Tänään tällästä ja tietenkin virhekodit 722 ja 723 olleet jo elokuusta saakka.
Edit EssiJn: kuva upotettu
Tänään tällästä ja tietenkin virhekodit 722 ja 723 olleet jo elokuusta saakka.
Edit EssiJn: kuva upotettu
Olet varmaan resetoinut digiboksin ja modeemin?
@ZerDzo@ kirjoitti:Tänään tällästä ja tietenkin virhekodit 722 ja 723 olleet jo elokuusta saakka.
Kyseiset virhekoodit viittaisi nettiyhteyteen. Eli digiboksi ei saisi kunnollista yhteyttä reitittimeen tai se yhteyden laatu on heikko. Käytätkö digiboksia langattomasti? Siinä tapauksessa kannattaa tarkistaa, että digiboksi on kiinni siinä 5 Ghz langattomassa verkossa. Tämän pystyy myös toteamaan sillä, jos saat digiboksin verkkokaapelilla kiinni reitittimeen. Mikäli nuo häiriöt poistuu niin voidaan todeta, että se johtuu siitä langattomasta verkosta.
Tuosta @kiisseli67 ehdotuksesta kannattaa lähteä liikkeelle ja tämän jälkeen tarkistaa, että se digiboksi on siinä 5 Ghz langattomassa verkossa kiinni.
Digiboksin joutuu restoimaan viikon kahden välein kun ei toimi kunnolla. 6. digiboksi menossa kesäkuun jälkeen. Netti vakaa, 80 sisään 10 ulos joka speedtestillä. Digiboksi verkkonarulla kiinni ja vikailmoitukset päällä olleet hyvän tovin.
Bugit vaan lisääntyy ja hyvitysiä ei anneta ja asiakadpalvelusta annetaan virheellisiä tietoja. Voitte telian ihmiset näihin tutustua kun pääsette asiakastietoihini käsiksi.
Jos sinulla on häiriöilmoitus asiasta vetämässä niin tilanteesta tulee txt-viestitse lisätietoja ja myös ohjeet miten saat suoraan viankäsittelijälle lähetettyjä lisätietoja ongelmasta. Myös Omat Sivut -palvelun kautta CHATista voi tiedustella ja antaa lisätietoja aiheesta. Onhan mahdollisesti aiemmin virheelliset tiedot korjattu nyt kuntoon ?
Häiriöilmoituksen pohjalta tapauskohtaisesti katsotaan hyvitykseen perusteet ja näitä täytyy häiriöilmoituksen osalta myös vaatia mikäli kuittaus korjauksesta annetaan.
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.