Skip to main content

Minulla on eilisestä asti Cmore Max-kanavalla ääni ollut noin 5 minuuttia itse kuvaa jäljessä. Onko muilla samaa ongelmaa? Olin Chätissä yhteydessä kahteen otteeseen mutta ainoa apu oli että ota yhteys Cmoreen suoraan ja kokeile tehdasasetusten palautus. Olin sitten Cmoreen yhteysessä,ja sieltä sanottiin että muutamat Telia asiakkaat on olleet asiasta yhteydessä ja vika lienee Telialla. Telian vikapalveluun en enää jaksanut olla yhteydessä...meni hermot näitten Telian Chat-henkilöiden kanssa.

Testasimme eri alustat ja ongelmaa on havaittu ainakin Telia TV -digiboksi - ja Telia TV sovelluksella. Häiriön tarkempi tutkinta ja korjaus on nyt aloitettu. Kiitos kun nostit aiheen esille täällä, selvästi chat -asiakaspalvelussa on toimittu väärin kun asiaa ei ole otettu selvitykseen. Muistatko mihin aikaan olit eilen yhteydessä chatissa? Voisimme näin kohdistaa palautetta aiheen käsittelystä eteenpäin.


Olin yhteydessä ensin eilen noin kello 21, silloin en ollut kirjautuneena.Lisäksi tänään olin kirjautuneena sinne uudelleen yhteydessä noin kello 10...silloin asiakaspalvelija lopetti keskustelen oma-aloitteisesti. Tuli vain yhtäkkiä ilmoitus että hän poistui keskustelusta...ei näköjään jaksanut mun kyselyä vaan halus että otan yhteyttä vikapalveluun soittamalla.


Olin yhteydessä ensin eilen noin kello 21, silloin en ollut kirjautuneena.Lisäksi tänään olin kirjautuneena sinne uudelleen yhteydessä noin kello 10...silloin asiakaspalvelija lopetti keskustelen oma-aloitteisesti. Tuli vain yhtäkkiä ilmoitus että hän poistui keskustelusta...ei näköjään jaksanut mun kyselyä vaan halus että otan yhteyttä vikapalveluun soittamalla.

Kiitos lisätiedoista. Chatissa kun juttelee kirjautumatta, on asiakaspalvelulla erittäin rajalliset keinot auttaa tilanteessa, kun ei ole asiakastietoja. Esim käytettävää palvelua ei voida varmuudella tietää, millä laitteella katsoo, onko tunnukset voimassa jne. Tietysti tässä ohjaus C More:n asiakaspalveluun oli väärin, koska kyse C More -kanavasta meidän palvelussa, ei C More -sovelluksesta tai niiden tunnuksesta.

Yht’äkkinen poistuminen chatista ei tietysti kuulosta oikealta, veikkaisin tässä kyseessä olevan yhteysongelmat joko chat-palvelussa tai asiakaspalvelijan yhteyksissä, vaikea sanoa näin ulkopuolelta. Näissä tilanteissa on suositeltavaa avata chat-keskustelu uudelleen. Koska olit kirjautunut tänään chatatessa, voit halutessasi ottaaa uudelleen yhteyttä ja kertoa tapahtuneesta, näin syy chat-katkeamiselle voi löytyä historiatiedoistasi.

Nämä on kuitenkin vain kertomuksiani siitä, miten kaikki tulisi toimia. Selvästi kokemasi asiakaspalvelu ei ole näin ollut ja tästä välitän palautetta eteenpäin.

PS. Alkuperäinen C More MAX -kanavan ääniongelma vaikuttaisi olevan nyt korjattu!


Vastaa