Skip to main content
Kysymys

Arris digiboksin tallennukset ei toimi

  • February 10, 2024
  • 5 kommenttia
  • 104 katselukertaa

Miksi en pysty katsomaan arris digiboksista tallennetta vaan se ilmoittaa että ohjelmaa alkaa silloin ja silloin eli silloin kun uusinta samasta ohjelmasta alkaa. Vikailmoituskin tehty mutta mitään ei ole tapahtunut.

5 kommenttia

Katjane
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • February 10, 2024

Miksi en pysty katsomaan arris digiboksista tallennetta vaan se ilmoittaa että ohjelmaa alkaa silloin ja silloin eli silloin kun uusinta samasta ohjelmasta alkaa. Vikailmoituskin tehty mutta mitään ei ole tapahtunut.

Tämä häiriö on meillä tiedossa ja korjauksen alla. Pyritään saamaan tilanne kuntoon mahdollisimman pian. 


  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • February 10, 2024

Tiedän että se on teillä tiedossa vaan ei vaan mitään tapahdu luin äsken neljä kuukautta sitten kirjoitetun viestin ja sama vika edelleen. Itse tein vikailmoituksen tiistaina ja sitä ei vielä edes käsitelty. Miksi näin Telia.


Katjane
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • February 10, 2024

Tiedän että se on teillä tiedossa vaan ei vaan mitään tapahdu luin äsken neljä kuukautta sitten kirjoitetun viestin ja sama vika edelleen. Itse tein vikailmoituksen tiistaina ja sitä ei vielä edes käsitelty. Miksi näin Telia.

No nyt on kyllä vastauksen saaminen kestänyt ikävän pitkään. Oletko tarkistanut sähköpostisi roskakorin, ettei meiltä saapunut vastaus olisi siellä?


  • Savumerkittäjä
  • February 13, 2024

Tein samasta ongelmasta tänään vikailmoituksen. Korjausta odotellessa...


Merja_J
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • February 14, 2024

Tein samasta ongelmasta tänään vikailmoituksen. Korjausta odotellessa...

Ilmeisesti tämän viikon aikana pitäisi jonkinmoista korjausta tulla asiaan, joten toivon mukaan saadaan tämä nyt vihdoin kuntoon.