Skip to main content

Iäkäs isäni halusi katsoa formulat livenä eli C More Sport haluttiin käyttöön. Myyrmannin Telia pisteessä henkilön ja osoitteen perusteella myyjä katsoi että siihen tarvitaan ADSL purkki ja tallentava digiboxi (kaapeliverkko kyseisessä talossa). Kysyin, että miksi vielä viime vuonna toiminut maksukortti television kyljessä ei enää toimisi ja vastaus oli, että se ei ole vaihtoehto enää. No, laitteet tulivat ja niiden hakemiseksi postista tarvittiin ulkopuolista apua ja asennusapua. Asennus ei kuitenkaan onnistunut ilman joitain lisälaitteita. Niitä sitten vierasapu kävi hakemassa paikallisesta radioliikkeestä. Siellä ei kuitenkaan ollut kaikkia tarvittavia laitteita ja asia ei edistynyt. Seuraavana päivänä soitin Telian asiakaspalveluun ja Emilia siellä selvitti asiaa ja totesi, että kyllä haluttu asia saadaan maksukortin avulla toimimaan ja että haluttavat ohjelmat ovat sellaisia, että ne näkyvät maksukortin kautta. Hän aktivoi kortin ja C More Sport kanavat näkyivät kohteessa seuraavana päivänä. Olemme tälle Emilialle tosi kiitollisia. Nyt on vielä edessä laitteiden palautus postin kautta, ja siinäkin tarvitaan ulkopuolista apua. Antaessani palautetta myyjälle, hän sanoi, että heille on sanottu, että vanhoja Soneran tuotteita ei saa enää kaupata.

Moikka @niepaivi ja tervetuloa Yhteisöön! 

Ensimmäiseksi haluan pahoitella omasta puolestani että Cmore Sportin näkyviin saaminen meni kovin hankalaksi. Tässä kohtaa uskon, että myyjällä on nyt ollut jonkinlainen väärinkäsitys tuotteiden myynnistä, sillä kaapelikortit ja maksukanavat niihin ovat kyllä edelleen saatavilla entiseen tapaan, eikä näissäkään kyse ole "vanhoista Soneran tuotteista", vaan luonnollisesti uudistuksen myötä palvelu on nykyään Telia TV -nimeltään.



 



Lähetän mielelläni palautetta Myyrmannin pisteeseen, että käyvät toimintamallia ja ohjeistusta nyt työntekijöiden kanssa läpi.


tää on valitettavan yleistä nykypäivänä että myyjät ei edes tiedä tuotteista mitä myyvät  vaikka pitäisi siksi olenkin   monesti nykyään   keskustellut eri liikkeissä suoraan myymäläpäälikön kanssa

tämä on erittäin huolestuttava  suuntaus  koska  jos asiakas  ostaa tuotteen/palvelun liikkeetä   niin sillä ei  ole etämyynnin 14 päivän  peruutusmahdollisuutta ellei sitä erikseen anneta 


Vastaa