@ericrose kirjoitti:
Käytän vanhempaa Arris-digiboksia. Pyrin eilen seuraamaan Broadchurch-sarjaa sekä Timanttiliigaa ja tänään Midsomer-sarjaa. Joka kerran Arriksen C More-sovellus pätki tehden ohjelman seuraamisen mahdottomaksi. Vaihdoin hankkimani XiaoMi-TV -tikun C More-sovellukseen (https://fin.afterdawn.com/uutiset/artikkeli.cfm/2020/08/15/xiaomi-mi-tv-stick-arvostelu ), ja kaikki toimi virheettömästi. Telian selitys asialle?
Testailin tässä omaani Arris 5305W -digiboksia ja C More sovellusta, mutta en havainnut pätkintää live-lähetyksissä tai sarjoissa. Oliko havaitsemaasi ongelmaa vain näissä mainitsemissasi sisällöissä tai katsoitko mitään muuta sisältöä C More -sovelluksella, joka olisi samaan aikaan toiminut selvästi paremmin? Jos kaikissa sisällöissä kuvatai ääni pätkii, voisin ongelmaksi veikata digiboksin nettiyhteyttä. Onko digiboksi yhdistetty nettiin langattomasti WiFi -yhteydellä vai verkkokaapelilla?
Arriksen digibokseilla sovellusten häiriötilanteisiin voi myös auttaa virtajohdon irroitus 30 sekunin ajaksi, jolloin sovellukset varmasti käynnistyy uudelleen, kun virrat taas kytkee päälle. Kokeilitko tätä eilen häiriön aikana?