Arris VIP 5305W digiboksi kadotti kanavat päivityksen jälkeen. Vain kuvan mukaiset kaksi jäljellä.
Kaikki kanavat palaavat uudelleenkäynnistyksen jälkeen, mutta taas katoavat hetken päästä (paitsi kuvan kaksi kanavaa) ohjelmaoppaasta eikä niihin pysty vaihtamaan.
Mikä avuksi?
Ratkaisu jäseneltä KaPetri
Arris VIP 5305W digiboksi kadotti kanavat päivityksen jälkeen. Vain kuvan mukaiset kaksi jäljellä.
Kaikki kanavat palaavat uudelleenkäynnistyksen jälkeen, mutta taas katoavat hetken päästä (paitsi kuvan kaksi kanavaa) ohjelmaoppaasta eikä niihin pysty vaihtamaan.
Mikä avuksi?
Hei @KRIDEDUDE ja tervetuloa Telia yhteisöön! Viime viikolla meille tuli muutamia vastaavia häiriöitä vastaan. Näissä ongelma saatiin korjattua teknisen asiakaspalvelumme kautta kanavien uudelleenvaltuutuksen avulla.
Arris VIP 5305W digiboksi kadotti kanavat päivityksen jälkeen. Vain kuvan mukaiset kaksi jäljellä.
Kaikki kanavat palaavat uudelleenkäynnistyksen jälkeen, mutta taas katoavat hetken päästä (paitsi kuvan kaksi kanavaa) ohjelmaoppaasta eikä niihin pysty vaihtamaan.
Mikä avuksi?
Hei @KRIDEDUDE ja tervetuloa Telia yhteisöön! Viime viikolla meille tuli muutamia vastaavia häiriöitä vastaan. Näissä ongelma saatiin korjattua teknisen asiakaspalvelumme kautta kanavien uudelleenvaltuutuksen avulla.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.