Skip to main content

Digiboksi Arris 5305 antaa kokoajan virhekoodia 726 ja lopettaa toiminnan. Palautuu vain käyttämällä virrat pois pidemmmäksi aikaa, tätä on jatkunut nyt jo pari viikkoa. Missä vika? Netti ei näyttäisi pätkivän (4G, modeemina Huawei B535).

Digiboksi Arris 5305 antaa kokoajan virhekoodia 726 ja lopettaa toiminnan. Palautuu vain käyttämällä virrat pois pidemmmäksi aikaa, tätä on jatkunut nyt jo pari viikkoa. Missä vika? Netti ei näyttäisi pätkivän (4G, modeemina Huawei B535).

Hmm. Pitkään kuulostaa ongelma vaivanneen ohjelmien katselua. En ole tietoinen, että kyseessä olisi yleinen ongelman palvelussa tai kyseisen mallisella boksilla. 

Ilmoittaako boksi kyseistä virhekoodia tietyssä tilanteessa esimerkiksi katsellessa tallennetta vai tuleeko virheilmoitus satunnaisesti eteen?

Korjaantuuko ongelma käynnistämällä boksi kaukosäätimen virtapainikkeella vai vaatiiko ongelma boksin virtajohdon irroitusta? 


Digiboksi Arris 5305 antaa kokoajan virhekoodia 726 ja lopettaa toiminnan. Palautuu vain käyttämällä virrat pois pidemmmäksi aikaa, tätä on jatkunut nyt jo pari viikkoa. Missä vika? Netti ei näyttäisi pätkivän (4G, modeemina Huawei B535).

1. Menu

2. Asetukset

3. Järjestelmät & verkot

4. Uudelleenkäynnistys

Tai sitten restarttaa reititin sen asetuksista.


Tekee tuota satunnaisesti kanavaa vaihtaessa, joka päivä. Korjaantuu kun käyttää laitteen pois päältä tai virrat poissa. Ei ole auttanut tehdasasetusten palautus eikä modeemin buuttaus, pidetty myös yön yli virtajohdo kaikista laitteista irti. Ärsyttävä bugi!


Tekee tuota satunnaisesti kanavaa vaihtaessa, joka päivä. Korjaantuu kun käyttää laitteen pois päältä tai virrat poissa. Ei ole auttanut tehdasasetusten palautus eikä modeemin buuttaus, pidetty myös yön yli virtajohdo kaikista laitteista irti. Ärsyttävä bugi!

Jotakuinkin viikko sitten tästä on meillä otettu häiriöilmoitus tällaisesta tutkittavaksi ja se on meillä tiedossa sekä korjauksessa. Kiusallinen vika, kieltämättä. Toivomme, että kohta se olisi jo kunnossa. 


Tekee tuota satunnaisesti kanavaa vaihtaessa, joka päivä. Korjaantuu kun käyttää laitteen pois päältä tai virrat poissa. Ei ole auttanut tehdasasetusten palautus eikä modeemin buuttaus, pidetty myös yön yli virtajohdo kaikista laitteista irti. Ärsyttävä bugi!

Kirjoitin uudelleenkäynnistys, enkä tehdasasetuksien palautus.


Jotakuinkin viikko sitten tästä on meillä otettu häiriöilmoitus tällaisesta tutkittavaksi ja se on meillä tiedossa sekä korjauksessa. Kiusallinen vika, kieltämättä. Toivomme, että kohta se olisi jo kunnossa. 

Milloinkahan tähän olisi tulossa korjausta? Sama virheilmoitus vaan jatkuu ja tänään hävisi jo Nelosen kanavatkin koko boksista. Vaatii myös aina käynnistyessä kirjautumaan uudestaan sisään. Onkohan tuo itse boksi tulossa tiensä päähän? Mistä voi hakea hyvitystä kuukausimaksuun kun laite ei toimi? 

 

--

Muokkaus SonjaMelina: lyhennetty lainausta


Milloinkahan tähän olisi tulossa korjausta? Sama virheilmoitus vaan jatkuu ja tänään hävisi jo Nelosen kanavatkin koko boksista. Vaatii myös aina käynnistyessä kirjautumaan uudestaan sisään. Onkohan tuo itse boksi tulossa tiensä päähän? Mistä voi hakea hyvitystä kuukausimaksuun kun laite ei toimi? 

Tällä hetkellä korjausaikataulusta ei ikävä kyllä ole antaa tarkempia tietoja. Mahdollisten hyvitysten osalta kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme joko puhelimitse tai Minun Telian chatin kautta.


Telian myymälästä sai tilattua uuden mallin digiboksin veloituksetta tuon valikoimasta poistuneen Arrisin tilalle. Kumma ettei tätä mahdollisuutta edes tarjottu asiakaspalvelusta, vaikka kampanja on kuulemma Telialla yleisesti tiedossa.

Eli jos muilla samaa ongelmaa Arrisin kanssa, niin käykää ihmeessä tilaamassa uudempi boksi kotiin!

Telialla kun ei ole antaa mitään aikataulua tuolle korjaukselle (jos on mitään korjausta ylipäätään edes tulossa).


Telian myymälästä sai tilattua uuden mallin digiboksin veloituksetta tuon valikoimasta poistuneen Arrisin tilalle. Kumma ettei tätä mahdollisuutta edes tarjottu asiakaspalvelusta, vaikka kampanja on kuulemma Telialla yleisesti tiedossa.

Eli jos muilla samaa ongelmaa Arrisin kanssa, niin käykää ihmeessä tilaamassa uudempi boksi kotiin!

Telialla kun ei ole antaa mitään aikataulua tuolle korjaukselle (jos on mitään korjausta ylipäätään edes tulossa).

Hieno juttu että homma hoitui myymälässä. Tuo uusi boksi lienee Android TV -käyttöjärjestelmään pohjautuva malli, joka on hieman erilainen kuin Arris. Kyseistä boksista löytyy esittely täältä, jos haluat käydä lukaisemassa. 


Digiboksi Arris 5305 antaa kokoajan virhekoodia 726 ja lopettaa toiminnan. Palautuu vain käyttämällä virrat pois pidemmmäksi aikaa, tätä on jatkunut nyt jo pari viikkoa. Missä vika? Netti ei näyttäisi pätkivän (4G, modeemina Huawei B535).

Tätä on jatkunut kuukausia… Nyt se vaan on aivan päivittäistä kanavia vaihtaessa. Todella turhauttavaa! :(

Näytti olevan ilmoitus, että ongelmaa tutkitaan juuri. 


Tätä on jatkunut kuukausia… Nyt se vaan on aivan päivittäistä kanavia vaihtaessa. Todella turhauttavaa! :(

Näytti olevan ilmoitus, että ongelmaa tutkitaan juuri. 

 

Meillähän on myös Android-käyttöjärjestelmään perustuva digiboksi, mietin että olisitko halunnut päivittää siihen jos tuntuu että ongelmat vanhemman boksin kanssa turhauttavat. Tuolla uudemmalla boksilla on käytössä Googlep Playn sovelluskauppa, joten sieltä voi ladata myös suoratoistopalveluita boksin kautta katsottavaksi. Jos haluat päivittää digiboksin niin se onnistuu Asiakaspalvelun kautta.

Ja mitä tulee “virhe 726” -häiriötilanteeseen niin siihen ei toistaiseksi ole tarkempaa korjausaikataulua antaa. Selvitys- ja korjaustyöt ovat kuitenkin käynnissä parhaillaan.