Skip to main content
Ratkaisu

Arris digiboksin uusimman päivityksen jälkeen ongelmia kanavalistassa

  • March 21, 2023
  • 4 kommenttia
  • 137 katselukertaa

Arris digiboxin päivityksen jälkeen kanavalistalla on vain Cartoons in Ukrainian ja C MORE. Tavallisia tv-kanavia ei löydy eikä myöskään tallennettuja ohjelmia. 
 

Resetointi ei auta. 

 

----

Muokkaus Sakumik: Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi.

Ratkaisu jäseneltä AaTanja

Molemmat tavat olen nyt kokeillut mutta edelleen näkyy vain nuo kaksi edellämainittua kanavaa. 

 

Pähkäillessämme tilannettasi mieleemme juolahti voisiko olla niin, että sinulla jostain syystä olisi tallennuspalvelu pudonnut pois käytöstä? Toinen veikkaus on, että sinulla syystä tai toisesta olisi kahdet eri tunnukset, joista nyt niillä toisilla olisit kirjautuneena. Kuulostaa mystiseltä, mutta toisinaan tilejä on useampia, ja tämänkaltaisessa tilanteessa se huomataan. Voit tarkistaa tilanteen Minun Teliasta, ja tarvittaessa kysyä sitä kautta chatista tulkinta-apua ja jatkotoimenpiteitä. 

Tämä aihe on suljettu kommenteilta.

Käytä hakua löytääksesi muita kirjoituksia tästä aiheesta, tai aloita uusi aihe.

4 kommenttia

Forum|alt.badge.img+8
  • Moderaattori
  • March 21, 2023

Arris digiboxin päivityksen jälkeen kanavalistalla on vain Cartoons in Ukrainian ja C MORE. Tavallisia tv-kanavia ei löydy eikä myöskään tallennettuja ohjelmia. 
 

Resetointi ei auta. 

Kuulostaa siltä, että boksi ei ole tunnistanut käyttäjätunnusta oikein. Suosittelen ensi hätään kokeilemaan asetus valikon kautta kirjautumaan ulos boksista ja kirjautumaan uudestaan sisään palvelutunnuksilla. 

Mikäli käytössäsi on Telia TV-laajakaistalla palvelu kannattaa kuitenkin ensin koettaa sammuttaa sekä modeemista ha Telia TV-boksista virrat noin 10sek ajaksi. Modeemi käynnistetään ensin ja noin 5min kuluttua boksin virtajohto kytketään takaisin. Tämä monesti auttaa, jos boksi on virheellisesti mennyt tilaan jossa se ei tunnista Telian laajakaista yhteyttä. 


  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • March 22, 2023

Molemmat tavat olen nyt kokeillut mutta edelleen näkyy vain nuo kaksi edellämainittua kanavaa. 


AaTanja
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • Ratkaisu
  • March 22, 2023

Molemmat tavat olen nyt kokeillut mutta edelleen näkyy vain nuo kaksi edellämainittua kanavaa. 

 

Pähkäillessämme tilannettasi mieleemme juolahti voisiko olla niin, että sinulla jostain syystä olisi tallennuspalvelu pudonnut pois käytöstä? Toinen veikkaus on, että sinulla syystä tai toisesta olisi kahdet eri tunnukset, joista nyt niillä toisilla olisit kirjautuneena. Kuulostaa mystiseltä, mutta toisinaan tilejä on useampia, ja tämänkaltaisessa tilanteessa se huomataan. Voit tarkistaa tilanteen Minun Teliasta, ja tarvittaessa kysyä sitä kautta chatista tulkinta-apua ja jatkotoimenpiteitä. 


  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • March 23, 2023

Kiitos! Ongelma olikin juuri siinä, että minulla oli kahdet eri tunnukset.