on vaan ruutu missä lukee kanava pois soneran jakelusta.?
montakohan päivää menee että discoveryn kanavat taas näkyy
sama homma animal planetin kohdalla ja eurosport
on vaan ruutu missä lukee kanava pois soneran jakelusta.?
montakohan päivää menee että discoveryn kanavat taas näkyy
sama homma animal planetin kohdalla ja eurosport
Mihin NikoNo pyydät asiakkailta malttia? Että maksakaa vaan laskut ja toivotaan, toivotaan??
Tosiasia on se, että monen SoneraTV-ruutu on pimeänä. Tässä tuli puukkoa selkään kovasti ja jos vielä maltilla odotetaan, niin sitä puukkoa saattaa tulla lisää. Jos neuvotteluiden aikaan ei ollut mitään plan B:tä, niin nyt on vähän myöhäistä siihen kun kakka on jo housussa.
ps. Kanavien pimenemisestä tuli Sonerasta sähköposti-ilmoitus klo 14.15, kun täällä palstalla asiaa käsiteltiin jo 07.39 alkaen...siinä oli kai sitä malttia.
Nyt lähetin viestin taas Soneralle ja sanoin irti kanavapaketin.
Itsellä Mix M paketista katosi nyt sitten 3 kanavaa. Eli palvelun laatu kyllä huononi merkittävästi. Lupailette korvaavia kanavia tms., mutta valitettavasti ainakaan Mix paketin nykyisellä kanavalistalla ei sellaisia löydy. Ja pahaa pelkään, että minkäänlaista kompensaatiota hinnassa ei tule. Koska minullahan on edelleen 10 kanavaa käytössä. Mutta ei vaan enää niitä kanavia, jotka haluaisin. Väkisin pistää miettimään, onko tuo paketti enää hintansa veroinen.
Ja sellainenkin kysymys on, että jos nyt sitten kuitenkin menen vaihtamaan Discoveryn kanavien tilalle jotkin kolme muuta kanavaa, ja kävisikin niin, että nuo saisitte nuo kanavat takaisin valikoimaan alle kuukaudessa, saisinko vaihdettua ne takaisin "kesken kauden"?
@puolituttu kirjoitti:
Mihin NikoNo pyydät asiakkailta malttia? Että maksakaa vaan laskut ja toivotaan, toivotaan??
Tosiasia on se, että monen SoneraTV-ruutu on pimeänä. Tässä tuli puukkoa selkään kovasti ja jos vielä maltilla odotetaan, niin sitä puukkoa saattaa tulla lisää. Jos neuvotteluiden aikaan ei ollut mitään plan B:tä, niin nyt on vähän myöhäistä siihen kun kakka on jo housussa.
Malttia siihen, että seurataan tilanteen kehittymistä ettei tule hätiköityjä irtisanomisia kenellekään. Toivotaan, että neuvotteluissa löytyy hyvä ratkaisu ja nämä kanavat saataisiin jälleen takaisin näkyville. Olisihan se helpointa, että kanavapaketteja ei tarvitse irtisanoa ja tilata sitten taas hetken päästä uudelleen. Discoveryn osalta on jo tiedotettu, että siitä kanavapaketista ei asiakkaita veloiteta lainkaan huhtikuun ajalta. Tämä hyvitys tulee automaattisesti. Mix M on hankalampi paketti, koska sieltä voisi periaatteessa valita jotakin muuta kanavaa tilalle, mutta ymmärrän että ei tietenkään sisällöltään vastaavia välttämättä löydy.
Tiedotetaan asiasta lisää kunhan tilanne selkiytyy. Toki jos haluaa jo tehdä äkkinäisiä liikkeitä ja lopettaa kanavapaketteja niin sekin on täysin oikeutettua tässä tapauksessa.
Minäkin luulin ensin aprilliksi.... mutta ei, täydellisen ala-arvoinen suoritus Soneralta. Kysynkin eikö tälläiset neuvottelut olisi pitänyt käydä LOPPUUN ASTI hyvissä ajoin, ennen nykyisen sopimuksen päättymistä. Hämeenlinnalaisena voin sanoa ettei Soneran ostettua paikallisen kaapelioperaattorimme mikään ei ainakaan parantunut.
Palvelunne on niin tökeröä, että asunto-osakkeenomistajana aion ottaa yhtiökokouksessa esille kerrostalomme mahdollisen siirtymisen antenniverkkoon.
@Dufflad kirjoitti:
Itsellä Mix M paketista katosi nyt sitten 3 kanavaa. Eli palvelun laatu kyllä huononi merkittävästi. Lupailette korvaavia kanavia tms., mutta valitettavasti ainakaan Mix paketin nykyisellä kanavalistalla ei sellaisia löydy. Ja pahaa pelkään, että minkäänlaista kompensaatiota hinnassa ei tule. Koska minullahan on edelleen 10 kanavaa käytössä. Mutta ei vaan enää niitä kanavia, jotka haluaisin. Väkisin pistää miettimään, onko tuo paketti enää hintansa veroinen.
Ja sellainenkin kysymys on, että jos nyt sitten kuitenkin menen vaihtamaan Discoveryn kanavien tilalle jotkin kolme muuta kanavaa, ja kävisikin niin, että nuo saisitte nuo kanavat takaisin valikoimaan alle kuukaudessa, saisinko vaihdettua ne takaisin "kesken kauden"?
Rahallisesta hyvityksestä Mix M paketin osalta ei ole tullut vielä tarkempaa infoa, mutta tästäkin tiedotetaan kunhan jotakin päätöksiä saadaan. Mikäli nyt löydät jotakin muuta näiden puuttuvien kanavien tilalle, niin tottakai joustetaan siinä, että pystyt vaihtamaan ne takaisin kesken kauden (mikäli nämä puuttuvat saadaan sillä välin näkymään).
@Ruusu88 kirjoitti:
Elättelin jo toiveita aprillipilasta, mutta sitten luin ihmisten kommentteja, että kanavat ei näy enää niin tuskinpa niin pitkälle olis sitä aprillipilaa viety. Olen kyllä TODELLA pettynyt!! Discoveryn kanavat olikin niitä harvoja syitä miksi edes telkkaria avata ja kuukausi sitten tuli taas tehtyä uusi 24 kk:n sopimus soneran kanssa, joten pariin vuoteenko ei nyt näitä kanavia näe!?
Tämä on todella ikävä tilanne, että neuvottelut kariutui aivan loppumetreillä ja kanavat meni kiinni. Ehdottomasti halutaan saada ne jälleen näkyville ja toivotaankin, että neuvotteluissa löytyy yhteisymmärrys. Vielä ei kannata todellakaan heittää kirvestä kaivoon, että kanavat jäisi kokonaan pois. Discoveryn kanavapaketin hinta hyvitetään kokonaisuudessaan huhtikuun ajalta automaattisesti kaikille paketin tilanneille. Tiedotamme tästä kanava-asiasta lisää heti, kun uutta tietoa on antaa. Täältä voit seurata päivittyvää infosivua.
Huonoksi aprillipilaksi luulin minäkin kun Iltalehdestä luin. Sitten telkan avattuani totuus valkeni. Minulla tärkein syy MIX M-pakettiin on ollut Eurosport. Ja sitähän ei korvaa millään muulla kuin Eurosportilla. Emäntä katselee usein Animal Planetia joten kärttyisämpi taitaa tulla siitäkin. Soneran kökköyden kruunasi joku iloinen likka joka jo soitteli päivällä ja kauppasi Mixin tilalle Viasatin Viihdettä samaan edulliseen hintaan. Ikäänkuin niillä olisi jotain yhteistä! Jos Eurosportia ei saada takaisin irtisanon Mixin tilauksen varmasti ja tilalle ei sitten oteta mitään. Saa sen Eurosportin muutakin kautta. Pitäkää tunkkinne.
Taas kerran soneralta todella ala-arvoista asiakkaan silmään kusemista. Mix-kanavapaketti alkaa olla täysin kelvoton. Tähänkin mennessä oikeasti hyviä kanavia oli vain kourallinen ja loput surkeaa täytettä. Soneran tuntien niitä "korvaavia" kanavia saadaan odottaa kuukausia, mikäli niitä koskaan on edes tulossa. Ja jos tuleekin niin takuulla halvinta mahdollista roskaa mitä saavat hätäpäissään jostain puoli-ilmaiseksi kaavittua. Surkeaa toimintaa surkealta firmalta.
Nyt on vähän ikävämpää kerrottavaa, Discovery ja Eurosport ovat sopimusteknisistä syistä poistuneet jakelustamme 1.4. alkaen. Tästä on tarkempaa tietoa sivuillamme. Pahoittelemme tilannetta ja pyrimme löytämään asiaan ratkaisun mahdollisimman pian!
Nyt vauhtia nevotteluihin.
Kanavapaketti irtisanottu. Tietysti siitäkin on pitänyt tehdä mahdollisimman hankalaa. Epäilemättä sieltä vielä joku luupää soittelee perään ja valehtelee tulevista kanavista ennen kuin irtisanominen astuu voimaan. Miksei tuotakin voisi tehdä yksinkertaisesti omilla sivuilla.
Joo, heikkoa toimintaa Soneralta. Meillä kans oli tuo Discovery se suosikkikanava.
Asiakas tietysti äänestää jaloillaan. Hommasin tänään jo Maxivisionin digiboxin 150€.
Nettiliittymä pitäis olla tuon kanssa miel. yli 10Mb.
Kuukauden saa kattoa ilmatteeksi kanavia (Discovery mukana.).
Paikallinen valokuituoperaattori toimittaa liittymän kesällä ja samalla lähtee Soneran ADSL-liittymä
irti.
Maltti maltti, sitä jankataan !!!
Maksakaa mitä pyydetään niin alkaa ne kanavat taas näkymään!!
Tuskin on muusta kiinni nekään neuvottelut.
Asiakkaita kusette silmään tällä hommalla.
@libizz kirjoitti:Kaikkein järkyttävintä tässä koko fiaskossa ei suinkaan ole se, että ne lempikanavat on sieltä poistuneet, vaan se miten tämä on viestitty asiakkaille. Aivan käsittämätöntä, että asiakaslähtöisenä yrityksenä itseään mainostavan firman asiakkaina, tästä saadaan ensimmäisen kerran tieto vasta kun kanavia aletaan katsomaan. Ei asiakaslähtöisyys tarkoita sitä, että ollaan asiakaslähtöisiä silloin kun se itselleen parhaiten sopii. Onhan se kiva heitellä tarjouksia ja kuulla mukavaa palautetta, mutta jurii tällaisissa tilanteissa se todellinen asiakaslähtöisyys mitataan. Ja nyt ollaan menty kyllä niin vihkoon koko asian kanssa ja asiakasviestintä on aivan surkealla tasolla.
Yrittäkää nyt hyvänen aika ymmärtää, että se rahallinen vahinko teille yrityksenä on paljon pienempi, mikäli ongelmia osataan ennakoida ja tiedotetaan näistä asiakkaille ajoissa. Olisi vienyt varmaan asiakasta kohden 5min yksittäisen palveluneuvojan työaikaa se, että asiasta oltaisiin ilmoitettu ja tarjottu niitä vaihtehtoisia kanavia ENNEN kuin näin tapahtuu. Toki sitä kuraa olisi niskaan tullut, mutta ei läheskään näin paljon. Vaikka nämä "neuvottelut" olisivatkin olleet vielä "auki" tähän päivään saakka (mitä en todellakaan usko), niin ei olisi maksanut paljoa vaivaa kertoa, että tällainen tilanne on meneillään ja kanavat saattavat poistua.
Kovin mielellään myyntipalvelusta kuitenkin myivät Mixin minulle noin pari viikkoa sitten. En toki syytä heitä, koska todennäköisesti heitä ei oltu informoitu. Tämä taas kielii siitä kuinka surkeaa on myös yrityksen sisäinen viestintä johdon, laadun ja myynnin välillä.
Taisivat Eurosportilla ja Discoverylla suuttua, kun veitte liikaa välistä... Kyyt.
Maksan seuraavan laskuni silleinä.
Todella hyvin sanottu !!
Tiedotteet tosiaan Soneralta tulee sitten, jos tulee edes, kun on jo ehtinyt vikaa ihmetellä itse pitkän aikaa ja selvittää ties mistä että missä vika.
muistakaa että : "heja sverige!"
tässä ******* nyt lahjakkaasti sbsdiscovery ja teliasurinan diilit.
ruotsissa sama homma.
hyvin vedetty.
Sonera se vaan kairaa maksavaa aasiakasta ahteriin.
Discoveryn takia itsellä ollut kaapelikortti vaikka löytyy myös sonera viihde. Kaapelikortti siksi, kun se sentään on toiminut luotettavasti.
Tiistaina 31.3 olin yhteydessä soneraan muissa asioissa ja samalla saivat myytyä 6kk määräaikaisuuden Mix M pakettiin joka mulla oli toistaiseksi voimassa olevana. Sai sen 1kk ilmaiseksi.
Eipä paljoa puhuttu discoveryn loppumisesta. Ihme on, jos ei ollut tietoa discoveryn kohtalosta jo tuossa vaiheessa.
Huomenna onkin hyvä päivä poiketa sonera kaupassa ja irtisanoa kanavapaketti ja kanavakortti.
Pitäkööt sonera tunkkinsa.
Näin on. Onneksi on vaihtoehtoja. Vaikkakin ne ovat osittain päällekkäisiä, mutta joskus siitä on hyötyä. Niinkuin nyt.
Minullakin on ollut Soneran kaapelin kautta Eurosportit sun muut. Kanavia poistuu, mutta toivotaan, että korvaavaa tulee tilalle. Tai sitten niitä hinnanalennuksia.
Vaihtoehtona on sitten satelliitin puolelta Canal Digitalin tarjonta. Se on hoitanut sopimuksensa toimittajiin ja Eurosport-, Discovery-, Animal Planet-kanavat ja monet muut näkyvät HD laadulla edelleen.
Kun ette saaneet tarpeeksi tuottoisaa sopimusta Discoveryn kanssa, niin panitte sitten asiakkaat (S:n tapauksessa "kuluttajat" eivät asiakkaat) kärsimään. No, eipä ollut minulla malttia vaan sopimus on irtisanottu ja luultavasti luotettavampi toimittaja valittu. Pitäkää tunkkinne.
Jotenkin koko asian hoito on jopa Soneralta äärimäisen outoa. Onhan tämä nyt aivan poikkeuksellsta että kanavat poistuu ennen kuin edes ilmoitetaan että nämä poistuu.
Nämä "neuvoteltiin viimeiseen saakka" ja "ei haluttu hämmentää asiakkaita" ei kuulosta uskottavalta ja on todennäköisesti ns. hätäp*sk*valhe . Suomen sonera on ilmeisesti yllätetty aivan täysin.
Voisiko joku selittää mitä oikeasti on tapahtunut?
Mielestäni tämä on jo sellainen asia että Sonera ei voi vedota siihen etä maksutv puolella kanavat saattaa muuttua, ja että
tälläinen "kuuluu bisnekseen". Käsittääkseni aivan viime päiviin asti kuitenkin noita poistuneita kanavia myytiin asiakkaille. Joku nyt mättää ja pahasti! Kerro totuus Sonera!
Ne puhelinmyyjät lienevät Soneran alinta kastia, joille ei kerrota paljon mitään. Ei näköjään edes sitä, että he kauppaavat tuotetta, joka ei ole heidän hallinnassaan. Vähän niinkuin myisi naapurinsa autoa omanaan.
Mun tapauksessa tuon huippudiilin 6kk määräaikainen jossa 1kk ilmainen möi soneran vikapalvelun henkilö.
Vikapalveluun olin yhteydessä yllätys yllätys sonera viihteen takia. Puhelun lopussa tarjosi tuota diiliä.
Soitin siinä 14.00 aikoihin ja discoveryhän näkyi tuon puhelun jälkeen vielä ruhtinaalliset 10 tuntia.
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.