Skip to main content

Ei nettiyhteyttä -ilmoitus kesken TV:n katselun

  • April 6, 2024
  • 8 kommenttia
  • 368 katselukertaa

Hannele2022
Irkkaaja
Forum|alt.badge.img+3

Aloin katselemaan Areenalta uutta sarjaa Sekunnit. Kun menin sinne, niin oli ilmoitus näkyvillä, ettei ole internetyhteyttä. No telkkari ja minä olimme asiasta eri mieltä, joten katselin yhden jakson "ilman nettiyhteyttä".  Miten saan pois tuon ilmoituksen? Se ei haittaa jos katsoo suomenkielistä ohjelmaa, mutta todennäköisesti se peittää tekstityksestä osan.

 

 

_____
Muokkaus AaTanja: Muokkasin otsikkoa "Ei nettiyhteyttä" hieman kuvaavammaksi, jotta aihe mm. löytyy hauilla helpommin.
 

8 kommenttia

  • Savumerkittäjä
  • April 6, 2024

En tiedä mihin liittyy, mutta myös minulla tuli tänään päivällä ja iltapäivällä useita kertoja ruutuun ei internet yhteyttä. Ilmoitus poistui n. 10 sekunnin kuluttua. Todellisuudessa netti toimi taustalla normaalisti. Boxina uusin uusimmalla 8.3 versiolla. Nyt illalla en ole saanut vikaa toistettua.


Hannele2022
Irkkaaja
Forum|alt.badge.img+3
  • Aloittaja
  • Irkkaaja
  • April 6, 2024

Kiitos @AaTanja Luotankin aina siihen, että otsikko muokataan sopivaksi. 😃


Hannele2022
Irkkaaja
Forum|alt.badge.img+3
  • Aloittaja
  • Irkkaaja
  • April 6, 2024

Minulla se merkki vain pysyy. Ei internetyhteyttä. Mutta katson sarjaa sitten ilman yhteyttä. 😄


Forum|alt.badge.img+7
  • Moderaattori
  • April 8, 2024

Minulla se merkki vain pysyy. Ei internetyhteyttä. Mutta katson sarjaa sitten ilman yhteyttä. 😄

Katsotko Yle Areena -sovelluksesta sen ohjelmistoversion? Eli vasemmasta reunasta Asetukset / Tietoja Sovelluksesta. Tämänhetkinen uusin versio on 11.0.0-7502b2310(714964). 


Hannele2022
Irkkaaja
Forum|alt.badge.img+3
  • Aloittaja
  • Irkkaaja
  • April 8, 2024

Minulla se merkki vain pysyy. Ei internetyhteyttä. Mutta katson sarjaa sitten ilman yhteyttä. 😄

Katsotko Yle Areena -sovelluksesta sen ohjelmistoversion? Eli vasemmasta reunasta Asetukset / Tietoja Sovelluksesta. Tämänhetkinen uusin versio on 11.0.0-7502b2310(714964). 

Mistä sen voi päivittää? Ei ole tullut päivitystä siihen 🤔

 


Forum|alt.badge.img+6
  • Telialainen
  • April 8, 2024

Minulla se merkki vain pysyy. Ei internetyhteyttä. Mutta katson sarjaa sitten ilman yhteyttä. 😄

Katsotko Yle Areena -sovelluksesta sen ohjelmistoversion? Eli vasemmasta reunasta Asetukset / Tietoja Sovelluksesta. Tämänhetkinen uusin versio on 11.0.0-7502b2310(714964). 

Mistä sen voi päivittää? Ei ole tullut päivitystä siihen 🤔

 

Telia Play -päävalikossa avaa Sovellukset -näkymä > Google Play -kauppa > Oikeasta yläkulmasta avaa oma Google -profiilisi > Ylläpidä sovelluksia ja pelejä > Päivitykset > Löytyykö täältä Areenalle päivityksiä? Tarkista myös manuaalisesti vielä erikseen, jos ei heti ehdota.


Hannele2022
Irkkaaja
Forum|alt.badge.img+3
  • Aloittaja
  • Irkkaaja
  • April 8, 2024

@HenriLie Kiitos ohjeista. Nyt sain sen merkin pois ruudusta. Ei tosin pitänyt ottaa päivitystä, mutta piti rekisteröityä Ylen sivustolle niin ehkä siinä samalla tuli sitten päivityskin. 😃


  • Savumerkittäjä
  • April 9, 2024

Meikän osalta sen verran edittiä aiempaan viestiini eli todellisuudessa mulla katkesikin aina yhteys, reitittimessä paloi kaikki valot normaalisti niin vähän hämäsi tilannetta. Joku vika 5G yhteydessä tai reitittimessä, häiriöilmoitus tänään jätetty.