Skip to main content

Tänään tuli Telia tv:n digiboksiin uusi päivitys, mitä se sisälsi? Itse en huomannut mitään eroa vanhaan. Olisin toivonut tässä päivityksessä digiboksille Yle Areena ja Netflix- sovelluksia... onko tulossa jossain vaiheessa? Myös Tallennukset- valikkoon toivoisin "Jatka katsomista"- listaa... olisiko mahdollista toteuttaa?


@jarkko35@  kirjoitti:


Tänään tuli Telia tv:n digiboksiin uusi päivitys, mitä se sisälsi? Itse en huomannut mitään eroa vanhaan. Olisin toivonut tässä päivityksessä digiboksille Yle Areena ja Netflix- sovelluksia... onko tulossa jossain vaiheessa? Myös Tallennukset- valikkoon toivoisin "Jatka katsomista"- listaa... olisiko mahdollista toteuttaa?






Kurkkaahan tämä juuri avattu ketju, josta löytyvät tiedot uusimmasta päivityksestä. Lisäksi avasimme myös toisen uuden ketjun, joka koskee TV-palveluiden kehittämistä. Kannattaa tutustua myös siihen 🙂>


Uutta on ainakin boxin jäätyminen, kanavan vaihto kestää välillä 10 sekunttia, tulee vaan musta ruutu, sitten yhtäkkiä kuva ilmestyy, kaistasta ei ole ainakaan kiinni n. 40megaa tulee tasaisesti. Kun boxin boottaa niin taas pelaa oaremmin vähän aikaa



@Juuso1980@  kirjoitti:

Uutta on ainakin boxin jäätyminen, kanavan vaihto kestää välillä 10 sekunttia, tulee vaan musta ruutu, sitten yhtäkkiä kuva ilmestyy, kaistasta ei ole ainakaan kiinni n. 40megaa tulee tasaisesti. Kun boxin boottaa niin taas pelaa oaremmin vähän aikaa


Sama vika täällä kanavan vaihto kestää sen 10s osa kanavista jopa minuutin.

 


Sama täällä, tuo kanavan vaihto kestää sen aikaa että ehtii käydä jääkaapilla. Lisäksi myös kuva saattaa pysähtyä kokonaan ja siitä pääsee jatkamaan vain virtajohtoa tuulettamalla.


Tervetuloa @jakoti  Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

@Eeros @Juuso1980 Tiedossamme ei ole tälläistä häiriötä laajalti, mutta Äänekosken lähellä oli havaittu tämän tapaista ongelmaa. Tämä Ääneskoskea koskeva häiriö on kuitattu korjatuksi.

Tästä tarvitaan selvästi lisää tietoja, joten ottaisitteko yhteyttä meidän asiakaspalveluun niin selvitetään.



@HenriLie@  kirjoitti:

Tervetuloa @jakoti  Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

@Eeros @Juuso1980 Tiedossamme ei ole tälläistä häiriötä laajalti, mutta Äänekosken lähellä oli havaittu tämän tapaista ongelmaa. Tämä Ääneskoskea koskeva häiriö on kuitattu korjatuksi.

Tästä tarvitaan selvästi lisää tietoja, joten ottaisitteko yhteyttä meidän asiakaspalveluun niin selvitetään.


Olen tehnyt asiasta vikailmoituksen eilen 



@Juuso1980@  kirjoitti:



@HenriLie@  kirjoitti:


Tervetuloa @jakoti  Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

@Eeros @Juuso1980 Tiedossamme ei ole tälläistä häiriötä laajalti, mutta Äänekosken lähellä oli havaittu tämän tapaista ongelmaa. Tämä Ääneskoskea koskeva häiriö on kuitattu korjatuksi.

Tästä tarvitaan selvästi lisää tietoja, joten ottaisitteko yhteyttä meidän asiakaspalveluun niin selvitetään.






Olen tehnyt asiasta vikailmoituksen eilen 






Hieno juttu, kiitos ilmoituksestasi. Ilmoitus käsitellään ilmoitusjärjestyksessä, mutta kyllä se sieltä tutkintaan tulee.


Tuossa on videon pätkä eliseltä tuosta kanavan vaihdosta.

https://1drv.ms/v/s!Au_wga96ZeCsg7RrrPxjGyT3p08pAw


Tuossa on kuvaa tältä illalta missä näkyy tuo kuvan pysähtely.

https://1drv.ms/v/s!Au_wga96ZeCsg7RzMyVud_x9QmE1TA

Netin nopedesta ei ainakaan ole kiinni ja digiboxi on johdolla reitittimessä.

 

Telia-Tv on tällä hetkellä täysin käyttökelvoton ja kyllä, laitteet on buutattu ja resetoitu moneen kertaan.



@Eeros@  kirjoitti:

Tuossa on kuvaa tältä illalta missä näkyy tuo kuvan pysähtely.

https://1drv.ms/v/s!Au_wga96ZeCsg7RzMyVud_x9QmE1TA

Netin nopedesta ei ainakaan ole kiinni ja digiboxi on johdolla reitittimessä.

 

Telia-Tv on tällä hetkellä täysin käyttökelvoton ja kyllä, laitteet on buutattu ja resetoitu moneen kertaan.


Sama juttu mullakin. Kaistaa riittää mutta boxi jumittelee. Kohta vaihtuu laitteet. Hermo menee. Tiistain päivityksessä selvästi jotain häikkää

 



@Juuso1980@  kirjoitti:



@Eeros@  kirjoitti:


Tuossa on kuvaa tältä illalta missä näkyy tuo kuvan pysähtely.



https://1drv.ms/v/s!Au_wga96ZeCsg7RzMyVud_x9QmE1TA



Netin nopedesta ei ainakaan ole kiinni ja digiboxi on johdolla reitittimessä.



 



Telia-Tv on tällä hetkellä täysin käyttökelvoton ja kyllä, laitteet on buutattu ja resetoitu moneen kertaan.






Sama juttu mullakin. Kaistaa riittää mutta boxi jumittelee. Kohta vaihtuu laitteet. Hermo menee. Tiistain päivityksessä selvästi jotain häikkää



 






Tarkoitatko jumituksella tätä samaa ongelmaa, että kanavien vaihto on hidasta? Vai esiintyykö boksilla muutakin ongelmaa? Selvitämme kanavanvaihdon häiriön syytä ja korjaamme sen mahdollisimman pian sen ilmoittamasi häiriöilmoituksen perusteella.

Tätä häiriötä ei ole havaittu laajemmin, eli kyse on joko paikallisista häiriöistä tai jostain muusta, mutta häiriöilmoituksen perusteella ne korjataan. Jos jollakulla muulla on vielä tätä häiriötä, niin pyytäisin ottamaan yhteyttä meihin häiriön korjaamiseksi.



@HenriLie@  kirjoitti:

@Juuso1980@  kirjoitti:

@Eeros@  kirjoitti:

Tuossa on kuvaa tältä illalta missä näkyy tuo kuvan pysähtely.

https://1drv.ms/v/s!Au_wga96ZeCsg7RzMyVud_x9QmE1TA

Netin nopedesta ei ainakaan ole kiinni ja digiboxi on johdolla reitittimessä.

 

Telia-Tv on tällä hetkellä täysin käyttökelvoton ja kyllä, laitteet on buutattu ja resetoitu moneen kertaan.


Sama juttu mullakin. Kaistaa riittää mutta boxi jumittelee. Kohta vaihtuu laitteet. Hermo menee. Tiistain päivityksessä selvästi jotain häikkää

 


Tarkoitatko jumituksella tätä samaa ongelmaa, että kanavien vaihto on hidasta? Vai esiintyykö boksilla muutakin ongelmaa? Selvitämme kanavanvaihdon häiriön syytä ja korjaamme sen mahdollisimman pian sen ilmoittamasi häiriöilmoituksen perusteella.

Tätä häiriötä ei ole havaittu laajemmin, eli kyse on joko paikallisista häiriöistä tai jostain muusta, mutta häiriöilmoituksen perusteella ne korjataan. Jos jollakulla muulla on vielä tätä häiriötä, niin pyytäisin ottamaan yhteyttä meihin häiriön korjaamiseksi.


Jos käyt katsomassa tuon videon eiliseltä niin varmaat näet itsekkin että ei tuo television kuva ole kovin sujuvaa.

https://1drv.ms/v/s!Au_wga96ZeCsg7RzqZYw2hOSl-FC5w

Tuo vika on ajoittain, mutta joka ilta se tulee jossain kohtaa.



@Eeros@  kirjoitti:



@HenriLie@  kirjoitti:



@Juuso1980@  kirjoitti:



@Eeros@  kirjoitti:


Tuossa on kuvaa tältä illalta missä näkyy tuo kuvan pysähtely.



https://1drv.ms/v/s!Au_wga96ZeCsg7RzMyVud_x9QmE1TA



Netin nopedesta ei ainakaan ole kiinni ja digiboxi on johdolla reitittimessä.



 



Telia-Tv on tällä hetkellä täysin käyttökelvoton ja kyllä, laitteet on buutattu ja resetoitu moneen kertaan.






Sama juttu mullakin. Kaistaa riittää mutta boxi jumittelee. Kohta vaihtuu laitteet. Hermo menee. Tiistain päivityksessä selvästi jotain häikkää



 






Tarkoitatko jumituksella tätä samaa ongelmaa, että kanavien vaihto on hidasta? Vai esiintyykö boksilla muutakin ongelmaa? Selvitämme kanavanvaihdon häiriön syytä ja korjaamme sen mahdollisimman pian sen ilmoittamasi häiriöilmoituksen perusteella.

Tätä häiriötä ei ole havaittu laajemmin, eli kyse on joko paikallisista häiriöistä tai jostain muusta, mutta häiriöilmoituksen perusteella ne korjataan. Jos jollakulla muulla on vielä tätä häiriötä, niin pyytäisin ottamaan yhteyttä meihin häiriön korjaamiseksi.






Jos käyt katsomassa tuon videon eiliseltä niin varmaat näet itsekkin että ei tuo television kuva ole kovin sujuvaa.



https://1drv.ms/v/s!Au_wga96ZeCsg7RzqZYw2hOSl-FC5w



Tuo vika on ajoittain, mutta joka ilta se tulee jossain kohtaa.






Kiitos näistä tiedoista. Kannattaa kertoa noista huomioista myös vikailmoituksessa niin pääsemme tarkemmin selvittämään mistä kaikki johtuu. 



@HenriLie@  kirjoitti:

@Juuso1980@  kirjoitti:

@Eeros@  kirjoitti:

Tuossa on kuvaa tältä illalta missä näkyy tuo kuvan pysähtely.

https://1drv.ms/v/s!Au_wga96ZeCsg7RzMyVud_x9QmE1TA

Netin nopedesta ei ainakaan ole kiinni ja digiboxi on johdolla reitittimessä.

 

Telia-Tv on tällä hetkellä täysin käyttökelvoton ja kyllä, laitteet on buutattu ja resetoitu moneen kertaan.


Sama juttu mullakin. Kaistaa riittää mutta boxi jumittelee. Kohta vaihtuu laitteet. Hermo menee. Tiistain päivityksessä selvästi jotain häikkää

 


Tarkoitatko jumituksella tätä samaa ongelmaa, että kanavien vaihto on hidasta? Vai esiintyykö boksilla muutakin ongelmaa? Selvitämme kanavanvaihdon häiriön syytä ja korjaamme sen mahdollisimman pian sen ilmoittamasi häiriöilmoituksen perusteella.

Tätä häiriötä ei ole havaittu laajemmin, eli kyse on joko paikallisista häiriöistä tai jostain muusta, mutta häiriöilmoituksen perusteella ne korjataan. Jos jollakulla muulla on vielä tätä häiriötä, niin pyytäisin ottamaan yhteyttä meihin häiriön korjaamiseksi.


Ihan samaa vikaa täälläkin, joten kyseessä ei todellakaan ole mikään paikallinen häiriö.



@Jarrau@  kirjoitti:
Ihan samaa vikaa täälläkin, joten kyseessä ei todellakaan ole mikään paikallinen häiriö.


Kyseinen ongelma on meillä tutkinnassa ja korjauksessa.



Asiasta ei tarvitse tehdä häiriöilmoitusta, mutta mikäli haluat kuittauksen kun tämä on korjattu, niin silloin häiriöilmoitus kannattaa tehdä.


Vastaa