Skip to main content
Ratkaisu

Arris boksilla ei MTV ja Nelonen näy??

  • June 1, 2025
  • 2 kommenttia
  • 119 katselukertaa

Jo muutama viikko sitten katosi Arris (VIP 4302) boksista sekä MTV että Nelonen suoratoistosta. Tallennukset toimivat ja muut kanavat näkyvät kyllä. Olen ollut tyytyväinen tähän vanhaan boksiin, paljon parempi sekä selkeämpi käyttää kuin se uudempi Android viritelmä.

 

Onko nyt niin, ettei tähän boksiin enää saa noita MTV ja Nelonen kanavia näkyviin?

 

Tehdyt toimenpiteet:

  • Boksi ja reititin resetoitu (molemmat olleet myös vuorokauden ilman virtapiuhaa)
  • Boksin asetuksista tehty Uudelleen käynnistys useamman kerran
  • Kirjauduttu ulos / sisään boksista useamman kerran

Jostain keskustelusta luin, että boksi ei tunnistaisi nettiyhteyden olevan Telian ja siksi nämä kanavat eivät näy. Ärsyttää maksaa täysi hinta Telia Play-palvelusta, joka ei edes toimi kunnolla. 😒😒

Ratkaisu jäseneltä AaTanja

Moikka ​@Member25 ja tervetuloa Yhteisöön! Mukavaa, että löysit apajille😊Täältä löytää usein vertaistukea, tietoa, kevyttä ja syvällisempää lukemista laitteisiin, meidän palveluihin tai vaikkapa TV-sisältöihin liittyen. 

Kuvaamillasi tiedoin emme päässeet jäljille mikä voisi olla syynä tilanteeseen. Melkeinpä siksi suosittelen olemaan meidän asiakaspalveluun yhteydessä vaikkapa Minun Telian chatin kautta, tai voit jättää meille yhteydenottopyynnön. Kun valitset sen alasvetovalikosta vaihtoehdon ‘häiriöilmoitus’, niin se menee käsittelyyn suoraan häiriötilanteiden käsittelijöille. 

2 kommenttia

AaTanja
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • Ratkaisu
  • June 1, 2025

Moikka ​@Member25 ja tervetuloa Yhteisöön! Mukavaa, että löysit apajille😊Täältä löytää usein vertaistukea, tietoa, kevyttä ja syvällisempää lukemista laitteisiin, meidän palveluihin tai vaikkapa TV-sisältöihin liittyen. 

Kuvaamillasi tiedoin emme päässeet jäljille mikä voisi olla syynä tilanteeseen. Melkeinpä siksi suosittelen olemaan meidän asiakaspalveluun yhteydessä vaikkapa Minun Telian chatin kautta, tai voit jättää meille yhteydenottopyynnön. Kun valitset sen alasvetovalikosta vaihtoehdon ‘häiriöilmoitus’, niin se menee käsittelyyn suoraan häiriötilanteiden käsittelijöille. 


  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • June 1, 2025

Chatin kautta ollut jo yhteyksissä mutta tekniset henkilöt eivät olleet ainakaan joskus viikko sitten enää illalla paikalla eikä normiaspa osannut vastata teknisiin kysymyksiin. Täytyy vissiin tehdä yhteydenottopyyntö vaikkei välttämättä päivällä töissä ehdi vastaamaan 020-alkuisiin puheluihin.