Skip to main content
Ratkaisu

Arris VIP 5305W digiboksi kadotti kanavat päivityksen jälkeen

  • October 29, 2023
  • 1 kommentti
  • 72 katselukertaa

Arris VIP 5305W digiboksi kadotti kanavat päivityksen jälkeen. Vain kuvan mukaiset kaksi jäljellä.

Kaikki kanavat palaavat uudelleenkäynnistyksen jälkeen, mutta taas katoavat hetken päästä (paitsi kuvan kaksi kanavaa) ohjelmaoppaasta eikä niihin pysty vaihtamaan.

 

Mikä avuksi?

 

 

Ratkaisu jäseneltä KaPetri

Arris VIP 5305W digiboksi kadotti kanavat päivityksen jälkeen. Vain kuvan mukaiset kaksi jäljellä.

Kaikki kanavat palaavat uudelleenkäynnistyksen jälkeen, mutta taas katoavat hetken päästä (paitsi kuvan kaksi kanavaa) ohjelmaoppaasta eikä niihin pysty vaihtamaan.

 

Mikä avuksi?

Hei @KRIDEDUDE ja tervetuloa Telia yhteisöön! Viime viikolla meille tuli muutamia vastaavia häiriöitä vastaan. Näissä ongelma saatiin korjattua teknisen asiakaspalvelumme kautta kanavien uudelleenvaltuutuksen avulla. 

Olethan meidän asiakaspalveluumme yhteydessä, jotta saamme kanavat näkymään boksilla normaalisti. 

1 kommentti

Forum|alt.badge.img+8
  • Moderaattori
  • Ratkaisu
  • October 30, 2023

Arris VIP 5305W digiboksi kadotti kanavat päivityksen jälkeen. Vain kuvan mukaiset kaksi jäljellä.

Kaikki kanavat palaavat uudelleenkäynnistyksen jälkeen, mutta taas katoavat hetken päästä (paitsi kuvan kaksi kanavaa) ohjelmaoppaasta eikä niihin pysty vaihtamaan.

 

Mikä avuksi?

Hei @KRIDEDUDE ja tervetuloa Telia yhteisöön! Viime viikolla meille tuli muutamia vastaavia häiriöitä vastaan. Näissä ongelma saatiin korjattua teknisen asiakaspalvelumme kautta kanavien uudelleenvaltuutuksen avulla. 

Olethan meidän asiakaspalveluumme yhteydessä, jotta saamme kanavat näkymään boksilla normaalisti.