Kysymys

BBC Nordic+, mihin iso määrä sisältöä hävisi?

  • 25 September 2023
  • 7 kommenttia
  • 140 katselukertaa

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Miksi Telian BBC Nordic+ kirjastossa on paljon vähemmän sisältöä kuin Allenten vastaavassa kirjastossa? Ja nyt Telian kyseisestä kirjastosta on hävinnyt iso määrä sisältöä, joissa oli “katsottavissa 3+kuukautta” merkintä, eli niiden ei olisi pitänyt kadota! Muun muassa sarja Sex Actually with Alice Levine. Eikö Telia osaa ylläpitää tätäkään kirjastoa?


Aihe on suljettu kommenteilta.

7 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

Miksi Telian BBC Nordic+ kirjastossa on paljon vähemmän sisältöä kuin Allenten vastaavassa kirjastossa? Ja nyt Telian kyseisestä kirjastosta on hävinnyt iso määrä sisältöä, joissa oli “katsottavissa 3+kuukautta” merkintä, eli niiden ei olisi pitänyt kadota! Muun muassa sarja Sex Actually with Alice Levine. Eikö Telia osaa ylläpitää tätäkään kirjastoa?

Kiitokset ilmoituksesta! Laitoimme tätä koskien viestiä eteenpäin! 👍

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

Miksi Telian BBC Nordic+ kirjastossa on paljon vähemmän sisältöä kuin Allenten vastaavassa kirjastossa? Ja nyt Telian kyseisestä kirjastosta on hävinnyt iso määrä sisältöä, joissa oli “katsottavissa 3+kuukautta” merkintä, eli niiden ei olisi pitänyt kadota! Muun muassa sarja Sex Actually with Alice Levine. Eikö Telia osaa ylläpitää tätäkään kirjastoa?

Emme ole saaneet tietoomme, että olisi tiedossa olevaa häiriötä sisältöjen häviämiseen liittyen. Tarkentavana kysymyksenä, mitä kautta kyseistä kirjastoa katsot ja huomasit nämä puutteet?

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Katson sisältöjä digiboksin sekä sovelluksen kautta, ja molempien kautta näkyy täsmälleen yhtä vähän sisältöä! Olin eilen katsomassa Brittien uutta Tanssii tähtien kanssa-kautta, ja nyt on sekin hävinnyt! On tämä outoa tää Telian systeemi. Sisällöt poistuu, vaikka niissä on “katsottavissa 3+kuukautta” merkintä!

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Jos vertaatte ihan googlen avulla “Allente BBB Nordic+”, niin huomaatte miten Telialla on hommat päin seiniä!

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

Katson sisältöjä digiboksin sekä sovelluksen kautta, ja molempien kautta näkyy täsmälleen yhtä vähän sisältöä! Olin eilen katsomassa Brittien uutta Tanssii tähtien kanssa-kautta, ja nyt on sekin hävinnyt! On tämä outoa tää Telian systeemi. Sisällöt poistuu, vaikka niissä on “katsottavissa 3+kuukautta” merkintä!

Kiitos tarkennuksesta ja esimerkistäkin! Jospa näillä jotakin selviäisi. 😊

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Niin, jos te siellä Telialla kehtaisitte edes lukea mitä teiltä kysytään! Laitoin ihan ensimmäisessä viestissäkin esimerkin ja selkeän selityksen! Kirjoitin: Miksi Telian BBC Nordic+ kirjastossa on paljon vähemmän sisältöä kuin Allenten vastaavassa kirjastossa? Ja nyt Telian kyseisestä kirjastosta on hävinnyt iso määrä sisältöä, joissa oli “katsottavissa 3+kuukautta” merkintä, eli niiden ei olisi pitänyt kadota! Muun muassa sarja Sex Actually with Alice Levine. Eikö Telia osaa ylläpitää tätäkään kirjastoa?

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

Niin, jos te siellä Telialla kehtaisitte edes lukea mitä teiltä kysytään! Laitoin ihan ensimmäisessä viestissäkin esimerkin ja selkeän selityksen! Kirjoitin: Miksi Telian BBC Nordic+ kirjastossa on paljon vähemmän sisältöä kuin Allenten vastaavassa kirjastossa? Ja nyt Telian kyseisestä kirjastosta on hävinnyt iso määrä sisältöä, joissa oli “katsottavissa 3+kuukautta” merkintä, eli niiden ei olisi pitänyt kadota! Muun muassa sarja Sex Actually with Alice Levine. Eikö Telia osaa ylläpitää tätäkään kirjastoa?

Ensimmäisessä viestissäsi mainitsemasi esimerkit vietiin myös eilen asiantuntijoille. Halusin lähinnä varmistaa, katsotko boksilla vai sovelluksessa. Tämän tiedon välitin siis myös nyt eteenpäin! Kiitos kuitenkin, että mainitsit huomanneesi uuden ohjelman kohdalla samanmoista.