Skip to main content

Sain Telia TV:n kotiini jonka mukana tuli kaksi Technicolor TG234 laitetta, ja Arris VIP4302 digiboksi. Asensin laitteet ohjeiden mukaan, mutta kun digiboksin laitoin päälle niin Arris VIP4302 digiboksi käynnistää itseään uudestaan, koittaa ilmeisesti ladata jotain, ja käynnistää itsensä taas uudestaan. Musta palkki ilmestyy, jonka oletan olevan jonkinlainen ilmoitus siitä miten paljon ohjelmistoa on ladattu. Mutta lataus ei vain ala. 

 

Laite on päällä, ja musta palkki ARRIS logon alla ehkä ~30 sekuntia jonka jälkeen laite käynnistää itsenstä uudestaan (Digiboksiin ilmestyy punanen valo, ruutu menee pimeäksi, ja homma alkaa alusta eli ilmestyy jälleen musta palkki joka ei etene)

 

Nettiyhteydessä ei ole vika, otin digiboksista nettipiuhan irti ja kytkin kannettavaan, ja netti toimi. Myös TG234 laitteidein valot palavat juuri niin kuin pitää. Eli ongelma tuntuu olevan digiboksissa.

 

Olen myös resetoinut laitteen useamman kerran (Johto pois, painan digiboksin päällä olevaa painiketta, kytken virtajohdon ja odotan kunnes punainen valo syttyy). 

 

Löysin täältä ohjeet jossa kehotettiin poistamaan ohjelmisto, ja koitin myös tätä tehdä mutta en voi ohjelmistoa poistaa koska laite ei ole sellaista koskaan ladannut. 

 

Toivoisin jotain apua ongelmaani, kertokaa mitä vielä yritän. Pian on pakko pistää paketti palautukseen :-/

 

 

 

Olet sen verta hyvin kyllä testannut että eipä tuossa muuta kannata kuin ilmoittaa verkonhallintaan vaikka telia.fi omien sivujen kautta niin voivat katsoa mikä siellä on vikana.


Sama paini itselläni.Kun ei ole mitään ohjelmia niin kone vaan hakee ja hakee mutt valmista ei tule.

Raahaan paketit huomenn Telia kauppaan 


Teinpä sellaiaen tempun että asensin takaisin Telenorin reitittimen ja kas kummaa  Digiboxi reboottasi ja latasi uudet ohjelmat. Uusi reititin on Zyxel VMG1312? Mikäkohän mättää



@Seepio kirjoitti:


Teinpä sellaiaen tempun että asensin takaisin Telenorin reitittimen ja kas kummaa  Digiboxi reboottasi ja latasi uudet ohjelmat. Uusi reititin on Zyxel VMG1312? Mikäkohän mättää






Niin, resetoitko tuon Zyxel-reitittimen? Tai käynnistitkö uudelleen kun resetoit digiboxin? Lieneekö sitten vain jokin bugi. Jos on saatavilla on uusin päivitys, niin se voi myös ratkaista ongelman :smileyhappy:



 



Ainakin kytkennät näyttäisivät olevan oikein, koska laite on yhteydessä verkkoon.



 



Lähde: https://www.telia.fi/asiakastuki/laitteet/modeemit-ja-reitittimet/zyxel-VMG1312-B10A-B10D


Vastaa