Hoitakaa multa kaikki cmoret ja ja teliatvt pois käytöstä ku on taas tehty vaikeaksi tilauksen irtisanominen..
Hei @Emboue ja tervetuloa Telian yhteisöön!
KUINKA IRTISANON KANAVAPAKETIN?
Määräaikaiset kanavapakettisopimukset voidaan irtisanoa päättyväksi määräajan loppuun. Toistaiseksi voimassa olevissa sopimuksissa on kahden viikon irtisanomisaika.
Telia TV -palvelun ja kaapeli-tv:n kaapelikortin kanavapaketit voidaan irtisanoa asiakaspalvelussa numerossa 020 690 400.
Telia TV -netti- ja mobiilipalvelun kanavapaketit voit irtisanoa itse kirjautumalla Telian Omille Sivuille tai soittamalla asiakaspalveluun numeroon 020 690 400.
Täällä yhteisössä ei voida hoitaa asiakkaan tunnistamista vaativia tehtäviä. Jos ei voi soittaa asiakaspalveluun, niin luulisin että asian voi hoitaa myös tätä kautta jolloin Telialta otetaan yhteyttä : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.