Skip to main content

 

Käytän vanhempaa Arris-digiboksia. Pyrin eilen seuraamaan Broadchurch-sarjaa sekä Timanttiliigaa ja tänään Midsomer-sarjaa. Joka kerran Arriksen C More-sovellus pätki tehden ohjelman seuraamisen mahdottomaksi. Vaihdoin hankkimani XiaoMi-TV -tikun C More-sovellukseen (https://fin.afterdawn.com/uutiset/artikkeli.cfm/2020/08/15/xiaomi-mi-tv-stick-arvostelu ), ja kaikki toimi virheettömästi. Telian selitys asialle?

 


@ericrose  kirjoitti:


Käytän vanhempaa Arris-digiboksia. Pyrin eilen seuraamaan Broadchurch-sarjaa sekä Timanttiliigaa ja tänään Midsomer-sarjaa. Joka kerran Arriksen C More-sovellus pätki tehden ohjelman seuraamisen mahdottomaksi. Vaihdoin hankkimani XiaoMi-TV -tikun C More-sovellukseen (https://fin.afterdawn.com/uutiset/artikkeli.cfm/2020/08/15/xiaomi-mi-tv-stick-arvostelu ), ja kaikki toimi virheettömästi. Telian selitys asialle?






Testailin tässä omaani Arris 5305W -digiboksia ja C More sovellusta, mutta en havainnut pätkintää live-lähetyksissä tai sarjoissa. Oliko havaitsemaasi ongelmaa vain näissä mainitsemissasi sisällöissä tai katsoitko mitään muuta sisältöä C More -sovelluksella, joka olisi samaan aikaan toiminut selvästi paremmin? Jos kaikissa sisällöissä kuvatai ääni pätkii, voisin ongelmaksi veikata digiboksin nettiyhteyttä. Onko digiboksi yhdistetty nettiin langattomasti WiFi -yhteydellä vai verkkokaapelilla?

Arriksen digibokseilla sovellusten häiriötilanteisiin voi myös auttaa virtajohdon irroitus 30 sekunin ajaksi, jolloin sovellukset varmasti käynnistyy uudelleen, kun virrat taas kytkee päälle. Kokeilitko tätä eilen häiriön aikana?


Vastaa