Miksi Telia ei suostu tekemään C Moren kanssa samanlaista sopimusta kuin Elisa ja Dna ovat tehneet? Telian asiakkailla ei ole nyt käytössään koko C Moren tarjontaa. Eikö Telia halua palvella asiakkaitaan?
@jarkko35@ kirjoitti:
Miksi Telia ei suostu tekemään C Moren kanssa samanlaista sopimusta kuin Elisa ja Dna ovat tehneet? Telian asiakkailla ei ole nyt käytössään koko C Moren tarjontaa. Eikö Telia halua palvella asiakkaitaan?
Hyvä kysymys. Siihen voi liittyä monta tekijää. Sopimuksen tekemiseen vaaditaan aina kaksi osapuolta. Lisäksi C More pitää vahvasti kiinni omista yksinoikeuksista osoitteessa cmore.fi. En usko, että Telia voi avata tätä sen kummemmin johtuen salassapitovelvollisuuksista :smileyhappy:
Sopimushommia ovat tosiaan ja näitä kyllä hierotaan koko ajan. :)
Jos ja kun muutoksia C Moren tilanteeseen tulee, niin tiedotetaan kyllä hetimiten!
Sopimus asioita tietysti ovat eli käytännössä kyse on rahasta millä hinnalla suostuvat antaan oikeudet sisällön katsomiseen ja mitä telia suostuu maksaan että palvelu näkyy ja ainakin ennen ollut elisalla niin et on pitänyt olla kyseinen palvelu myös telkasta maksettuna että voit kattoo cmore.fi kautta
eli käytännössä cmore.fi sivuilta palvelu on operaattoreiden hintaa halvempi.
Noi taitaa suhtautua sonera/teliaan vähän vihamielisesti aikaisempien kokemusten perusteella eli muilla elisalla/dnalla ei ole mitään ongelmia noiden kanssa mutta telialla on?.Onko telialla epäpäteviä tyyppejä neuvottelijoina vai mistä toi johtuu että kaikki sopimukset on aina välillä katkolla/huonommat sopimukset kuin muilla/kaapelitv:ssä on kanavia joita ei voi tilata? .Muutenkin ne "johtajat" ei taida kuunnella ollenkaan mitä asiakkaat haluaa vaan päättävät itse mitä tilataan tyyliin koko ajan jotain urheilua jota kukaan ei halua tilata saati sitten katsoa.
Kuten sanottu, nämä ovat monen asian summia. Neuvotteluissa on aina vähintään kaksi eri osapuolta ja se miksi jonkin asian sopiminen kestää, voi johtua monestakin eri asiasta. On sopimukseen liittyviä kiemuroita, tekniikkaan liittyviä jne. Asiat eivät aina ole niin yksiselitteisiä kuin meistä saattaa tuntua. Muiden operaattoreiden tilanteesta ei ole tietoa mutta meillä on varmasti pätevät tyypit näitä asioita hoitamassa.
@arapahoe: "Muutenkin ne "johtajat" ei taida kuunnella ollenkaan mitä asiakkaat haluaa vaan päättävät itse mitä tilataan tyyliin koko ajan jotain urheilua jota kukaan ei halua tilata saati sitten katsoa."
Asiakkaiden toiveita kuunnellaan ja niitä pyritään toteuttamaan niin pitkälle kuin mahdollista. Asiakkaita vartenhan täällä hommia tehdään, ei itseä varten. Uskallan väittää että aika moni suomalainen elää ja hengittää jääkiekkoa ja sitten on taas niitä joita urheilu ei kiinnosta. Kaikille pyritään kuitenkin tarjoamaan paras mahdollinen kattaus!
Äh tämä puute iski nyt vähän näpeille. Sain ilmaiskuukauden kaapeliin ja aloin miettimään josko tuon Cmoren pitäisikin käytössä, mutta kun ei tuota täyttä palvelua saakaan käyttöön.
Juuri kun kerkesin huokailla helpotuksesta, että pääsin eroon elisasta ja heidän sopimusneuvotteluistaan yms. ja kun hommat tuntui toimivan niin johan tuli ensimmäiset "sopimusongelmat" vastaan :D
Ei siinä ongelmaa olisi vaikka pitäisi tuota TV-sovellusta käyttää jos vain saisi sen saman sisällön kuin muutkin. Tässä kohtaa ilmeisesti kannattaa tilata palvelu vielä suoraan Cmorelta, kun sitä kautta saa tarvittaessa kanavatkin näkyviin Chromecastilla.
C MORE on järkevintä tilata suoraan C Morelta, Elisa Viihteeltä tai Dna:lta. Saa enemmän vastinetta rahalleen.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.