Skip to main content

Digiboksin tallennus loppuu kesken

  • October 2, 2022
  • 6 kommenttia
  • 53 katselukertaa

Onko tuttua? Boksi tallentaa alusta 2 - 50 minuuttia sitten loppuu kesken kaiken? 

 

------------

Muokattu katjane: muokattu otsikkoa

6 kommenttia

HeikkiSul
Ex-telialainen
Forum|alt.badge.img+3
  • Ex-telialainen
  • October 3, 2022

Moi @isotapani56 ja tervetuloa Yhteisöön! 

 

Tapahtuuko näin ihan joka tallennuksen kohdalla vai oletko havainnut että esimerkiksi jokin tietty kanava oireilisi näin? 


  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • October 3, 2022

Moi, minusta eniten cmore urheilulähetykset ja tv1 ja tv 2 ilta tai yöaikatallenteissa


HeikkiSul
Ex-telialainen
Forum|alt.badge.img+3
  • Ex-telialainen
  • October 3, 2022

@isotapani56  kirjoitti:

Moi, minusta eniten cmore urheilulähetykset ja tv1 ja tv 2 ilta tai yöaikatallenteissa


Tuo kuulostaisi hieman siltä, että kyseisten tallenteiden ohjelmatiedoissa olisi virheellistä tai vajavaista tietoa ja sen takia tallenne pistää pillit pussiin etuajassa. Onko sinulla käytössä kovalevytallennus vai ihan verkkotallennus? 


  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • October 3, 2022

Ohjelmatiedot kyllä pitäneet paikkaansa. Eilen aamulla nhl peliä nauhoitti 53 minuuttia ja sit oli päättynyt. Tuosta en tiedä onko kovalevy vai verkko. Luulisin että kovalevy?

 


HeikkiSul
Ex-telialainen
Forum|alt.badge.img+3
  • Ex-telialainen
  • October 3, 2022

@isotapani56  kirjoitti:

Ohjelmatiedot kyllä pitäneet paikkaansa. Eilen aamulla nhl peliä nauhoitti 53 minuuttia ja sit oli päättynyt. Tuosta en tiedä onko kovalevy vai verkko. Luulisin että kovalevy?

 


Onko sinulla käytössä Arris-merkkinen digiboksi (pyöreä, hieman jääkiekonmallinen)? Näissä on havaittu sellaista ongelmaa, että jos digiboksin sammuttaa tai uudelleenkäynnistää, voi mm. kovalevytallennusasetukset palautua oletuksille, eli ylijäämäaika ja ennakkotallennus saattavat palata oletuksille. Tallennuspalvelu itsessään näyttäisi tallentavan normaalisti. Tuota voidaan kyllä tutkia tarkemmin, jos olet asiakaspalveluumme yhteydessä!


  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • October 3, 2022

Hei ja kiitos. Täytyy ottaa yhteyttä asiakaspalveluun kun olen tvn ääressä. Kiitos vielä