos olet uudelleen yhteydessä asiakaspalveluun kirjautumalla Minun Telia -sivustolle, niin laitapas tämä linkki mukaan chat-keskusteluun, niin saisimme sinulle tuon uuden DV8919-boksin käyttöösi. Arris-boksin osalta tosiaan häiriö korjataan, mutta suosittelen tuohon uudempaan boksiin siirtymistä. En osaa sanoa, miksi siellä jumittaa lähetyspuoli, kun sähköpostinkin olet saanut kuitenkin asiasta. Häiriöilmoitusten puoli hoitaa sen jälkeen homman maaliin, kun asiakaspalvelu ensin ottaa tämän käsittelyyn. 


Ja muuten, kun tämä ongelma nyt liittyy Arriksen boksiin … olen kolme kertaa yrittänyt päivittää tuon Android-boksiin. Ensin rahalla. Sitten ihmettelin kun mitään ei tapahdu, otin chatin kautta yhteyttä aspaan ja tuo Android-boksi luvattiin ilmaiseksi, varmisti vielä kollegalta että kyllä, saan sen ilmaiseksi. Sitten vielä kerran rahalla. Joka kerta olen saanut sähköpostiin vahvistuksen, mutta sen jälkeen asia ei ole edennyt.

 

Jos olet uudelleen yhteydessä asiakaspalveluun kirjautumalla Minun Telia -sivustolle, niin laitapas tämä linkki mukaan chat-keskusteluun, niin saisimme sinulle tuon uuden DV8919-boksin käyttöösi. Arris-boksin osalta tosiaan häiriö korjataan, mutta suosittelen tuohon uudempaan boksiin siirtymistä. En osaa sanoa, miksi siellä jumittaa lähetyspuoli, kun sähköpostinkin olet saanut kuitenkin asiasta. Häiriöilmoitusten puoli hoitaa sen jälkeen homman maaliin, kun asiakaspalvelu ensin ottaa tämän käsittelyyn. 

Kiitos, laitoin viestipalvelun kautta kun chattiin ei kahden työn keskellä aika tahdo riittää. Homma hoitui heti, ja uusi boksi on tulossa 🙂 Toki olen entinen telialainen itsekin, mutta myynyt jokaisen operaattorin liittymiä. Tämä on just se asia, miksi en edes katso hintoja vaan pysyn Telian asiakkaana. Kun itse olin tiskin takana, ja asiakkaalla oli ongelma, niin Telia oli operaattoreista se ainoa, jolle soittaessa mä tiesin jo valmiiksi että asia tulee hoitumaan.

Terveisin ET451/51 😂


Vastaa