Telian edustaja kävi kertomassa taloyhtiöömme tulevasta avoimesta kuidusta. Vastasi että Yle Areena näkyy. Näkyykö nyt vihdoinkin ilman eri maksua ja lisälaitteita vai oliko puppua hänen puheensa.
Avoin kuitu Areena
Tämä aihe on suljettu kommenteilta.
Käytä hakua löytääksesi muita kirjoituksia tästä aiheesta, tai aloita uusi aihe.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.