Skip to main content

Cmore total ja virhekoodi 1414

  • September 17, 2017
  • 6 kommenttia
  • 16 katselukertaa

Osku
Faxaaja

Minulla oli Cmore, päivitin sen Totaliksi. Nyt sitten en pysty katsomaan sarjoja Cmorelta, antaa virhekoodin 1414. Miten ton saa kuntoon?. Laite buutattu.

 

Edit RaMaria: Muokattu otsikkoa

6 kommenttia

kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • September 18, 2017

Hei Osku!

Mikäs laite sinulla on kyseessä, jolla katsot Telia TV:tä? Onhan siinä viimeiset päivitykset? Olethan myös kokeillut kirjautua uudelleen Telia TV:hen?


  • Savumerkittäjä
  • October 22, 2017

Sama ongelma täälläkin. Ensin sai korjailla myyjän kytkemät väärät kanavapaketit oikeiksi ja sitten kokonaiset kaksi päivää tuo cmore-kanavapaketti toimi kunnes ensimmäinen virhekoodi tuli. Muuten Telia TV toimii, tallennukset toimii, kirjastot ei. Buutattu on boxi ja reititin ilman vaikutusta. Boxissa uusin softa päivitettynä.


Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • October 22, 2017

@Uuris kirjoitti:

Sama ongelma täälläkin. Ensin sai korjailla myyjän kytkemät väärät kanavapaketit oikeiksi ja sitten kokonaiset kaksi päivää tuo cmore-kanavapaketti toimi kunnes ensimmäinen virhekoodi tuli. Muuten Telia TV toimii, tallennukset toimii, kirjastot ei. Buutattu on boxi ja reititin ilman vaikutusta. Boxissa uusin softa päivitettynä.


Moikka @Uuris :)

 

Kyseinen vikatilanne voi liittyä tämän päiväiseen häiriötiedotteeseen:

https://www.telia.fi/asiakastuki/hairiotiedote?id=sabre_1508698227487

 

 Aika nopsasti nuo korjaantuvat.


  • Savumerkittäjä
  • October 22, 2017

@Sekunti kirjoitti:

@Uuris kirjoitti:

Sama ongelma täälläkin. Ensin sai korjailla myyjän kytkemät väärät kanavapaketit oikeiksi ja sitten kokonaiset kaksi päivää tuo cmore-kanavapaketti toimi kunnes ensimmäinen virhekoodi tuli. Muuten Telia TV toimii, tallennukset toimii, kirjastot ei. Buutattu on boxi ja reititin ilman vaikutusta. Boxissa uusin softa päivitettynä.


Moikka @Uuris :)

 

Kyseinen vikatilanne voi liittyä tämän päiväiseen häiriötiedotteeseen:

https://www.telia.fi/asiakastuki/hairiotiedote?id=sabre_1508698227487

 

 Aika nopsasti nuo korjaantuvat.



Ja todennäköisesti liityikin. Eipä vain osunut tuo häiriöilmoitus silloin kohdalle. Monesti nuo häiriöilmot saisi tulla hieman nopeammin, edes silloin kun vika on akuutti. Jälkeenpäin niistä harvoin on mitään hyötyä. Ja kyllä sillä hetkellä ottaa päähän, kun olis just aikaa katsoa joku ohjelma tai jakso ja laite huutaa vain millon mitäkin virhekoodia ja ohjeena on kokeilla hetken päästä uudelleen tai buutata sitä ja resetoida tätä...


Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • October 23, 2017

@Uuris kirjoitti:

@Sekunti kirjoitti:

@Uuris kirjoitti:

Sama ongelma täälläkin. Ensin sai korjailla myyjän kytkemät väärät kanavapaketit oikeiksi ja sitten kokonaiset kaksi päivää tuo cmore-kanavapaketti toimi kunnes ensimmäinen virhekoodi tuli. Muuten Telia TV toimii, tallennukset toimii, kirjastot ei. Buutattu on boxi ja reititin ilman vaikutusta. Boxissa uusin softa päivitettynä.


Moikka @Uuris :)

 

Kyseinen vikatilanne voi liittyä tämän päiväiseen häiriötiedotteeseen:

https://www.telia.fi/asiakastuki/hairiotiedote?id=sabre_1508698227487

 

 Aika nopsasti nuo korjaantuvat.



Ja todennäköisesti liityikin. Eipä vain osunut tuo häiriöilmoitus silloin kohdalle. Monesti nuo häiriöilmot saisi tulla hieman nopeammin, edes silloin kun vika on akuutti. Jälkeenpäin niistä harvoin on mitään hyötyä. Ja kyllä sillä hetkellä ottaa päähän, kun olis just aikaa katsoa joku ohjelma tai jakso ja laite huutaa vain millon mitäkin virhekoodia ja ohjeena on kokeilla hetken päästä uudelleen tai buutata sitä ja resetoida tätä...


Niinpä, mutta ainakin se on korjattu eilen klo 23.38.Toimiiko nyt @Uuris?


  • Savumerkittäjä
  • October 23, 2017

@Sekunti kyllä se lähti puolilta öin rokkaamaan