Skip to main content

Täällä sama ongelma kaikilla vempeleillä. Ja omilla sivuilla ilmoittaa, että olen jo käyttänyt edun, kun yritän kokeilla tilata uudestaan ja pitäisi maksaa jotain. Olen ottanut palvelun käyttöön marraskuussa, kun tilasin uuden mallisen digiboxin. Sitten se lakkasi jostain nerokkaasta  Telian työntekijästä johtuen toimimasta (näin mulle seuraava työntekijäuaspalv] kertoi). Laite siis meni jumiin eikä sitä kuulemma voinut enää ottaa käyttöön, koska tää nero oli perunut mun tilauksen. Sain uuden sitten tilalle ja siitä asti en ole voinut käyttää sovellusta, koska "etu on jo käytetty". Ainoastaan tilatut kanavat näkyvät mutta oikeutettu etu 5G asiakkaana ei myöskään auttanut asiaa. Näyttää teidän ongelmat hieman laajemmalta kuin tämä mistä nyt puhutte. Tämän ja huomisen vaihteessa teidän sopimusehdot myös vaihtuvat. Liittyykö ongelma nyt tähän päivitettyihin käyttäjäehtoihin? Otetaan asiakkailta ilmaiset 12 kk pois? Oon ollut ihan liian kanssa yhteydessä teidän asiakaspalveluun, joka myöskään ei kovin hyvin osaa ongelmiin antaa selkeitä ohjeita tai neuvoja. Lisäksi netin vakauteen liittyvien ongelmien tutkimisesta pitäisi asiakkaan maksaa 100€ + lisätunneista, vaikka ongelma on teidän. Ei minun. Jännää että näin pian 40 vuotta netinkäyttäjänä nää ongelmat vain jatkuvat. Mulle markkinoitiin marraskuussa valokuituyhteyttä ja tää on oikeasti VDSL 😃 Sitäkään asiakaspalvelussa ei tiedetty. Jos teiltä haluaa ratkaisuja teidän ongelmiin, te veloitatte asiakasta. Varmaan KKV:llä on joku kants tähän teidän rahatukseen. 

 

----
Muokkaus Merja_J: Siirretty toisesta ketjusta omaksi viestiksi uuden otsikon alle

Hei @Kiuschka ja tervetuloa Yhteisöön! Mukavaa että löysit tiesi tänne 👋🏻

Vaihtuikohan sinulla Telia TV -tunnukset tuon boksin vaihdon yhteydessä? Voisiko olla että maksuton 12 kuukauden C More tavallaan “jäi” sinne vanhalle tunnukselle eikä sitä ole nyt jostain syystä uusittu. Miten asiakaspalvelussa asiaa on yritetty ratkaista? Kuulostaisi nimittäin siltä että C More pitäisi vain kytkeä sinulle takaisin ja laittaa manuaalisesti tuo hyvitys voimaan. Vai onko näin yritettykin tehdä? Päivitettyihin käyttäjäehtoihin tämä ongelma ei liity, nyt on kyse jostain ihan muusta. 

Mitä tulee tuohon nettiyhteyteen niin se on todennäköisesti talojakamoon asti toteutettu valokuidulla, mutta talon sisäverkko on sitten toisenlaista tekniikkaa. Sitä ei myyntitilanteessa ole jostain syystä kerrottu tai tiedetty, mikä on toki harmillista. Millaista ongelmaa sinulla on yhteyden kanssa ollut, haluatko tässä avata sitä enemmän? 


Ongelma ei ollut korjaantunut eilen aamulla eikä illalla. Eikä toimi tänä aamuna vieläkään. Ainoa ratkaisu varmaan, että joku Telialla tekee sen manuaalisesti alusta alkaen. Hermot alkaa mennä tähän sössimiseen. 

 

----

Muokkaus SonjaMelina: Poistettu allekirjoitus. Halutessasi voit lisätä allekirjoituksen omasta profiilistasi 


 

 

 

----

Muokkaus SonjaMelina: Poistettu allekirjoitus. Halutessasi voit lisätä allekirjoituksen omasta profiilistasi 

 

Ehkä Telian kannattaisi oikeasti laittaa paukkuja oikeiden ongelmakohtien korjaaamiseen sen sijaan, että keskittyy johonkin palstamoderointiin ja “väärin kirjoitettuihin allekirjoituksiin”.


Niin, kirjoitin ystävällisin terveisin @Kiuschka , joka on nimimerkkini. Anteeksi kohteliaisuuteni 

:D

 

----

Muokkaus Sakumik: Lisätty tägäys.

 


Ongelma ei ollut korjaantunut eilen aamulla eikä illalla. Eikä toimi tänä aamuna vieläkään. Ainoa ratkaisu varmaan, että joku Telialla tekee sen manuaalisesti alusta alkaen. Hermot alkaa mennä tähän sössimiseen. 

 

Harmi kuulla, että vika ei vielä korjaantunut! Kerrotko vielä, olitko ollut asiakaspalveluumme yhteydessä ja mitä sieltä on mahdollisesti sinulle vastattu? 


Hei,

Hieman alkaa kiinnostus tähän asiaan mennä. Olin yhteydessä viimeksi siis tiistaina. Nyt on jo torstai - torstai-ilta. Luulisi, että Telian kokoisessa yrityksessä olisi sellainen mokatutka, joka kertoisi, keiden palvelut on sössitty. Ja sitten ihan Telia ottaisi yhteyttä asiakkaaseen ja pyytäisi anteeksi ja sitten hyvitettäisiin vaikka kahdella leffalipulla per mokapäivä. Nythän tää ongelma alkoi siis siitä, että joku spessuheebo lopetti mun ekan digiboxitilauksen marraskuussa ja todennäköisesti siinä meni mun "CMore 12kk ilmaiseksi paketti".  Ja asiakaspalvelija, joka sitten huomasi digiboksin toimimattomuuden mun ottaessa yhteyttä, lähetti uuden digiboksin ja tilaus meni poikki tässä kohtaa. Ne häiriösrlitykset tuskin edelleen on tämän ongelman juurisyy vaan se spessuheebo, joka mokaili, mistä kukaan ei tiedä kuka tämä  the man of mysteries on.

Tää on jo huonoa huumoria koko case.

 

----

Muokkaus Sakumik: Poistettu allekirjoitus. Yhteisössä on mahdollista lisätä profiiliisi allekirjoitus, joka tulee aina viestisi perään. Tarvittaessa voit lisätä allekirjoituksen omasta profiilistasi.


Hieman alkaa kiinnostus tähän asiaan mennä. Olin yhteydessä viimeksi siis tiistaina. Nyt on jo torstai - torstai-ilta. Luulisi, että Telian kokoisessa yrityksessä olisi sellainen mokatutka, joka kertoisi, keiden palvelut on sössitty. Ja sitten ihan Telia ottaisi yhteyttä asiakkaaseen ja pyytäisi anteeksi ja sitten hyvitettäisiin vaikka kahdella leffalipulla per mokapäivä. Nythän tää ongelma alkoi siis siitä, että joku spessuheebo lopetti mun ekan digiboxitilauksen marraskuussa ja todennäköisesti siinä meni mun "CMore 12kk ilmaiseksi paketti".  Ja asiakaspalvelija, joka sitten huomasi digiboksin toimimattomuuden mun ottaessa yhteyttä, lähetti uuden digiboksin ja tilaus meni poikki tässä kohtaa. Ne häiriösrlitykset tuskin edelleen on tämän ongelman juurisyy vaan se spessuheebo, joka mokaili, mistä kukaan ei tiedä kuka tämä  the man of mysteries on.

Pahoittelut puolestani, että asian hoito on mennyt näinkin hankalaksi. Millaiset ohjeet sait asiakaspalvelusta toimia jatkon kannalta? Kuten @Merja_J on aiemmin maininnut, manuaalisesti tuo pitäisi ainakin onnistua aktivoida sinulle. Mahdollisia hyvityksiä voit kysyä myös asiakaspalvelusta.


Ehkä Telian kannattaisi oikeasti laittaa paukkuja oikeiden ongelmakohtien korjaaamiseen sen sijaan, että keskittyy johonkin palstamoderointiin ja “väärin kirjoitettuihin allekirjoituksiin”.

Tottakai, tosin jokaiseen tehtävään ja vastuualueeseen on omat vastuulliset / työntekijät. Moderaattorit eivät korjaa tällä ketjussa mainittuja asioita 😊

 

Niin, kirjoitin ystävällisin terveisin xxx, joka on nimimerkkini. Anteeksi kohteliaisuuteni 

:D

Voi tuntua pilkunviilaukselta mutta taustalla on GDPR-asiat. Jos jäsen haluaa joskus lopettaa Yhteisössä, eli poistaa tilinsä ja anonymisoida keskustelunsa, jos nimimerkkiä ei ole @mainittu niin ne ei poistu sivustolta ja anonymisointi ei tapahdu.

Tästä syystä aina, jos haluat viitata toiseen käyttäjään, käytä @mainintaa. Tai, jos haluat allekirjoittaa kommenttisi niin lisää se asetuksiesi kautta ihan viralliseen allekirjoituskenttään. Se poistuu tilin poiston yhteydessä.

Toivottavasti tämä selvensi asiaa 😊


Laitetaan nyt tähän aihepiirin ketjuun…

 

Ihmettelen, että Telia lähettelee noita CMORE-ilmaisjaksotarjouksia sellaisillekin, jotka ko. edun (ilmeisesti tietyn, määrittelemättömän ajan kuluessa) ovat jo käyttäneet - esim. itse sain ko. viestin tässä viikon sisään.

 

Nyt sit kun tuota kokeilin aktivoida, tulee tyly ilmoitus

“ Olet jo käyttänyt C Moren maksuttoman kokeilujakson. Telian liittymäasiakkaana nautit kuitenkin C Moren leffoista ja sarjoista 3 kk hintaan 4,47 €/kk, jonka jälkeen 8,95 €/kk. “

 

On tietysti Telian asia, kenelle ja millä tahdilla ilmais-asioita tarjotaan, mut kun siellä kerran tiedetään, ketkä “ovat tarjouksen estolistalla”, niin luulis, että Teleoperaattori pystyy nämä kohteet myös siivilöimään tarjouskierroksen infoamisesta!!!

 

Voiskoos talon väki tätä touhua vähän ns. avata laajemmin meille asiakkaille….????


C Moren saa ilmaiseksi 12 kuukaudeksi, jos päivittää puhelinliittymän 5G-liittymäksi. Itse hyödynsin sen aiemman maksuttoman ja muutaman kuukauden maksullisen jäsenyyden jälkeen.

Onhan tuokin maksullinen sentään halvempi kuin suoraan C Morelta tilattuna, toki olisi kiva jos mainokset eduista kohdistuisivat oikein ja että entisetkin asiakkaat saisivat ilmaisetuja tietyn määräajoin 🙃


Hei,

Nyt kaikki toimii normaalisti jipikay jee 😃 Tai on toiminut jo jonkin aikaa jee!!


Laitetaan nyt tähän aihepiirin ketjuun…

 

Ihmettelen, että Telia lähettelee noita CMORE-ilmaisjaksotarjouksia sellaisillekin, jotka ko. edun (ilmeisesti tietyn, määrittelemättömän ajan kuluessa) ovat jo käyttäneet - esim. itse sain ko. viestin tässä viikon sisään.

 

Nyt sit kun tuota kokeilin aktivoida, tulee tyly ilmoitus

“ Olet jo käyttänyt C Moren maksuttoman kokeilujakson. Telian liittymäasiakkaana nautit kuitenkin C Moren leffoista ja sarjoista 3 kk hintaan 4,47 €/kk, jonka jälkeen 8,95 €/kk. “

 

On tietysti Telian asia, kenelle ja millä tahdilla ilmais-asioita tarjotaan, mut kun siellä kerran tiedetään, ketkä “ovat tarjouksen estolistalla”, niin luulis, että Teleoperaattori pystyy nämä kohteet myös siivilöimään tarjouskierroksen infoamisesta!!!

 

Voiskoos talon väki tätä touhua vähän ns. avata laajemmin meille asiakkaille….????

 

Osoitepoiminnassa on ollut haasteita ja sen vuoksi kampanjan mukainen viesti on mennyt myös niille jotka ovat edun jo käyttäneet. Kiitokset että nostit asian esille, veimme viestiä asiakasviestintään ja muutamia palautteita he olivatkin tästä jo saaneet. Iso kamppis kyseessä joten ainahan se olisi toivottavaa että viestit menisivät jokaiselle oikeassa muodossa. Tarkoitus ei ole kuitenkaan mielipahaa näillä aiheuttaa.