Skip to main content

C More -sovellus Arris-boksissa

  • June 17, 2022
  • 1 kommentti
  • 16 katselukertaa

 

Käytän vanhempaa Arris-digiboksia. Pyrin eilen seuraamaan Broadchurch-sarjaa sekä Timanttiliigaa ja tänään Midsomer-sarjaa. Joka kerran Arriksen C More-sovellus pätki tehden ohjelman seuraamisen mahdottomaksi. Vaihdoin hankkimani XiaoMi-TV -tikun C More-sovellukseen (https://fin.afterdawn.com/uutiset/artikkeli.cfm/2020/08/15/xiaomi-mi-tv-stick-arvostelu ), ja kaikki toimi virheettömästi. Telian selitys asialle?

 

1 kommentti

Forum|alt.badge.img+6
  • Telialainen
  • June 17, 2022

@ericrose  kirjoitti:

Käytän vanhempaa Arris-digiboksia. Pyrin eilen seuraamaan Broadchurch-sarjaa sekä Timanttiliigaa ja tänään Midsomer-sarjaa. Joka kerran Arriksen C More-sovellus pätki tehden ohjelman seuraamisen mahdottomaksi. Vaihdoin hankkimani XiaoMi-TV -tikun C More-sovellukseen (https://fin.afterdawn.com/uutiset/artikkeli.cfm/2020/08/15/xiaomi-mi-tv-stick-arvostelu ), ja kaikki toimi virheettömästi. Telian selitys asialle?


Testailin tässä omaani Arris 5305W -digiboksia ja C More sovellusta, mutta en havainnut pätkintää live-lähetyksissä tai sarjoissa. Oliko havaitsemaasi ongelmaa vain näissä mainitsemissasi sisällöissä tai katsoitko mitään muuta sisältöä C More -sovelluksella, joka olisi samaan aikaan toiminut selvästi paremmin? Jos kaikissa sisällöissä kuvatai ääni pätkii, voisin ongelmaksi veikata digiboksin nettiyhteyttä. Onko digiboksi yhdistetty nettiin langattomasti WiFi -yhteydellä vai verkkokaapelilla?

Arriksen digibokseilla sovellusten häiriötilanteisiin voi myös auttaa virtajohdon irroitus 30 sekunin ajaksi, jolloin sovellukset varmasti käynnistyy uudelleen, kun virrat taas kytkee päälle. Kokeilitko tätä eilen häiriön aikana?