Tämmöistä digiboxi eilisestä lähtri valittanut ja kaikki on käynnistetty uudestaa ym.
Ja tilasin teiltä noin kaksiviikkoa sitten sen ilmaisen uuden digiboxin ja soitto tuli ja sano että lähettävät mutta mitään ei ole näkyny?!
Tämmöistä digiboxi eilisestä lähtri valittanut ja kaikki on käynnistetty uudestaa ym.
Ja tilasin teiltä noin kaksiviikkoa sitten sen ilmaisen uuden digiboxin ja soitto tuli ja sano että lähettävät mutta mitään ei ole näkyny?!
Hei @hanzski, onko digiboksi kytketty modeemiin verkkokaapelilla? Palvelureititinlaite kannattaa resetoida näiden ohjeiden mukaan.
Jos tämä ei kuitenkaan auta, niin otathan meihin yhteyttä vaikkapa Telian etusivun chatissä.
No nyt hain tuon uuden digiboxin ja tämä tekee nyt vaan sitä että käynnistyy ja sammuun uudestaan?!! Sain wifin salasanat ym laitettua mutta eipä se tuosta lähde toimimaan.
Millainen modeemilaite sinulla on käytössäsi? Wifin kautta toimiakseen Telia TV digiboksi laajakaistassa-palvelu vaatii Telialta tulleen Technicolor TG799Xtream-laitteen. Mikäli sinulla on vanhempi Technicolor tg799vac, Inteno dg301 tai Thomson tg789, tulee digiboksi kytkeä verkkokaapelilla.
Joo mulla on just tuo thompsonin tg789, mutta eipä se auttanut vaikka verkkokaapelilla kytkin. Tulee vaan teksti ARRIS ruutuun ja mustapalkki sen alapuolelle ja sitten käynnistyy uudelleen.
Kokeile vielä poistaa ne langattoman verkon yhdistystiedot boksista. Laite saattaa nyt vanhasta muistista koettaa yhdistää verkkoon sen Wifin kautta eikä verkkokaapelilla ja TG789 laitteen kanssa tuo wifi ei toimi digiboksille saakka. Nollausohjeet saat tarvittaessa täältä
Jos ei auta niin laita vain häiriöilmoitus aiheesta tulemaan joko Omien sivujen kautta lomakkeella tai suoraan CHATista (arkisin avoinna 8-19.30, lauantaina 9-16.30). Todennäköisesti vaatii sitten toimenpiteitä verkon puolelta tai sitten ongelmaa on tuossa Thomsonin reitittimessä.
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.