Tämä aika-ajojen uupuminen kirjastosta liittynee MTV:n virheellisiin ohjelmatietoihin Telia TV-palvelussa, joka näyttäisi vaikuttavan myös tallennuksiin ja ohjelmien valumiseen ohjelmakirjastoon. Aiheesta löytyy häiriötiedote sivuiltamme. Tämä on tietysti ikävä tilanne, ettei aika-ajoja suoraan Telia TV:n kirjastosta normaaliin tapaan löytynyt, mutta asia on korjauksessa ja pahoittelut tästä koituneesta harmista.
Tilannetta voisi pelastaa se, jos käytössäsi on Telia TV -sovelluksen tunnukset ja siellä kanavapaketti tilattuna, niin voit myös niillä samoilla Telia TV -sovelluksen tunnuksilla kirjautua C Moren omaan suoratoistopalveluun, jota kautta pääsee tarvittaessa katsomaan tilaustasi vastaavia ohjelmia. Mikäli kanavapakettisi on nyt pelkästään Telia TV -digiboksille tilattuna, mutta ei Telia TV -sovellukselle, sen saat maksutta myös Telia TV -sovellukselle tilattua kirjautumalla Omille sivuille. Tarvittaessa asiakaspalvelustamme voidaan myös vaihtaa C More Total pelkkään C Moren urheilutarjontaan, jos elokuvat ja sarjat eivät ole omaan käyttöön tarpeellisia. Ohjeet C Moren suoratoistopalveluun kirjautumiseen operaattoritunnukselta löytyy vielä C Moren sivuilta kootusti.
En enää edes jaxa ja ymmärrä mistä aloittaa.
Nyt lopettakaa cmoretilaus osaltani ja palauttakaa maksumme, tai otan yhteyttä kuluttajansuojeluun.
Tämä on täysin naurettavaa. Jälleen kerran aika-ajoja alkaessa katsoa kirjastosta löytyy ennakkotunnelmat ja jälkihöyryt, muttei taaskaan aika-ajoja
Teettekö tämän jokakerta tahallaan!
Kettuiletteko te!!!?????
Eihän tämä ole todellista.
Joka kerta siellä joku wielä selittää: "Räyhräyhräyhbull*******häiriötiedotesitäjstätäkäytäwirtojaoleonnellinen"
Nyt saa riittää tämä.
Textiteeweestä "wahingossa" luen, että Bottas paalulla.
Tarkoitus olisi, sattena maksua wastaan nauttiakin näistä lähetyksistä!!!!!!
Maksan nimenomaan f1 aika-ajoista ja osakilpailusta! Ja nimenomaan kirjaston kautta!
Nyt minulle on sama seurata lähetykset mtv3 ilmaiskanavalta!
Nyt lopettakaa heti maksun periminen ja katkaiskaa sopimukseni.
Hyvityksenä varmasti tarjoatte ainakin viisi vuotta maksutonta teliaviihdepakettia, jota hemmettiwieköön tässä on maksettu viimeiset 15 wuotta!
Kohtelunne on röyhkeätä, loukkaavaa ja ihmisarvoa alentavaa!
Enkä ymmärrä miten nukutte yönne i
Muutoinkin olitte kadottaneet edellisen palautteeni aihetta koskien
Kaivakaa se edellinen viestiketju osaltani tästä aiheesta esiin ja lisätkää tämä sinne.
Häwetkää!
Nyt jos kiroilisin, niin kiroilisin.
@DUKE74@ kirjoitti:
Nyt lopettakaa cmoretilaus osaltani ja palauttakaa maksumme, tai otan yhteyttä kuluttajansuojeluun.
Tämä on täysin naurettavaa. Jälleen kerran aika-ajoja alkaessa katsoa kirjastosta löytyy ennakkotunnelmat ja jälkihöyryt, muttei taaskaan aika-ajoja
Nyt lopettakaa heti maksun periminen ja katkaiskaa sopimukseni.
Muutoinkin olitte kadottaneet edellisen palautteeni aihetta koskien
Kaivakaa se edellinen viestiketju osaltani tästä aiheesta esiin ja lisätkää tämä sinne.
Aika-ajot löytyy kyllä, mutta virheellisesti vapaiden harjoitusten nimellä. Olemme tietoisia, että F1-lähetyksissä on ollut vääriä tietoja ohjelmatiedoissa ja sen vuoksi myös tallenteen nimi on väärin. Selvitämme tilannetta, tässä vaiheessa emme tosiaan nyt voi muuta kuin pyrkiä korjaamaan tämä mahdollisimman pian.
Mikäli haluat tilauksesi irtisanoa, löydät
täältä ohjeet siihen. Yleisillä foorumeille, niikuin täällä Yhteisössä, emme pääse asiakastietoja käsittelemään.
Toinen ketjusi on tallella, ja löytyy
täältä.
Viime viikonloppuna taas puuttui aika-ajot ja kisat kirjastosta, kun yritin alkaa niitä jälkijunassa katsomaan. Ennakkotunnelmat ja jälkihöyryt luonnollisesti taas sieltä löytyivät.
Niistähän saa kaiken oleellisen tiedon, ei tarvitse sitten kuluttaa aikaa katsomalla tällaisia aika-ajoja tai kisoja.
Kuka hullu niitä katsoisi, kun jälkihöyryistä saa samalla maksulla hetkessä tiedon tapahtumista!!
Kiitos jälleen!
Tämän asian te kyllä osaatte!
Seuraavana viikonloppuna sama juttu taas??
Odotan vain, että 6kk:n sopimus päättyy.
Tuo tallenteiden ohjautuminen väärään paikkaan tai tallentumatta jääminen on varmasti ärsyttävää, eikä vastaa odotettua palvelua. Nämä korjataan aina mahdollisimman pian, mutta tämä ongelma on tietyillä tekniikoilla/laitteilla toistunut. Kirjaan tästä kisalähetyksen ja aika-ajojen tallenteiden puuttumisesta palautetta eteenpäin.
Haluaisin kysyä, että millä laitteella katsot formuloita? Onko se Telia TV -digiboksi vai tietokoneen selain vai jokin muu ratkaisu? Digiboksi jos on Arris 4302 tai 5305 mallia (musta kiekko), niin C More sovelluksen puolelta tallenteet löytyvät varmemmin. Selaimella taas voit kirjautua C More -sivuille Telia TV -tunnuksella, ja katsoa tallenteet sitä kautta halutessasi.
Jep, tämähän on ollut jo jonkin aikaa vaivana, mutta oli aika helppo asia ymmärtää käyttämällä ihan omaakin päätään. Kerran ehdin itsekin huolestua että hetkinen, missäs se kisa on. Mutta kas kun tuolla Maxin tallenteissa ne on kronologisessa järjestyksessä, huomasin aika äkkiä että tuollahan on vapaat harjoitukset lähtösuoran ja jälkihöyryjen välissä. Saatoin hukata jopa kolme sekuntia elämästäni oivaltaakseni tämän, ja sen jälkeen olen ymmärtänyt etsiä sieltä. Ja aina löytänyt.
Kazon juuri laitteella, jotka olette minulle myyneet ja tällähetkellä hinta on 90€/kk
Pitääkö ottaa ruuvimeisseli käteen?
Herranen aika, tehän olette minulle myyneet tämän.
Pitääkö minun wastata kysymykseen, että minkälainen netti ja viihdepaketti minulla on?
Kattokaa, nyt Herranen aika sieltä 90€/kk hinnastosta!
Perhana.
Laittakaa wuodexi ilmaiseksi kaikesta waiwasta.
Mikä teitä riivaa siellä?
Olen antanut 15 vuotta palautetta.
Tolkutonta settiä
Wissiin henkilökunta waihtuu, mutta kaiwakaa minun palauteketju esille.
Minulla meni kolme sekuntia huomata, että tällainen kommentti ei edesauta millään tavalla kehitysehdotustani.
Kolmen sekunnin poika on löytänyt onnensa, ja voisi jatkaa kolmen sekunnin mallikelpoista elämäänsä.
Hienoa, että löydät kolmessa sekunnissa tallenteesi!
Kolmetoistavuotta on on minulla mennyt, enkä vieläkään löydä, koska järjestelmä on 30 vuotta vanha ilmeisesti
Tällä hetkellä minua laskutetaan 90€/kk.
Toivoisin siihen hintaan saavani ja löytäväni tallennuksen sieltä missä sen tulisi muutoinkin olla.
Tuollaiset kolmen sekunnin kommentit ovat muutoinkin kiusaa tekeviä pitkäaikaiselle asiakkaille, jotka yrittävät kehittää järjestelmää
Toivotan onnea kolmen sekunnin tielläsi.
Digiboxista minkä Te, Posti- ja telelaitos, Sonera, Telia ja mitä kaikkea olette meille myyneet ja vuosikausia maxettu
Eiköhän se näy siellä teillä, jos voitti sitte kattoa.
90€/ku laskutatte tällä hetkellä
Älkää viittikö
Onko tämä vitsi?
Ei Radiolinjan asiakkaat joudu tällaiseen höpöphöpööpö juttuihin
Lähettäkää sitte sellainen digiboxi, joka toimii!
@DUKE74 kirjoitti:
Kazon juuri laitteella, jotka olette minulle myyneet ja tällähetkellä hinta on 90€/kk
Pitääkö ottaa ruuvimeisseli käteen?
Herranen aika, tehän olette minulle myyneet tämän.
Pitääkö minun wastata kysymykseen, että minkälainen netti ja viihdepaketti minulla on?
Kattokaa, nyt Herranen aika sieltä 90€/kk hinnastosta!
Perhana.
Laittakaa wuodexi ilmaiseksi kaikesta waiwasta.
Mikä teitä riivaa siellä?
Olen antanut 15 vuotta palautetta.
Tolkutonta settiä
Wissiin henkilökunta waihtuu, mutta kaiwakaa minun palauteketju esille.
@HenriLie tuolla kysyi käyttämääsi laitetta siksi, että osaisimme neuvoa sinua löytämään tallenteet oikeaa kautta. Digiboksilla katseltaessa tallenteet löytää nimittäin hieman eri tavalla, kuin tietokoneella. Onko digiboksisi malliltaan musta kiekko? Jos on, niin tallenteet löytyvät helpoiten C More sovelluksen kautta.
Tsemppiä aspaan näiden tapausten kanssa. Ratkaisuja on ehdotettu, kysytty lisätietoja ... auttais toki asiaa, jos kysyjä myös lukis ne. Kuten jo edelläkin mainitsin, tunnistan saman ongelman, mutta se ratkes ihan maalaisjärjellä, kun ei katso sitä ohjelman otsikkoa vaan katsoo ohjelmien järjestystä. Kyllä ne kisat ja aika-ajot sieltä löytyy, jos vaan vaivautuu lukemaan mitä tähän ketjuun on vastattu. Ja itse ongelma varmasti korjaantuu aikanaan.