Tässä, olikoon se toissapäivänä, tuli ihan pyytämättä Arriksen boksiin uusi versio 8.27.
Ei ole tietoa laitettu päivityksen sisällöstä, tai julkaisupäivästä edes jälkikäteen?
Ja olisi ihan kiva tietää päivityksistä tarkemminkin kuin “Pieniä viilauksia ja korjauksia”.
Tässä, olikoon se toissapäivänä, tuli ihan pyytämättä Arriksen boksiin uusi versio 8.27.
Ei ole tietoa laitettu päivityksen sisällöstä, tai julkaisupäivästä edes jälkikäteen?
Ja olisi ihan kiva tietää päivityksistä tarkemminkin kuin “Pieniä viilauksia ja korjauksia”.
En lähde avaamaan tarkemmin mutta tässä on kieltämättä juuri nyt tiettyjä haasteita, jotka tämän tilanteen on aiheuttanut.
Olen pahoillani tästä.
Tässä, olikoon se toissapäivänä, tuli ihan pyytämättä Arriksen boksiin uusi versio 8.27.
Ei ole tietoa laitettu päivityksen sisällöstä, tai julkaisupäivästä edes jälkikäteen?
Ja olisi ihan kiva tietää päivityksistä tarkemminkin kuin “Pieniä viilauksia ja korjauksia”.
En lähde avaamaan tarkemmin mutta tässä on kieltämättä juuri nyt tiettyjä haasteita, jotka tämän tilanteen on aiheuttanut.
Olen pahoillani tästä.
Onhan me asiakkaat ne Telian “tietyt haasteet” nähty vuosien varrella, ei mitään uutta rintamalla.
Näkyvät päivitykset saaneet viimeaikoina nousemaan karvat pystyyn. Lillukanvarsia tässä “korjailtu” pitkän aikaa - pilataan se kaikki toimivakin. Ongelmat niissä ns. taustajärjestelmissä, ennenkaikkea EPG:n kurassa ja se heijastuu kaikkeen, niin tallennuksinn kuin kirjaston ongelmiin etc.
Keskittäkää se olematon/vähänen resurssi siihen että ne taustajärjestelmät ensin saadaan kuntoon, koska nehän vaikuttavat kaikkeen, siis käyttipä palvelua millä laitteella tahansa!!!
Ihmetyttää että tietoa päivityksistä ei saada mutta pistetilanne pitää foorumilla olla ajantasalla
Ymmärrät varmasti, että Yhteisön pistetilanne on ihan eri asia kuin palvelun release notet. En usko että siitä tarvitsee erikseen edes keskustella.
Tässä vaiheessa en osaa sanoa onko tilanne pysyvä päivitysten tietojen julkaisemisen suhteen. Haluaisin jatkaa niiden julkaisemista, näen sille hyödyn ja tekin olette niitä toivoneet. Parhain toki olisi, jos ne olisi suoraan siellä palvelussa luettavissa, eikä jossain toisaalla.
Ymmärrät varmasti, että Yhteisön pistetilanne on ihan eri asia kuin palvelun release notet. En usko että siitä tarvitsee erikseen edes keskustella.
Tässä vaiheessa en osaa sanoa onko tilanne pysyvä päivitysten tietojen julkaisemisen suhteen. Haluaisin jatkaa niiden julkaisemista, näen sille hyödyn ja tekin olette niitä toivoneet. Parhain toki olisi, jos ne olisi suoraan siellä palvelussa luettavissa, eikä jossain toisaalla.
Kerrohan
Kerrohan
Tällä hetkellä ei tosiaan missään mutta maalasin tuossa ihannemaailmaa niin siellä Telia Play -palvelussa jossain sopivan valikon alla voisi olla päivitysten tiedot luettavissa. Se olisi se parhain paikka. Tai miksi ruutuun ei voisi tulla vaikka pop up joka kertoo, että päivitys on tehty ja että se sisältää näitä ja näitä asioita.
Tuo oli kuitenkin vain ideointia. Yhteisö on ihan hyvä paikka, tai siis oli, mutta ei täälläkään kaikki käyttäjät käy.
Minulla ei ole juuri nyt uutta kerrottavaa, että jatkammeko täällä tietojen jakamista. Oma tahtotilani ei ole kuitenkaan muuttunut.
Minulla ei ole juuri nyt uutta kerrottavaa, että jatkammeko täällä tietojen jakamista. Oma tahtotilani ei ole kuitenkaan muuttunut.
Minulla ei ole juuri nyt uutta kerrottavaa, että jatkammeko täällä tietojen jakamista. Oma tahtotilani ei ole kuitenkaan muuttunut.
Joo, ihan varmasti…
Tänään latasin Arris-boxiin version 9.9. Eipä missään näy mitä päivityksessä taas “pikkuvirheitä hinkattiin”. Viimmisin ilmoitus Arriksen päivityksistä on kesäkuun alusta
Joo, ihan varmasti…
Tänään latasin Arris-boxiin version 9.9. Eipä missään näy mitä päivityksessä taas “pikkuvirheitä hinkattiin”. Viimmisin ilmoitus Arriksen päivityksistä on kesäkuun alusta
Kyllä ne jatkuivat jonkin aikaa mutta kieltämättä meillä on taas katkoksia tiedottamisessa. En enää pahoittele asiaa koska tiedän, ettei se auta enää mitään. Ymmärrän, että päivityksien tiedot ovat ainoa asia, joka auttaisi.
Haluan julkaista release notet täällä jatkossakin. Asia ei ole kuitenkaan vain minusta kiinni. Toivottavasti saamme tähän ratkaisun.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.