i xxxxxxx kun tuota cmorea ei saa peruutettua. on tämä telia sitten kumma pakkosyöttäjä. jos tilaa jotakin määräajaksi, niin sepä nappaa sen pysyväksi. täytyy vaihtaa toiseen operaattoriin
Muokkaus Merja_J: sisältöä siistitty ja muokattu otsikkoa
i xxxxxxx kun tuota cmorea ei saa peruutettua. on tämä telia sitten kumma pakkosyöttäjä. jos tilaa jotakin määräajaksi, niin sepä nappaa sen pysyväksi. täytyy vaihtaa toiseen operaattoriin
Muokkaus Merja_J: sisältöä siistitty ja muokattu otsikkoa
Moikka
Mikäli olet tilannut tuotteen määräaikaisella sopimuksella, voit lopettaa tilauksen vasta määräaikaisen sopimuskauden jälkeen. Irtisanomisesta voi toki ilmoittaa määräaikaisen sopimuksen aikana Telian asiakaspalveluun esimerkiksi siten, että tilaus loppuu määräaikaisen tilausjakson loputtua. Oliko tästä siis kyse?
Lisätiedot: C More
En ole tietääkseni ostanut jaykuvaa c-morea mutta teliahan on voinut muuttaa sen srllaiseksi.
Jos tilauksessa tai laskutuksessa on tapahtunut virhe, niin oletko selvittänyt asiaa Telian asiakaspalvelun esim. chatin kautta? Olethan sinne yhteydessä niin he voivat tarkistaa tämän ongelman sinun kanssasi. Yhteisössä voidaan vain keskustella yleisellä tasolla.
Eipä tuota kannata alkaa oikomaan. Telia petti jälleen kun lupasi eka kuukauden liigassa ilmaiseksi. Lasku 2 kk:lta.
Joten kyllä telia taas petti
Eipä tuota kannata alkaa oikomaan. Telia petti jälleen kun lupasi eka kuukauden liigassa ilmaiseksi. Lasku 2 kk:lta.
Joten kyllä telia taas petti
Onko tässä käynyt niin, että olet irtisanonut sen myöhässä? Jos et, niin eiköhän syy tähän asiaan löydy tosiaan sieltä Telian asiakaspalvelusta.
Kun mainitsit tilanneesi määräajaksi, niin tulee mieleen määräaikainen tilaus, mutta tarkoititko määräajalla tilanneesi kuukauden ilmaisen kokeilujakson?
Siinä on nimittäin myös irtisanomisaika nimim. omaa kokemusta on. Minulle tuli C Moren ilmaisjaksosta tosin vain 13vrk maksullisena, kun en ollut tietoinen irtisanomisajasta. Lukeehan se jossain palvelukuvauksessa, mutta kuka niitä oikeasti lukee?
Suoratoistopalveluissa kun yleinen käytäntö on, että palvelun voi sanoa irti vaikka edellisenä päivänä ennen tilauksen päättymistä ja tulevaa laskutuspäivää.
Tästä olen Yhteisössä (ja muutenkin) antanutkin palautetta, että Telialla niiden irtisanomisaikojen pitäisi näkyä siinä vaiheessa kun tilauksen tekee. Kyllä se tieto irtisanomisajasta mahtuu siihen "X etu x kk ajan, jonka jälkeen x €/kk" perään/yhteyteen.
Yhteyttä vain Telian asiakaspalveluun!
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.