Kysymys

Arris digiboksin tallennukset ei toimi

  • 10 February 2024
  • 5 kommenttia
  • 90 katselukertaa

Kunniamerkki +1

Miksi en pysty katsomaan arris digiboksista tallennetta vaan se ilmoittaa että ohjelmaa alkaa silloin ja silloin eli silloin kun uusinta samasta ohjelmasta alkaa. Vikailmoituskin tehty mutta mitään ei ole tapahtunut.


5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Miksi en pysty katsomaan arris digiboksista tallennetta vaan se ilmoittaa että ohjelmaa alkaa silloin ja silloin eli silloin kun uusinta samasta ohjelmasta alkaa. Vikailmoituskin tehty mutta mitään ei ole tapahtunut.

Tämä häiriö on meillä tiedossa ja korjauksen alla. Pyritään saamaan tilanne kuntoon mahdollisimman pian. 

Kunniamerkki +1

Tiedän että se on teillä tiedossa vaan ei vaan mitään tapahdu luin äsken neljä kuukautta sitten kirjoitetun viestin ja sama vika edelleen. Itse tein vikailmoituksen tiistaina ja sitä ei vielä edes käsitelty. Miksi näin Telia.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Tiedän että se on teillä tiedossa vaan ei vaan mitään tapahdu luin äsken neljä kuukautta sitten kirjoitetun viestin ja sama vika edelleen. Itse tein vikailmoituksen tiistaina ja sitä ei vielä edes käsitelty. Miksi näin Telia.

No nyt on kyllä vastauksen saaminen kestänyt ikävän pitkään. Oletko tarkistanut sähköpostisi roskakorin, ettei meiltä saapunut vastaus olisi siellä?

Kunniamerkki

Tein samasta ongelmasta tänään vikailmoituksen. Korjausta odotellessa...

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Tein samasta ongelmasta tänään vikailmoituksen. Korjausta odotellessa...

Ilmeisesti tämän viikon aikana pitäisi jonkinmoista korjausta tulla asiaan, joten toivon mukaan saadaan tämä nyt vihdoin kuntoon. 

Vastaa