on vaan ruutu missä lukee kanava pois soneran jakelusta.?
montakohan päivää menee että discoveryn kanavat taas näkyy
sama homma animal planetin kohdalla ja eurosport
on vaan ruutu missä lukee kanava pois soneran jakelusta.?
montakohan päivää menee että discoveryn kanavat taas näkyy
sama homma animal planetin kohdalla ja eurosport
@NikoNo kirjoitti:TILANNEPÄIVITYSTÄ:
Suomessa tilanne on vielä auki. Haemme parasta ratkaisua asiakkaillemme ja on tietenkin rohkaisevaa, että Ruotsissa on löytynyt ratkaisu. Suomen tilanne selviää loppuviikon aikana. Kerromme ratkaisusta viimeistään ensi viikon alussa.
No katos. Kun Ruotsissa pimenivät kanavat, meillä pimenivät kanavat. Kun Ruotsissa saadaan kanavat auki, meillä niitä ei saada auki. Yllätys, yllätys. Mikä on Soneran tekosyy tähän tilanteeseen tällä kertaa? Nyt Telia ja Sonera ovat eri puljuja, vaikka viime viikolla olivat samaa puljua? Missä vaiheessa tiet erosivat ja miksi suomalaisille ei kerrottu? Vastauksia kehiin, NikoNo!
Telian Ruotsin pomo Malin Frenning pyysi julkisesti anteeksi asiakkailtaan koko jupakkaa. Mitenkähän Soneran vastava pomo aikoo lähestyä meitä Soneran asiakkaita? Oliskohan taas odotettavissa perisuomalaista ärrinmurria ("ja mä en kyllä mitään anteeksi pyydä!") ja suurta hiljaisuutta siitä suunnasta?
Toivottavasti sonera hyvittää hinnassa näkemättä jääneen ajan!!!! Mitä mä teen viasatin kanavilla hyvityksenä jos ne näkyy muutenkin!? Halooo sonera!!! Hyvityksiä kehiin!!!!
Kolmas likka Soneralta soitteli tänään ja tarjosi taas korvaaviksi kanaviksi Viasatin viihdepakettia. Oli aika tuskastuneen oloinen kun kerroin taas kerran ettei viihdepaketti korvaa Eurosportia. Varmaan kuullut samat tarinat satoja kertoja. Mutta kun on käsketty tarjota. Tässä jäi viikonloppuna Baskimaan ympäriajot näkemättä, Viasat Filmin B-luokan tuntemattomat lohtuelokuvat ei oikein vastannu samaa.
Mutta jotain hyvääkin. Soneran virallisilla tiedottajilla on varma työpaikka tiedossa vaikka Sonera kaatuisikin, Pohjois-Koreassa varmaan katselevat kateellisina miten asiat pitää hoitaa. Tietoa jaetaan tipottain ja vasta kun on pakko, eli Ruotsissa on jo julkaistu. Ja sittenkin tieto on asian vierestä, todellisuus on häivytetty muualle.
Ai niin, Eurosport Player on 5 Eur/kk ja sillä saa molemmat Eurosportit HD:nä ja ohjelmakirjaston päälle. Vaatii vaan tietokoneen virittämisen telkan viereen joten odotellaan nyt vielä irtisanomisen kanssa.
@SammyH76 kirjoitti:
Toivottavasti sonera hyvittää hinnassa näkemättä jääneen ajan!!!! Mitä mä teen viasatin kanavilla hyvityksenä jos ne näkyy muutenkin!? Halooo sonera!!! Hyvityksiä kehiin!!!!
Katsotaan ensin että saadaanko myös Suomessa kanavat uudelleen auki, ja jos saadaan niin milloin. Vai miten edetään.
Kun tiedetään kauanko kanavat oli pimeänä ja kauanko meni probleeman korjaamisessa niin on helpompi päättää ja tiedottaa hyvityksistä.
Näin se menee kaikissa muissakin tilanteissa, jos joku on rikki/poissa käytöstä jne niin hyvityksiä aletaan katsomaan sitten kun hommat on korjattu.
Tulkitsin että nyt haettiin isompia hyvityksiä/korvauksia, tai pidemmälle ajalle. Toki tuo kk-maksuhyvitys on nimensämukaisesti hyvitys :)
Piti ihan rekata tapauksen takia.
Meillä on pakettina kaapelissa Mix M, ja paketin kanavista viisi pimeni kuun vaihteessa. Nopeasti selvisi mitä oli tapahtunut, ja yritin vähän pelastaa katastrofia vaihtamalla heti paketin sisältöä. No hyviähän kanavia siellä ei juuri ollut, mutta summassa otin muutaman. Vähän ajan päästä huomasin että ottamistani kanavista kaksi on avattu maksutta kaikille ja kolmas loppuu 13.4, näistäkään ei tietenkään valintasivulla ollut mitään infoa. Ja tietenkään valintaa ei voi uusia ennen toukokuuta, eli osin meni hukkaan sekin yritys pelastaa Soneran ryssimää tilannetta. Ja nyt on nähtävästi vielä päätetty että Mix:n haltijat eivät saa hyvityksiä, kaikille muille on kyllä avattu ilmaisia kanavia mutta mix-asiakkaat on unohdettu kokonaan. Tosin rahallisella korvauksella ei edes ole niin väiä, mikään ei riitä korvaamaan sitä ärsytystä miten Sonera on asian hoitanut, aivan uskomattoman piittaamatonta toimintaa asiakkaita kohtaan.
Edellinen hammastenkiristys oli pari vuotta sitten kun asentajanne oli vahingossa napannut talostamme kaapelit irti muutamaksi viikoksi ettei yksikään kanava näkynyt, siitäkin sai hyvityksiä vain kanavapaketin kk-hinnan eikä liittymän perusmaksuja lainkaan. Ensi jouluna kun taas muistatte perinteisellä joulukirjeellänne "kehitämme kanavatarjontaamme ja haluamme parantaa palvelua joten liittymän vuosimaksu nousee..", varmasti muistan kuinka tänäkin vuonna olette toimintaanne kehittäneet.
Sitä samaa ihmettelen minäkin, miksi ruotsissa kanavat on auki ja suomessa ei? Kuitenkin näyttää siltä että Soneralle tämä kanavien sulkeminen tuli täysin puun takaa, vaikka muuta väittävätkin. Eli voisi päätellä että ruotsin pojat ovat neuvottelut hoitaneet. Voisi luulla että saavat samalla kanavat auki suomessa.
Niin tai näin, Soneran touhu näyttää todella naurettavalta:
a) Jos sonera ei ole tiennyt että kanavat lähtee alta, ovat he Telialle pelkkiä nöyristeleviä apupoikia, joita voi kohdella miten huvittaa - "Kertoa asioista tai olla kertomatta, who cares".
b) Jos sonera on tiennyt että kanavat katkeaa 1.4., ja paketteja myyty vähän aikaisemmin vielä täysillä, niin onhan tuo nyt ennenkuulumattoman törkeää asiakkaita kohtaan ja aivan pöyristyttävää. Miten ihmeessä voi olla niin välinpitämätöntä palvelua että ei viitsi edes varoitella asiakkaita.
Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun saa kirota soneran toimintaa. Saman oloista touhua oli viime syksynä viasatin xtra kanavan kanssa.
Tässä tuntee itsensä kyllä niin toisen luokan kansalaiseksi jota tuntuu voivan kohdella aivan miten sattuu. Nyt vaan on p****le niin että asunnossa on soneran kaapeli, joten ei niin vain onnistu operaattorin vaihto.
Mielestäni vielä supernoloa Soneralle on se, että hyvää informaatiota saa mm. MaxPayne nimimerkiltä ja muilta jotka kirjoittelee tänne, ei suinkaan Soneralta suunnalta.
@t4l4v1510 kirjoitti:
Piti ihan rekata tapauksen takia.
Meillä on pakettina kaapelissa Mix M, ja paketin kanavista viisi pimeni kuun vaihteessa. Nopeasti selvisi mitä oli tapahtunut, ja yritin vähän pelastaa katastrofia vaihtamalla heti paketin sisältöä. No hyviähän kanavia siellä ei juuri ollut, mutta summassa otin muutaman. Vähän ajan päästä huomasin että ottamistani kanavista kaksi on avattu maksutta kaikille ja kolmas loppuu 13.4, näistäkään ei tietenkään valintasivulla ollut mitään infoa. Ja tietenkään valintaa ei voi uusia ennen toukokuuta, eli osin meni hukkaan sekin yritys pelastaa Soneran ryssimää tilannetta. Ja nyt on nähtävästi vielä päätetty että Mix:n haltijat eivät saa hyvityksiä, kaikille muille on kyllä avattu ilmaisia kanavia mutta mix-asiakkaat on unohdettu kokonaan. Tosin rahallisella korvauksella ei edes ole niin väiä, mikään ei riitä korvaamaan sitä ärsytystä miten Sonera on asian hoitanut, aivan uskomattoman piittaamatonta toimintaa asiakkaita kohtaan.
Tällaisessa tilanteessa löytyy kyllä joustoa, että voit vaihtaa kanavat vielä uudelleen tämän kuun aikana. Voit pyytää vaihdokset asiakaspalvelusta lähettämällä pyynnön Soneran omien sivujen kautta tai laittamalla Facebookin kautta privaattiviestiä tai Twitterissä. Odottelisin ehkä vielä alkuviikkoon, koska näiden kanava-asioiden osalta pitäisi tulla ratkaisuja tämän viikon aikana. Toiveissa siis, että kanavat saadaan käyntiin piakkoin uudelleen.
@esamasa kirjoitti:
Sitä samaa ihmettelen minäkin, miksi ruotsissa kanavat on auki ja suomessa ei? Kuitenkin näyttää siltä että Soneralle tämä kanavien sulkeminen tuli täysin puun takaa, vaikka muuta väittävätkin. Eli voisi päätellä että ruotsin pojat ovat neuvottelut hoitaneet. Voisi luulla että saavat samalla kanavat auki suomessa.
Niin tai näin, Soneran touhu näyttää todella naurettavalta:
a) Jos sonera ei ole tiennyt että kanavat lähtee alta, ovat he Telialle pelkkiä nöyristeleviä apupoikia, joita voi kohdella miten huvittaa - "Kertoa asioista tai olla kertomatta, who cares".
b) Jos sonera on tiennyt että kanavat katkeaa 1.4., ja paketteja myyty vähän aikaisemmin vielä täysillä, niin onhan tuo nyt ennenkuulumattoman törkeää asiakkaita kohtaan ja aivan pöyristyttävää. Miten ihmeessä voi olla niin välinpitämätöntä palvelua että ei viitsi edes varoitella asiakkaita.
Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun saa kirota soneran toimintaa. Saman oloista touhua oli viime syksynä viasatin xtra kanavan kanssa.
Tässä tuntee itsensä kyllä niin toisen luokan kansalaiseksi jota tuntuu voivan kohdella aivan miten sattuu. Nyt vaan on p****le niin että asunnossa on soneran kaapeli, joten ei niin vain onnistu operaattorin vaihto.
Mielestäni vielä supernoloa Soneralle on se, että hyvää informaatiota saa mm. MaxPayne nimimerkiltä ja muilta jotka kirjoittelee tänne, ei suinkaan Soneralta suunnalta.
Tässä olet oikeassa, että asiasta tiedottaminen olisi pitänyt hoitaa hieman toisella tavalla, eli jo ennakoiden. Soneralla ollaan kyllä oltu hereillä näiden sopimusasioiden kanssa ja ihan loppuun saakka oli usko, että sopimus saadaan aikaan ja kanavia ei tarvitse laittaa poikki. Oli harmillinen tilanne kaikkien kannalta, että sopimusta ei saatu aikaan ja kanavat meni kiinni, mutta toivotaan ratkaisun syntyvän jo tämän viikon aikana, niin saadaan pian kanavat taas käyntiin.
Ruotsissa tosiaan kanavat toimii jo, joten on oletettavaa että Suomessakin päästään pian sopimukseen. Nämähän ovat maakohtaisia sopimuksia, joten siksi Suomessa on hieman erilainen tilanne.
Kokeillaan nyt vielä kysyä jos NikoNo vaikka nyt vastaisi? Tai edes joku...Eli onko (toivottavasti) mukana neuvotteluissa myös discovery kanavan HD versio ja Animal planet kanavan HD versio?ja juurikin mix-m pakettiin ja varmaankin discovery pakettiin.. Kun nyt tilanne on ollut se että ne kanavat ovat olleet ns. tyhjän panttina ainakin kaapelitv:n puolella..
Olen asiasta ollut yhteydessä jo helmikuun alusta lähtien ja koittanut sitä tiedustella....mutta turhaa niin turhaa...ihmettelyä ja lupauksia selvittää asiaa on tullut...ei toimia tai vastauksia.
Ja niinkuin soneran tiedotteesta nähdään..mitkä kanavat poistuivat käytöstä 1.4.2015
HD-kanavapaketti:
Animal Planet HD
Discovery Showcase HD
Eurosport HD
Eurosport 2 HD
Ette sitten siellä sonerassa vielä ole huomanneet että HD-kanavapaketin myynti loppui jo vuonna 2013?
Ja että nämä 2 kanavaa jäi käyttämättömiksi?
@MaxPayne kirjoitti:
Kokeillaan nyt vielä kysyä jos NikoNo vaikka nyt vastaisi? Tai edes joku...Eli onko (toivottavasti) mukana neuvotteluissa myös discovery kanavan HD versio ja Animal planet kanavan HD versio?ja juurikin mix-m pakettiin ja varmaankin discovery pakettiin.. Kun nyt tilanne on ollut se että ne kanavat ovat olleet ns. tyhjän panttina ainakin kaapelitv:n puolella..
Olen asiasta ollut yhteydessä jo helmikuun alusta lähtien ja koittanut sitä tiedustella....mutta turhaa niin turhaa...ihmettelyä ja lupauksia selvittää asiaa on tullut...ei toimia tai vastauksia.
Ja niinkuin soneran tiedotteesta nähdään..mitkä kanavat poistuivat käytöstä 1.4.2015
HD-kanavapaketti:
Animal Planet HD
Discovery Showcase HD
Eurosport HD
Eurosport 2 HD
Ette sitten siellä sonerassa vielä ole huomanneet että HD-kanavapaketin myynti loppui jo vuonna 2013?
Ja että nämä 2 kanavaa jäi käyttämättömiksi?
Mitä tarkoitat, että ovat olleet tyhjän panttina? Kaapelin puolella pitää tietysti olla HD kanavia tukevat laitteet, jotta saa nuo kanavat toimimaan. Se on tosiaan sopimusasioita, että mitä pystytään MIX paketteihin tarjoamaan, mutta siitä lähdetään että nämäkin saadaan siihen valikoimaan mukaan.
@MaxPayne kirjoitti:
Juu...vastauksesi oli mallia vikapalvelu...."siinä on semmonen täppä että näkee että se on HD kanava" Ja sama täppä on ennen YLE tv1 kanavaa mutta jos nyt kerrot sitten että kun minulla on HD-laitteet ja olisin halukas ottamaan esim discovery HD:n niin mistä paketista sen sai/saa? niin sitten se varmaan aukeaa se "tyhjänpanttina".
Eikun joo, olet oikeassa nuo tosiaan puuttuu kanavalistasta kokonaan. Katsotaan sitten tilannetta tarkemmin, kun saadaan nämä sopimusasiat kuntoon, niin nähdään että millaisiilla paketeilla mennään jatkossa. Tuo mainitsemasi HD-kanavapaketti tosiaan jäi pois myynnistä jo aiemmin.
Juu....Eikä vaan puutu kanavalistalta vaan oikeasti ovat kaapelitv:ssä kanavapaikoilla 210 Discovery HD ja 211 Animal planet HD....kanavat lähettävät kyllä ohjelmaa mutta salattuna...ja varmaan niistäkin jotain jakelumaksuja on sinne discoveryn suuntaan täytynyt maksaa..
Jospa nyt jo asia menisi eteenpäin?
@MaxPayne kirjoitti:
Juu....Eikä vaan puutu kanavalistalta vaan oikeasti ovat kaapelitv:ssä kanavapaikoilla 210 Discovery HD ja 211 Animal planet HD....kanavat lähettävät kyllä ohjelmaa mutta salattuna...ja varmaan niistäkin jotain jakelumaksuja on sinne discoveryn suuntaan täytynyt maksaa..
Jospa nyt jo asia menisi eteenpäin?
Ehdottomasti. Otan tämän itselleni hoidettavaksi ja informoin ensi viikolla, että millainen tilanne näiden kanavien osalta on. Kyllä kysymyksiin aina vastauksia löydetään :)
Kun tässä nyt on HD-kanavista ollut puhe, niin miksipä Sonera pihtaa/on pihdannut Eurosport 2:n HD-versiota meiltä Surf-paketin ostaneilta? Olin ihan ihmeissäni, kun lista poistuneista kanavista tuli ja Eurosport 2 HD siinä listassa oli. Edelleenkään meillä ei sillä paikalla näy violettia valitusvirttä vaan musta ruutu ja lappu Conax-salausjärjestelmä Ei käyttöoikeutta. Miksi kaapeliverkon katselijoita kohdellaan näin huonosti, kun ilmeisesti se jossain muodossa Soneran tarjonnassa on? Miksi sitä ei saada/ole saatu siihen Eurosport HD:n perään? Onko se nyt sitä kuuluisaa SBS:n paketointipolitikkaa, ja jos on, niin miksi? Jos on Sonerasta kiinni, niin miksi? Mikä itu on pitää tarjonnassa HD-kanavia, jos ei niitä missään muodossa (toiset ovat jo muistuttaneet: HD-paketti on poistunut tarjonnasta) ei sitten kuitenkaan ole saatavilla nähtäviksi? Onko esim. Elisalla tällaista samanlaista meininkiä?
@Xsarabee kirjoitti:
Kun tässä nyt on HD-kanavista ollut puhe, niin miksipä Sonera pihtaa/on pihdannut Eurosport 2:n HD-versiota meiltä Surf-paketin ostaneilta? Olin ihan ihmeissäni, kun lista poistuneista kanavista tuli ja Eurosport 2 HD siinä listassa oli. Edelleenkään meillä ei sillä paikalla näy violettia valitusvirttä vaan musta ruutu ja lappu Conax-salausjärjestelmä Ei käyttöoikeutta. Miksi kaapeliverkon katselijoita kohdellaan näin huonosti, kun ilmeisesti se jossain muodossa Soneran tarjonnassa on? Miksi sitä ei saada/ole saatu siihen Eurosport HD:n perään? Onko se nyt sitä kuuluisaa SBS:n paketointipolitikkaa, ja jos on, niin miksi? Jos on Sonerasta kiinni, niin miksi? Mikä itu on pitää tarjonnassa HD-kanavia, jos ei niitä missään muodossa (toiset ovat jo muistuttaneet: HD-paketti on poistunut tarjonnasta) ei sitten kuitenkaan ole saatavilla nähtäviksi? Onko esim. Elisalla tällaista samanlaista meininkiä?
Ei meillä kiusallaan pihdata mitään, mutta nämä ovat ihan puhtaasti sopimusasioita. Voimme lähettää kanavia vain sellaisissa paketeissa ja kokonaisuuksissa, mihin ohjelmayhtiötkin ovat suostuneet. Soneran tahto on kuitenkin tarjota asiakkaille parhaita mahdollisia kanavasisältöjä ja juuri sellaisessa muodossa mitä asiakkaat toivovat. Tämän eteen tehdään kovasti töitä.
Yleisesti ottaen Soneran kaapelitv-touhu on jostain älyttömän ja naurettavan välimaastosta. MTV Dance ym. lisäkanaviakin lähetettiin salattuina ties kuinka monta vuotta ilman että niitä olisi pystynyt tilaamaan mitenkään, ja ihan vastaavaa pelleilyä on tämä HD-kanavilla sekoilu, puhumattakaan tästä viimeisimmästä episodista. Homma ei yksinkertaisesti ole hanskassa.
Ja mainitaan nyt samalla, että surkeaa katsoa kun Terot, Sonerapartiot jne tekevät somessa/netissä kaikkensa saadakseen firmaa asiakasystävällisemmäksi ja läheisemmäksi, niin joku asiakkaiden käyttäytymisestä tai mistään muustakaan mitään ymmärtämätön suippokorva on työpöytänsä äärellä saanut kerralla kaikki asiat aivan katolleen ja ison damagen koko brandiin. Koko tapaus kertoo jälleen kerran firman sisällä olevasta osaamattomuudesta, haluttomuudesta ja/tai ahneudesta. Ei muusta.
@t4l4v1510 kirjoitti:
Ja mainitaan nyt samalla, että surkeaa katsoa kun Terot, Sonerapartiot jne tekevät somessa/netissä kaikkensa saadakseen firmaa asiakasystävällisemmäksi ja läheisemmäksi, niin joku asiakkaiden käyttäytymisestä tai mistään muustakaan mitään ymmärtämätön suippokorva on työpöytänsä äärellä saanut kerralla kaikki asiat aivan katolleen ja ison damagen koko brandiin. Koko tapaus kertoo jälleen kerran firman sisällä olevasta osaamattomuudesta, haluttomuudesta ja/tai ahneudesta. Ei muusta.
Pakko hieman korjata tätä mielikuvaa. Meillä on töissä todella ammattitaitoista porukkaa ja johtotasolla tiedetään erittäin hyvin asiakkaiden toiveet. Moni tuotepäällikkö ja johtotason ihminen seuraavat Klaanin keskusteluita, sekä saavat aktiivisesti tietoa sometiimiltä asiakkaiden palautteista. Kuten aiemminkin olen tässä ketjussa maininnut, niin nämä kanavasopimukset on monimutkainen paletti. Tarjolla on monia ohjelmayhtiöitä ja eri toimijat haluavat tarjota erilaisia paketteja ja hinnoitteluja. Tässä viidakossa sitten Sonera pyrkii sopimaan sellaisia diilejä, jotta asiakkaat saisivat meidän kautta tilattua mahdollisimman hyvin juuri sellaisia kanavanippuja mitä haluavat. Teidän asiakkaiden palautteilla on ihan aidosti merkitystä, mutta asiat ei aina muutu niin nopeasti kuin itsekkin haluttaisiin.
Palataan hieman tähän Discoveryn kanaviin. Kun saatte jälleen luvan laittaa kanavat eetteeriin, niin toivoisin että tuohon Discoveryn kanavapakettiin lisättäisiin vielä kaksi kanavaa. Nuo kanavat olisivat Discovery Showcase HD ja Animal Planet HD. Mielestäni sopisi hyvin tuohon pakettiin, koska tavallaan kuuluvat samaan kanavaperheeseen. Olen toivonut tätä jo muutama vuosi sitten, mutta eipä ole kuulunut mitään vastaan. Tiettävästi tuokin idea on siirretty nörrien /dev/null -laariin odottamaan sen täyttymistä. Kun se täyttyy, niin sitten asiaan vasta reakoidaan.
@finlemon kirjoitti:
Palataan hieman tähän Discoveryn kanaviin. Kun saatte jälleen luvan laittaa kanavat eetteeriin, niin toivoisin että tuohon Discoveryn kanavapakettiin lisättäisiin vielä kaksi kanavaa. Nuo kanavat olisivat Discovery Showcase HD ja Animal Planet HD. Mielestäni sopisi hyvin tuohon pakettiin, koska tavallaan kuuluvat samaan kanavaperheeseen. Olen toivonut tätä jo muutama vuosi sitten, mutta eipä ole kuulunut mitään vastaan. Tiettävästi tuokin idea on siirretty nörrien /dev/null -laariin odottamaan sen täyttymistä. Kun se täyttyy, niin sitten asiaan vasta reakoidaan.
Olen vähän kuin puhuva papukaija ja joudun toistamaan hieman itseäni Meillä ei ole yksin valtuuksia lisäillä paketteihin kanavia vaan kaikki on kiinni ohjelmayhtiöiden kanssa tehdyistä sopimuksista. Meillä ei siis ole mahdollista lisätä esimerkiksi itsenäisesti MTV Total pakettiin HBO kanavaa tai muita tällaisia ratkaisuja. Tuo sinun ehdottama muutoskin kuulostaa varsin hyvältä, mutta sellaista ei itsenäisesti voida tehdä. Katsotaan millainen sopimus ja paketit saadaan nyt jatkossa aikaiseksi. Sen jälkeen päästään tarkistelemaan, että mistä nuo kyseisest kanavat jatkossa löytyvät.
@MaxPayne kirjoitti:
Käsittääkseni Discovery HD showcase kanava on jo lopetettu ja tilalla on Discovery HD eli sama kuin discovery mutta HD laatuna...korjatkaa toki jos olen väärässä.
Ei se itseasiassa ole sama kanava, mutta osittain siellä tulee toki samaakin sisältöä. Showcase kanavalla esitetään myös sellaista sisältöä, mitä ei muilta heidän kanaviltaan lähetetä.
Pitäs saada se EU-direktiivi voimaan, mikä määrää ilmoittamaan kanavapakettikohtaisesti joka ikisen kanavan sopimuskauden ja että tuota listaa olisi pakko tarkistaa päivittäin ja tehdä mahdolliset päivitykset.
Silloin tilanne olisi asiakkaalle selvä etukäteen.
Yleisesti ihmettelen, että kesken kaiken pätkäistävien maksettujen kanavien kohdalla hyväksytään, että annetaan hatusta tempaistuja toisia kanavia tilalle. Jos on punttisalikortti ja sali onkin yhtäkkiä rempan takia kiinni 2kk ni harva taitaisi suostua, kun tyynesti kehotettaisiin siksi aikaa menemään potkimaan palloa salin parkkipaikalle...
Oikea tapa olisi, että pätkäistävän kanavan sisältämän paketin sopimus päättyisi sillä sekunnilla ja uusi paketti ilman poistettua kanavaa olisi heti tarjolla - viritetyllä hinnalla!
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.