Ratkaistu

Arris VIP 5305W digiboksi kadotti kanavat päivityksen jälkeen

  • 29 October 2023
  • 1 kommentti
  • 60 katselukertaa

Kunniamerkki +1

Arris VIP 5305W digiboksi kadotti kanavat päivityksen jälkeen. Vain kuvan mukaiset kaksi jäljellä.

Kaikki kanavat palaavat uudelleenkäynnistyksen jälkeen, mutta taas katoavat hetken päästä (paitsi kuvan kaksi kanavaa) ohjelmaoppaasta eikä niihin pysty vaihtamaan.

 

Mikä avuksi?

 

 

icon

Ratkaisu jäseneltä KaPetri 30 October 2023, 07:54

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

Arris VIP 5305W digiboksi kadotti kanavat päivityksen jälkeen. Vain kuvan mukaiset kaksi jäljellä.

Kaikki kanavat palaavat uudelleenkäynnistyksen jälkeen, mutta taas katoavat hetken päästä (paitsi kuvan kaksi kanavaa) ohjelmaoppaasta eikä niihin pysty vaihtamaan.

 

Mikä avuksi?

Hei @KRIDEDUDE ja tervetuloa Telia yhteisöön! Viime viikolla meille tuli muutamia vastaavia häiriöitä vastaan. Näissä ongelma saatiin korjattua teknisen asiakaspalvelumme kautta kanavien uudelleenvaltuutuksen avulla. 

Olethan meidän asiakaspalveluumme yhteydessä, jotta saamme kanavat näkymään boksilla normaalisti. 

Vastaa