Skip to main content

Minulla oli täällä pitkä keskustelu 7kk sitten siitä, kun C More ei näkynyt minulle. Olisin kirjoittanut tämän sen kommentteihin mutta kommentointi oli suljettu. Luulin siis silloin, että sain ilmaiseksi katsoa C Morea, kun laskussa aina luki, että 0 euroa. Kuva siis vain sen takia tuossa.

Nyt sainkin tietää, että olin maksanut koko ajan C Moresta/Katsomosta, kun uusin digiboksi sopimuksen. Maksoin siis kuukausia siitä, enkä voinut sitä katsoa. Kerroin asiakaspalveluun asiasta, kun uusin sopimusta ja yritin saada vähän halvemmalla, kun en sitä aiemmin nähnyt. En saanut halvemmalla. Piti siis jättää Katsomo pois kokonaan, kun oli aika tyyris uusi hinta. 

En siis odota, että asialle mitään voi tehdä, mutta mielestäni asiakaspalvelussa olisi pitänyt tulla hinnassa vähän vastaan. En saanut edes samaan hintaan, kuin oli edellinen vuosi. Kovin ahne oli vain lopettamaan vanhan sopimuksen ja katkaisemaan Katsomon. En jaksanut enää taistella uuden sopimuksen kanssa, kun aika vasta taistelin itselleni uuden nettisopimuksen. Ensi kuussa olisi sitten taas taistelu puhelinliittymästä. Nää sopimuksien kanssa taistelut on tosi rasittavia. Nyt minulle tarjotaan meilillä 5e kalliimpaa puhelinliittymää. Miksihän se ei houkuttele.

Nyt sainkin tietää, että olin maksanut koko ajan C Moresta/Katsomosta, kun uusin digiboksi sopimuksen. Maksoin siis kuukausia siitä, enkä voinut sitä katsoa. Kerroin asiakaspalveluun asiasta, kun uusin sopimusta ja yritin saada vähän halvemmalla, kun en sitä aiemmin nähnyt. En saanut halvemmalla. Piti siis jättää Katsomo pois kokonaan, kun oli aika tyyris uusi hinta. 

En siis odota, että asialle mitään voi tehdä, mutta mielestäni asiakaspalvelussa olisi pitänyt tulla hinnassa vähän vastaan. En saanut edes samaan hintaan, kuin oli edellinen vuosi. Kovin ahne oli vain lopettamaan vanhan sopimuksen ja katkaisemaan Katsomon.

Oletko ottanut Telia Play-digiboksin yhteisopimuksena kanavapaketin kanssa? Ainakin näin lukisin itse tuota kuvan laskua kun C More on ollut tuossa kohtaa ilmaisena paketissa. Varmistaisin myös muistatko mitä kanavapaketin osalta kerrottiin asiakaspalvelussa, kun selvittelit miksi se ei toiminut?

 

Ensi kuussa olisi sitten taas taistelu puhelinliittymästä. Nää sopimuksien kanssa taistelut on tosi rasittavia. Nyt minulle tarjotaan meilillä 5e kalliimpaa puhelinliittymää. Miksihän se ei houkuttele.

Ymmärrän ja tämä on myös yleisesti operaattorialalla oleva kipukohta. Omasta mielestäni olisi hienoa jos vanhoja asiakkaita palkittaisiin enemmän eikä yritettäisi taistella uusista asiakkaista. Sopimusten suhteen neuvoisin olemaan yhteydessä asiakaspalveluun ja kysymään vielä sieltä tarjousta, jos heiltä löytyisi jokin hyvä tarjous! 😊


Nyt sainkin tietää, että olin maksanut koko ajan C Moresta/Katsomosta, kun uusin digiboksi sopimuksen. Maksoin siis kuukausia siitä, enkä voinut sitä katsoa. Kerroin asiakaspalveluun asiasta, kun uusin sopimusta ja yritin saada vähän halvemmalla, kun en sitä aiemmin nähnyt. En saanut halvemmalla. Piti siis jättää Katsomo pois kokonaan, kun oli aika tyyris uusi hinta. 

En siis odota, että asialle mitään voi tehdä, mutta mielestäni asiakaspalvelussa olisi pitänyt tulla hinnassa vähän vastaan. En saanut edes samaan hintaan, kuin oli edellinen vuosi. Kovin ahne oli vain lopettamaan vanhan sopimuksen ja katkaisemaan Katsomon.

Oletko ottanut Telia Play-digiboksin yhteisopimuksena kanavapaketin kanssa? Ainakin näin lukisin itse tuota kuvan laskua kun C More on ollut tuossa kohtaa ilmaisena paketissa. Varmistaisin myös muistatko mitä kanavapaketin osalta kerrottiin asiakaspalvelussa, kun selvittelit miksi se ei toiminut?

 

Ensi kuussa olisi sitten taas taistelu puhelinliittymästä. Nää sopimuksien kanssa taistelut on tosi rasittavia. Nyt minulle tarjotaan meilillä 5e kalliimpaa puhelinliittymää. Miksihän se ei houkuttele.

Ymmärrän ja tämä on myös yleisesti operaattorialalla oleva kipukohta. Omasta mielestäni olisi hienoa jos vanhoja asiakkaita palkittaisiin enemmän eikä yritettäisi taistella uusista asiakkaista. Sopimusten suhteen neuvoisin olemaan yhteydessä asiakaspalveluun ja kysymään vielä sieltä tarjousta, jos heiltä löytyisi jokin hyvä tarjous! 😊

 

Luin vanhasta ketjusta täällä, ettei asiakaspalvelusta ollut mitään hyötyä. Tätä kauttahan minulle saatiin C More silloin toimimaan. Asiakaspalvelun kautta minä tietysti aina teenkin uudet sopimukset ja siellä on vakiona sanat: Nyt ei ole parempaa tarjousta voimassa. Nettisopimuksen kanssa olin sinnikko mutta se vaatii useita soittoja ja puheluita, että osuu kohdalle joku, joka uskaltaa mennä alle listahintojen. En jaksanut samaa rumbaa taas digiboksin kanssa joten luovuin vain Katsomosta. Mutta ensi kuussa taas puhelinliittymä sopimus. *huokaa*


Luin vanhasta ketjusta täällä, ettei asiakaspalvelusta ollut mitään hyötyä. Tätä kauttahan minulle saatiin C More silloin toimimaan. Asiakaspalvelun kautta minä tietysti aina teenkin uudet sopimukset ja siellä on vakiona sanat: Nyt ei ole parempaa tarjousta voimassa. Nettisopimuksen kanssa olin sinnikko mutta se vaatii useita soittoja ja puheluita, että osuu kohdalle joku, joka uskaltaa mennä alle listahintojen. En jaksanut samaa rumbaa taas digiboksin kanssa joten luovuin vain Katsomosta. Mutta ensi kuussa taas puhelinliittymä sopimus. *huokaa*

Kävin itsekin virkistämässä muistiani lukemalla tuon vanhan ketjun läpi. Toiminnassa oli tosiaan pitkä aika, jolloin se ei toiminut. Halutessasi voisit täyttää aikajaksosta reklamaation, mutta en voi kuitenkaan tässä luvata, myönnetäänkö asiasta hyvitystä. Avasin nyt myös aiemman ketjun uudelleen auki, niin aiheesta voi jatkaa keskustelua myös vanhan ketjun puolella.


Luin vanhasta ketjusta täällä, ettei asiakaspalvelusta ollut mitään hyötyä. Tätä kauttahan minulle saatiin C More silloin toimimaan. Asiakaspalvelun kautta minä tietysti aina teenkin uudet sopimukset ja siellä on vakiona sanat: Nyt ei ole parempaa tarjousta voimassa. Nettisopimuksen kanssa olin sinnikko mutta se vaatii useita soittoja ja puheluita, että osuu kohdalle joku, joka uskaltaa mennä alle listahintojen. En jaksanut samaa rumbaa taas digiboksin kanssa joten luovuin vain Katsomosta. Mutta ensi kuussa taas puhelinliittymä sopimus. *huokaa*

Kävin itsekin virkistämässä muistiani lukemalla tuon vanhan ketjun läpi. Toiminnassa oli tosiaan pitkä aika, jolloin se ei toiminut. Halutessasi voisit täyttää aikajaksosta reklamaation, mutta en voi kuitenkaan tässä luvata, myönnetäänkö asiasta hyvitystä. Avasin nyt myös aiemman ketjun uudelleen auki, niin aiheesta voi jatkaa keskustelua myös vanhan ketjun puolella.

 

Todennäköisesti ei olisi reklamaatiosta mitään hyötyä. Ja siitä on jo niin kauan aikaakin. Annan asian olla. 


Vastaa