Minulla oli täällä pitkä keskustelu 7kk sitten siitä, kun C More ei näkynyt minulle. Olisin kirjoittanut tämän sen kommentteihin mutta kommentointi oli suljettu. Luulin siis silloin, että sain ilmaiseksi katsoa C Morea, kun laskussa aina luki, että 0 euroa. Kuva siis vain sen takia tuossa.
Nyt sainkin tietää, että olin maksanut koko ajan C Moresta/Katsomosta, kun uusin digiboksi sopimuksen. Maksoin siis kuukausia siitä, enkä voinut sitä katsoa. Kerroin asiakaspalveluun asiasta, kun uusin sopimusta ja yritin saada vähän halvemmalla, kun en sitä aiemmin nähnyt. En saanut halvemmalla. Piti siis jättää Katsomo pois kokonaan, kun oli aika tyyris uusi hinta.
En siis odota, että asialle mitään voi tehdä, mutta mielestäni asiakaspalvelussa olisi pitänyt tulla hinnassa vähän vastaan. En saanut edes samaan hintaan, kuin oli edellinen vuosi. Kovin ahne oli vain lopettamaan vanhan sopimuksen ja katkaisemaan Katsomon. En jaksanut enää taistella uuden sopimuksen kanssa, kun aika vasta taistelin itselleni uuden nettisopimuksen. Ensi kuussa olisi sitten taas taistelu puhelinliittymästä. Nää sopimuksien kanssa taistelut on tosi rasittavia. Nyt minulle tarjotaan meilillä 5e kalliimpaa puhelinliittymää. Miksihän se ei houkuttele.