Ei nettiyhteyttä -ilmoitus kesken TV:n katselun

  • 6 April 2024
  • 8 kommenttia
  • 176 katselukertaa

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Aloin katselemaan Areenalta uutta sarjaa Sekunnit. Kun menin sinne, niin oli ilmoitus näkyvillä, ettei ole internetyhteyttä. No telkkari ja minä olimme asiasta eri mieltä, joten katselin yhden jakson "ilman nettiyhteyttä".  Miten saan pois tuon ilmoituksen? Se ei haittaa jos katsoo suomenkielistä ohjelmaa, mutta todennäköisesti se peittää tekstityksestä osan.

 

 

_____
Muokkaus AaTanja: Muokkasin otsikkoa "Ei nettiyhteyttä" hieman kuvaavammaksi, jotta aihe mm. löytyy hauilla helpommin.
 


8 kommenttia

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +1

En tiedä mihin liittyy, mutta myös minulla tuli tänään päivällä ja iltapäivällä useita kertoja ruutuun ei internet yhteyttä. Ilmoitus poistui n. 10 sekunnin kuluttua. Todellisuudessa netti toimi taustalla normaalisti. Boxina uusin uusimmalla 8.3 versiolla. Nyt illalla en ole saanut vikaa toistettua.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Kiitos @AaTanja Luotankin aina siihen, että otsikko muokataan sopivaksi. 😃

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Minulla se merkki vain pysyy. Ei internetyhteyttä. Mutta katson sarjaa sitten ilman yhteyttä. 😄

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

Minulla se merkki vain pysyy. Ei internetyhteyttä. Mutta katson sarjaa sitten ilman yhteyttä. 😄

Katsotko Yle Areena -sovelluksesta sen ohjelmistoversion? Eli vasemmasta reunasta Asetukset / Tietoja Sovelluksesta. Tämänhetkinen uusin versio on 11.0.0-7502b2310(714964). 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Minulla se merkki vain pysyy. Ei internetyhteyttä. Mutta katson sarjaa sitten ilman yhteyttä. 😄

Katsotko Yle Areena -sovelluksesta sen ohjelmistoversion? Eli vasemmasta reunasta Asetukset / Tietoja Sovelluksesta. Tämänhetkinen uusin versio on 11.0.0-7502b2310(714964). 

Mistä sen voi päivittää? Ei ole tullut päivitystä siihen 🤔

 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

Minulla se merkki vain pysyy. Ei internetyhteyttä. Mutta katson sarjaa sitten ilman yhteyttä. 😄

Katsotko Yle Areena -sovelluksesta sen ohjelmistoversion? Eli vasemmasta reunasta Asetukset / Tietoja Sovelluksesta. Tämänhetkinen uusin versio on 11.0.0-7502b2310(714964). 

Mistä sen voi päivittää? Ei ole tullut päivitystä siihen 🤔

 

Telia Play -päävalikossa avaa Sovellukset -näkymä > Google Play -kauppa > Oikeasta yläkulmasta avaa oma Google -profiilisi > Ylläpidä sovelluksia ja pelejä > Päivitykset > Löytyykö täältä Areenalle päivityksiä? Tarkista myös manuaalisesti vielä erikseen, jos ei heti ehdota.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

@HenriLie Kiitos ohjeista. Nyt sain sen merkin pois ruudusta. Ei tosin pitänyt ottaa päivitystä, mutta piti rekisteröityä Ylen sivustolle niin ehkä siinä samalla tuli sitten päivityskin. 😃

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +1

Meikän osalta sen verran edittiä aiempaan viestiini eli todellisuudessa mulla katkesikin aina yhteys, reitittimessä paloi kaikki valot normaalisti niin vähän hämäsi tilannetta. Joku vika 5G yhteydessä tai reitittimessä, häiriöilmoitus tänään jätetty.

Vastaa