Skip to main content

Cmoore.fi:stä sanoin cmoren irti, ja se loppuu 16.5. laitoin sinne viestiä, että jatkankin siä. Kun sieltä ei mitän vahvistusta kuulunut, niin tein Telia myyntipisteesä  Cmore tv sopimuksen. Nyt mulla on tavallaan kaksi reilun viikon ajan, kun Telian kanssa tehty alkaa heti. On hankalaa, kun Telian pisteissä ei ole yhteyttä Cmoore asiakaspalveluun. Onko mahdollista, että on kaksi samaa sovellusta käytössä, vaikka nyt vain viikon ajan.

edit Merja_J: otsikkoa muokattu kuvaavammaksi

 




@seppojupi@  kirjoitti:


Cmoore.fi:stä sanoin cmoren irti, ja se loppuu 16.5. laitoin sinne viestiä, että jatkankin siä. Kun sieltä ei mitän vahvistusta kuulunut, niin tein Telia myyntipisteesä  Cmore tv sopimuksen. Nyt mulla on tavallaan kaksi reilun viikon ajan, kun Telian kanssa tehty alkaa heti. On hankalaa, kun Telian pisteissä ei ole yhteyttä Cmoore asiakaspalveluun. Onko mahdollista, että on kaksi samaa sovellusta käytössä, vaikka nyt vain viikon ajan.

edit Merja_J: otsikkoa muokattu kuvaavammaksi






Ymmärsinkö oikein, että sinulla on ollut C Moren suoratoistopalvelu ja sen olet nyt vaihtanut C More TV -palveluun? Kun olet ottanut käyttöön C More -tuotteen, sinulla on C More -käyttäjätunnus, jota tarvitset, kun haluat katsella C Moren sisältöjä. C More -tunnuksella kirjaudutaan C More -sovellukseen ja cmore.fi-verkkosivuille. Jos käytössäsi on Telia TV sovellus, sinulla on sen käyttöön Telia TV tunnus, joka on valitsemasi käyttäjänimi tai sähköpostiosoitteesi. 


Asia on nyt ok eli vaihdoin sen Telia tv:hen ja Telian laskutukseen. Asia hoitui Telian myyntipisteessä.

 


Asia on nyt ok. Vaihdoin sen Telian pisteessä , myös Telian laskuun.


irtisanon C mor .En käytä kanavan .



 



Edit SannaMKoo: Poistettu nimitieto lopusta



@  kirjoitti:


irtisanon C mor .En käytä kanavan .






Heippa  ja lämpimästi tervetuloa tänne Yhteisöön keskustelemaan 😁>



 



Kaikki keskustelu täällä tapahtuu julkisesti ja ilman asiakastietoja. Tästä syystä emme esimerkiksi irtisanomista voi tätä kautta hoitaa lainkaan. Jos sinulla on C More meidän kauttamme tilattu, niin voit kirjautua täältä asiakassivuillesi, klikata Liittymäni ja palveluni -> Telia TV -> Kanavapaketit -> Käytössäsi nyt. Pystyt sieltä sen katkaisemaan. Ja toki asiakassivuille kirjautumisen jälkeen tavoitat meidät chat-asiakaspalvelun kautta (avoinna ympäri vuorokauden) ja voimme siellä myös opastaa oikeaan paikkaan jos näillä ohjeilla ei löydy. 😁>


Vastaa