Ongelmaa boxissa:
Digiboksin toiminta lakkasi kun talouteen hankittiin uusi hybridireititin. Toimi jonkin aikaa (muutamia päiviä normaalisti ) kunnes vikailmoitukset 713 /tai 723 en muista tarkkaan. Uudessa hybridireitittimessä oli tässä kohtaa vielä kiinteä laajakaistaominaisuus kytkemättä, jolloin asiakastuki maanantaina arvioi että päivityksetä reitittimessä eivät ole asentuneet 4 G:n kautta ja koska digiboksi vaatii kiinteää yhteyttä asia ratkeaisi tällöin kun kiinteä yhteys asentuu. Koska tähän oli vielä pari päivää niin päätettiin kokeilla digiboksin resetointia. Tämän jälkeen ei boksi ole enää käynnistynyt (siten että tulisi normaali "tervetuloa Telia TV-palveluun näkymä) vaan ruudulle tulee Arris logo valkoiselle pohjalla ja välillä tämä katoaa ja mustaplanssi. Nyt kiinteä laajakaista näemmä kytketty ja digiboksi ei herää henkiin. Soittoa jälleen asiakaspalveluun. Vastaus Digiboksi mennyt rikki, juuri sopivasti uuden reitittimen saavuttua ja kiinteän laajakaistan asennettua. Kuulemma vanha boksi ja resetointi saattanut vahingoittaa boksia. *******ttaa kuin pientä oravaa, sinne meni liki 500G tallenteet ja asiakaspalvelu tarjoaa 20€ hyvitystä ja uutta digiboksia.
Onko jollain vastaavaa kokemusta? onko jotain tehtävissä? Auttaako mahdollisesti kovalevyn irrottaminen ja kytkeminen vanhan TOIMIVAN Arris digiboksiin, tässä kohtaa mallia Arris 1853, ja siten saisi edes halutessa katsottua vanhaa materiaalia?
Vai onko reititin buutattava ennen käyttöön ottoa? Vai mikä ratkaisuksi?