Skip to main content

Havaitsin eilispäivänä, ettei digiboksin YouTube-sovellus toiminut; ruudulla näkyy vain sovelluksen logo - eteenpäin ei pääse, pois vain kaukosäätimen Menu-näppäimellä. Hetkeä aikaisemmin boksille oli saapunut ohjelmistopäivitys - en tiedä, onko tällä osuutta asiaan. Joka tapauksessa toivoisin pikaista korjausta.


@ericrose  kirjoitti:


Havaitsin eilispäivänä, ettei digiboksin YouTube-sovellus toiminut; ruudulla näkyy vain sovelluksen logo - eteenpäin ei pääse, pois vain kaukosäätimen Menu-näppäimellä. Hetkeä aikaisemmin boksille oli saapunut ohjelmistopäivitys - en tiedä, onko tällä osuutta asiaan. Joka tapauksessa toivoisin pikaista korjausta.






Sovelluksien toimintaan on useasti auttanut boksin virroitta käyttäminen. Testaisitko siis irroittaa digiboksin virtajohdon 30 sekunnin ajaksi ja sitten takaisin. Toimiiko Youtube sen jälkeen? Kertoisitko myös minkä merkkinen ja mallinen digiboksi sinulla on käytössä? Laitteen takana/pohjassa olevassa tarrassa on nämä tiedot ilmoitettu.


Kiitoksia vastauksesta! täytyy silti todeta, ettei virran katkaisu auttanut asiaa. Digiboksi Arris VIP 4302.



@ericrose  kirjoitti:


Kiitoksia vastauksesta! täytyy silti todeta, ettei virran katkaisu auttanut asiaa. Digiboksi Arris VIP 4302.






Selvä. Testasin juuri samaisella mallilla niin Youtube näytti toimivan suoriltaan. Suosittelen seuraavaksi palauttaamaan digiboksille tehdasasetukset, eli poistamaan nykyisen ohjelmiston. Ohjeet tähän palautukseen löydät asiakastuestamme.


Kitoksia ohjeista! Epätietoisuuttani joudun kysymään, digiboksin käyttäjätunnuksesta ja salasanasta - itselläni on eri salasanat TV-sovellukseen ja nettiin -  en enää muista, miten olen digiboksiin kirjautunut - laite on ollut aina päällä kirjautuneena.


Resetoin digiboksin ohjeiden mukaan, mutta häiriö vain säilyi.


@ericrose  kirjoitti:


Resetoin digiboksin ohjeiden mukaan, mutta häiriö vain säilyi.






Resetoinnin pitäisi palauttaa Youtube toimintaan. Ottaisitko yhteyttä meihin niin pääsemme katsomaan tilannetta tarkemmin.


Mitähän kautta yhteydenotto olisi paras?



@ericrose  kirjoitti:


Mitähän kautta yhteydenotto olisi paras?






Suosittelen jättämään Minun Teliasta häiriöilmoituksen, jonka pohjalta tekninen asiakaspalvelumme pääsee tutkimaan asiaa tarkemmin. 🙂>


Itselläni aivan sama vika YouTube ei toimi. Logo vaan jumittaa ja Arris digiboksi on käytössä.

 


Katkaisin kanssa virran. Ei auttanut. Digibox  Arris VIP 4302. Otin yhteyttä Chatin kanssa. Ei ollut apua. Laittakaapa uusi päivitys joka korjaa vian.

 



@arskaari  kirjoitti:


Itselläni aivan sama vika YouTube ei toimi. Logo vaan jumittaa ja Arris digiboksi on käytössä.



 






No onpas erikoista! Mikäli nuo ketjussa ehdotetut virroitta käyttämiset (virtajohto ihan irti hetkeksi aikaa ja takaisin) tai digiboksin ohjelmiston poistaminen eivät auta, niin ole ihmeessä yhteydessä asiakaspalveluumme. Päästään sitä kautta katsomaan tilannetta tarkemmin.


Vastaa